Zynga zaključila transformacijski prevzem istanbulske družbe Peak, svoj portfelj večnih franšiz razširila s Toon Blastom in Toy Blastom
Zynga zaključila prevzem družbe Peak, ki je stopil v veljavo 1. julija, 2020
Peak bo ohranil svojo značilno ustvarjalno kulturo in identiteto znamke
Zynga v dopolnitev smernic za celo leto 2020 ob poročanju o finančnih rezultatih za drugo četrtletje 2020 5. avgusta, 2020
SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), ena vodilnih globalnih družb na področju interaktivne zabave, in Peak, istanbulsko podjetje, ki je ustvarilo Toon Blast in Toy Blast, je v četrtek sporočilo, da sta podjetji zaključili transakcijo, s katero je Zynga pridobila vse izdane in uveljavljajoče se navadne delnice Peaka po skupni nakupni ceni približno 1,85 milijarde dolarjev, plačani približno polovico v denarju in polovico v Zynginih navadnih delnicah. Peak Zyngi prinaša priznano, nadarjeno ekipo in dve večni franšizi, Toon Blast in Toy Blast, ki sta v ZDA že več kot dve leti redno uvrščeni med prvo deseterico oziroma dvajseterico najbolj donosnih iger za iPhone.
Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo je na voljo na https://www.businesswire.com/news/home/20200702005008/en/
Peak bo še naprej vodil njegov ustanovitelj in glavni izvršni direktor Sidar Sahin in trenutni upravni odbor. Podjetje bo prav tako še naprej imelo sedež v Istanbulu v Turčiji.
"Navdušeni smo, da v Zyngi izrekamo dobrodošlico Sidarju in Peakovi izjemno nadarjeni ekipi," je dejal glavni izvršni direktor Zynge Frank Gibeau. "S pridobitvijo Toon Blasta in Toy Blasta širimo svoj portfelj storitev v živo na osem večnih franšiz, bistveno povečujemo svojo bazo globalnega občinstva in širimo svojo razburljivo novo igralno shemo. Kot ena ekipa smo v dobrem položaju, da lahko skupaj rastemo hitreje."
"Zelo srečni smo, da smo zaključili to monumentalno partnerstvo, ki bo vplivalo ne le na Zyngo in Peak, ampak na celotno industrijo mobilnih iger," je dejal ustanovitelj in glavni izvršni direktor Peaka Sidar Sahin. "V osrčju tega partnerstva je skupna vizija - združiti ljudi prek iger. Kultura Peaka temelji na nenehnem učenju in napredku, zato ob začetku tega novega poglavja v našem skupnem potovanju z Zyngo tako kot vedno doslej ostajamo predani svoji edinstveni kulturi. Zelo vznemirjeni smo glede naše skupne prihodnosti in vsega, kar bomo dosegli skupaj."
Peak, družba, ki jo je leta 2010 ustanovil Sidar Sahin, je razvila priljubljeni franšizi Toon Blast in Toy Blast. Toon Blast in Toy Blast sta s svojo inovativnostjo, ustvarjalnostjo in izjemnim oblikovanjem popularizirala "kolapsno" mehaniko znotraj žanra sestavljank tri v vrsto in zajela bazo visoko predanega globalnega občinstva, ki v industriji šteje za eno vodilnih, ko gre za trajnost igranja. Toon Blast in Toy Blast imata skupaj več kot 12 milijonov dnevnih mobilnih aktivnih uporabnikov. S pomočjo Peaka bo število povprečnih mobilnih aktivnih uporabnikov po pričakovanjih zraslo za več kot 60 odstotkov, prav tako pa bo okrepljeno število mednarodnih uporabnikov. Peak-Zyngino novo igralno shemo prav tako dopolnjuje z dodatnimi projekti v zgodnjih fazah razvoja.
Zaključek prevzema je polnomočen od 1. julija 2020. Zynga namerava posodobiti smernice za celotno leto 2020 ob poročanju o finančnih rezultatih za drugo četrtletje 2020 5. avgusta, 2020.
Opomba:
Ključno slikovno gradivo in gradivo za prenos sta na voljo na https://bit.ly/ZyngaKeyArtandVideo.
O podjetju Zynga Inc.
Zynga je eno vodilnih globalnih podjetij na področju interaktivne zabave, katerega misija je povezovanje sveta prek iger. Doslej je že več kot milijarda ljudi igrala kakšno od Zynginih franšiznih iger, kot so CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic! ™, Words With Friends™ in Zynga Poker™. Zyngine igre so na voljo v več kot 150 državah, igrati pa jih je mogoče na različnih družbenih platformah in mobilnih napravah po vsem svetu. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2007, ima sedež v San Franciscu ter pisarne v ZDA, Kanadi, Združenem kraljestvu, na Irskem, v Indiji, Turčiji in na Finskem. Za več informacij obiščite www.zynga.com ali Zyngi sledite Twitterju, Instagramu, Facebooku ali na blogu Zynga.
