O-STA

Podjetje Mary Kay še naprej podpira lepoto, modo in oblikovanje na dogodkih v Aziji, Evropi in ZDA

DALLAS, ZDA--(BUSINESS WIRE)-Podjetje Mary Kay Inc. in njen Mary Kay Global Design Studio sta nedavno sponzorirala različne lepotne, modne in oblikovalske dogodke po svetu ter na njih sodelovala, da bi promovirala umetnost individualne in svojevrstne lepote - ter lepotne umetnike same - ter tako nakazala smernice prihajajočih trendov sezone.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20200707005913/en/

Lepotne strokovnjakinje podjetja Mary Kay so krojile videz pred podelitvijo 27. nagrad češki lev (Foto: Mary Kay)

Glamhive v živo in digitalni poletni bazar Glamhive

Podjetje Mary Kay je bilo predstavitveni sponzor na otvoritvenem digitalnem vrhu v živo Glamhive 9. maja. Glamhive, zagonsko podjetje na področju digitalne mode, ki ga je ustanovila stilistka slavnih Stephanie Sprangers, uporabnikom omogoča pridobivanje virtualnih nasvetov neposredno od profesionalnih stilistov z vsega sveta. Glamhivovi stilisti so med drugim Tara Swennen, Ilaria Urbinati, Nicole Chavez, Jeanne Yang, Samantha McMillen, Sonia Young, Micah Schifman in Jason Bolden kot tudi obetavni strokovnjaki z nezmotljivim očesom za vroč videz.

Na digitalnem vrhu je bilo govora o različnih temah, med drugim trajnostni modi, lepoti in kako živeti svoje sanje v podjetništvu. Gostujoči govorci s področja mode, oblikovanja, televizije in modnih dodatkov so spregovorili tudi o premagovanju ovir in podiranju meja. Moderatorji in govorci na dogodku so bili med drugim Livia Firth, Louise Roe, Rebecca Minkoff, Kendra Scott, Jezlan Moyet, Jessica Paster, Cindy Eckert, Lela Rose, Anita Patrickson, Jenny Packham, Olivier Theyskens, Babi Ahluwalia, Sonia Young, Erica Cloud, Cynthia Rowley, Ilaria Urbinati, Jennifer Fisher in Lisa Levinson-če omenimo samo nekatere.

Martelle, lepotna umetnica podjetja Mary Kay Ukrajina, ambasadorka in televizijska vizažistka, je kot govorka sodelovala na Glamhivu v živo. Na okrogli mizi z naslovom "Lepota x moda," je Martelle poudarila pomen sodelovanja in jasne komunikacije z oblikovalci in stilisti pri ličenju svojih modelov, strank ali slavnih za fotografiranja za naslovnice, večje modne revije, dogodke z rdečo preprogo in drugo.

15% prihodkov z digitalnega vrha Glamhive v živo je prejela organizacija Feeding America v podporo prizadevanjem v boju proti Covidu-19. Mreža Feeding America je največja ameriška organizacija, ki se bori proti lahkoti.

Mary Kay in njen Mary Kay Global Design Studio bosta ponovno predstavitvena sponzorja Digitalnega poletnega bazarja Glamhive 11. julija. Prvič bo ta nova digitalna izkušnja potekala na globalni ravni kot globalno stičišče za profesionalne vizažiste ter navdušence nad lepoto in stilom. Govorci in moderatorji prihajajo z vsega sveta, med drugim iz Kanade, Združenega kraljestva, Belgije, Francije, Italije, Indije, Vietnama in Južne Afrike.

Vrhunski stilisti, vizažisti in oblikovalci pričesk, ki skrbijo za zvezdnike kot so Kristen Stewart, Lupita Nyong'o, Tom Brady in mnogi drugi v okviru Digitalnega poletnega bazarja Glamhive prek spleta delijo svoje strokovne izkušnje, veščine in mnenja.

Celodnevni dogodek z vstopnicami bo vključeval tri posnetke, 32 panelov, več kot 100 govorcev in ponudil zelo intenzivne napredne tečaje s poudarkom na specifičnih temah s poglobljenimi, intimnimi pogovori s svetovno znanimi strokovnjaki. Če želite izvedeti več, obiščite https://www.glamhive.com/live. Glamhive bo 15% prihodkov od prodaje vstopnic daroval organizaciji NAACP.

Ukrajinski teden mode

Ukrajinski teden mode (UFW) se je odvijal med 1. in 5. februarjem v glavnem mestu Kijev. Več kot 16,000 udeležencev je lahko občudovalo kreacije ukrajinskih modnih oblikovalcev, ki so jih dopolnjevali modni videzi s podpisom vodilne lepotne umetnice iz Mary Kay Ukrajina, Martelle. Martelle je skupaj z lepotnimi strokovnjaki iz Mary Kay poskrbela za popoln videz več kot 50 modelov, ki so jih krasile najnovejše kreacije oblikovalcev, kot so Elena Burenina, Iryna DIl, Przhonskaya, Ksenia Schnaider, Sonya Monina, Chuprina, A\Raise, Kass, Kami Kami in mnogi drugi.