O podjetju Peak
Peak je eno vodilnih podjetij na področju mobilnih iger, ki ga žene ekipa, katere vrednota je nenehen napredek. Peak verjame, da najboljši izdelki nastanejo, ko nadarjeni ljudje tvorijo neodvisne ekipe, ki si prizadevajo za učinek. Peak ima trenutno dve mobilni franšizi, ki kraljujeta na vrhu lestvic -- Toon Blast in Toy Blast - ki sta v ZDA že več kot dve leti redno uvrščeni med prvo deseterico oziroma dvajseterico najbolj donosnih iger za iPhone in ki imata skupaj povprečno več kot 12 milijonov dnevnih mobilnih aktivnih uporabnikov. Peak, ki je bil ustanovljen leta 2010, ima sedež v Istanbulu v Turčiji. Za več informacij obiščite www.peak.com.
Izjave o prihodnosti
Sporočilo za javnost vsebuje napovedne izjave, ki se med drugim nanašajo na našo sposobnost doseči načrtovane prednosti prevzema Peak Oyun Yazılım ve Pazarlama Anonim Şirketin ("Peak"), vključno s širjenjem globalnega občinstva, povečanjem števila dnevnih mobilnih aktivnih uporabnikov in splošno rastjo ter posodobitvijo našega pričakovanega in bodočega finančnega rezultata. Napovedne izjave pogosto vsebujejo besede, kot so "obet", "napovedano", " načrtovano", "namerava", "bo", "pričakuje", "verjame", "cilja", "pričakuje", izjave v prihodnjiku pa so v splošnem napovedne. Uresničitev ali uspešnost tem, ki jih obravnavajo takšne izjave, vključuje znatna tveganja, negotovosti in predpostavke. Na tovrstne napovedne izjave se ni dobro preveč zanašati, saj temeljijo na podatkih, ki so nam na voljo na današnji dan. Ne obvezujemo se, da bomo tovrstne izjave posodabljali. Več podatkov o morebitnih tveganjih, negotovostih in domnevah je oz. bo na voljo v javnih dokumentih, ki smo jih predložili Ameriški komisiji za trg vrednostnih papirjev (SEC), njihove kopije pa lahko pridobite na naši spletni strani za vlagatelje na naslovu http://investor.zynga.com ali na spletni strani SEC-a na www.sec.gov.
Ključna operativna metrika
S svojim podjetjem upravljamo tako, da spremljamo številne operativne metrike, vključno s številom dnevnih mobilnih aktivnih uporabnikov. "Dnevnega mobilnega aktivnega uporabnika", ki meri število dnevnih aktivnih uporabnikov naših mobilnih iger, beleži in ocenjuje naš notranji sistem za analitiko. Dnevne mobilne aktivne uporabnike in drugo operativno metriko določamo s pomočjo notranjih podatkov podjetja, ki jih pridobivamo s pomočjo sledenja dejavnostim uporabnikov računa. Uporabljamo tudi informacije, ki nam jih posredujejo tretje osebe, vključno s podatki o prijavi v mreže tretjih oseb, ki jih dobimo od ponudnikov platform, s pomočjo katerih ugotavljamo, ali je igralec, ki se je prijavil z dvema ali več različnimi uporabniškimi računi, ena in ista oseba.
Dnevni mobilni aktivni uporabniki. Dnevne mobilne aktivne uporabnike definiramo kot število posameznikov, ki je na določen dan igralo eno izmed naših mobilnih iger. Povprečno število dnevnih mobilnih aktivnih uporabnikov za določeno obdobje je povprečno število dnevnih mobilnih aktivnih uporabnikov na določen dan v tem obdobju. V skladu s to metriko se uporabnik, ki v istem dnevu igra dve različni mobilni igri, šteje kot dva dnevna mobilna aktivna uporabnika. Dnevne mobilne aktivne uporabnike uporabljamo za merjenje odziva občinstva.
Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200702005008/en/
Kontakti
Zynga, stiki z vlagatelji:
Rebecca Lau
Investors@zynga.com
Zynga, mediji:
Sarah Ross
Sarah@zynga.com
Peak, mediji:
Barlas Cevikus
Barlas@peak.com
Vir: Zynga
Večpredstavnostne vsebine
Zynga je zaključila transformacijski prevzem istanbulske družbe Peak, svoj portfelj večnih franšiz je razširila z Toon Blastom in Toy Blastom (Grafika: Business Wire)