Mary Kay Ukrajina je prav tako sklenila partnerstvo z nadarjenim oblikovalcem ulične mode Dastishem Fantastishem in ustvarila kapsulno kolecijo za lepotne strokovnjake Mary Kay. Kolekcija Mary Kay Dastish Fantastish je vključevala osem oblačilnih enot, ki združujejo klasičen poslovni slog, za katerim stoji znamka Mary Kay, z najbolj relevantnimi modnimi trendi, futurizmom in uličnim slogom. Glavne barve kolekcije so bili odtenki "fuksija rožnate" in "klasično rdeče." Med glavnimi poudarki omejene linije so bile vezenine, ohlapna oblačila in usnjeni elementi.

Newyorški teden mode

Newyorški teden mode (NYFW) je potekal med 6. in 9. februarjem 2020 v prostorih fundacije Angel Orensanz na Manhattnu. Podjetje Mary Kay je bilo uradni partner za kozmetiko na dveh revijah v partnerstvu s prestižnima modnima znamkama Monse (na reviji v finančni četrti) in Adam Lippes (na reviji v Veroniki, v zgornjem nadstropju stavbe Fotografiska New York). Luis Casco, globalni lepotni ambasador Mary, je bil glavni vizažist na obeh revijah. Tesno je sodeloval z oblikovalci, da bi ustvaril videze, ki dopolnjujejo vsako kolekcijo, in vodil ekipo vizažistov, ki jih je obudila v življenje.

Nagrade češki lev

Kot dolgoletni poslovni podpornik mode in umetnosti je podjetje Mari Kay prav tako sponzorsko podprlo nagrade češki levi v Pragi na Češkem, kjer so na vsakoletni podelitvi nagrad počastili dosežke češke filmografije. Nagrade češki lev, ki so jih prvič podelili leta 1993, so za češke ustvarjalce enakovredne ameriškim oskarjem.

Podelitev 27. nagrad češki lev 7. marca v zgodovinskem hotelu Rudolphinum v Pragi, ki se je je udeležilo več kot 1.200 ljudi, je v živo prenašala Češka državna televizija. Zbrana je bila vsa smetana čeških umetniških ustvarjalcev, ki so želeli izvedeti, kdo so dobitniki letošnjih čeških levov. Podjetje Mary Kay je bilo uradni partner za ličenje z ekipo strokovnjakov Mary Kay za glamur, ki so poskrbeli za zadnje podrobnosti in ličili zvezdnike.

#Shero Style Fashion Trends (modni trendi sloga junakinj) z Mary Kay Kitajska

Mary Kay Kitajska je 3. maja ob svoji 25. obletnici v živo prenašala #Shero Style Fashion Trends: Power of Beauty, Power of Technology, Power of Health, and Power of Shine (#Modni trendi sloga junakinj: Moč lepote, moč tehnologije, moč zdravja in moč leska). Digitalno modno revijo so med drugim sponzorirali Mary Kay Global Design Studio, revija Baazar in Swarovski.

The Mary Kay Foundation℠ in Kendra Scott

Letos je The Mary Kay Foundation℠ združila moči s podjetjem Kendra Scott, da bi ponudila čudovite uhane neodvisnim direktoricam prodaje. Vse prihodke od uhanov je prejela The Mary Kay Foundation℠ v podporo prizadevanjem za svet, v katerem so ženske opolnomočene, zdrave in varne. V okviru pobude je bilo zbranih skoraj $200.000 dolarjev.

Mary Kay v partnerstvo s trendovskimi oblikovalci poslovnih oblačil in modnih dodatkov

Mary Kay že več kot 55 let sodeluje z vodilnimi oblikovalci tistega časa na področju poslovnih oblačil - oblek in modnih dodatkov, ki so na voljo neodvisnim kozmetičnim svetovalkam in svetovalcem na različnih nivojih njihovega neodvisnega dela. Nedavno je Mary Kay sklenila naslednja partnerstva:

  • St. John x Mary Kay / predstavitev oblačil NSD - ameriško vodstvo
  • Nicole Miller x Mary Kay / 2021-22 predstavitev poslovnih oblačil
  • Ted Baker x Mary Kay US / kolekcija z nagrado Star 2020
  • Kate Spade x Mary Kay US / Kendra Scott X Mary Kay ZDA- obdarovanje
  • Kendra Scott x Mary Kay / izziv 2020 Bod kul v rdečem suknjiču

Dogodki, spremenjeni zaradi Covida-19

Zaradi globalne pandemije Covida-19 je bilo v letu 2020 prestavljenih oz. odpovedanih veliko lepotnih, modnih in oblikovalskih dogodkov, katerih sponzor naj bi bila družba Mary Kay. Med njimi so tudi:

Odpovedani

  • Mercedes-Benzov teden mode v Rusiji, spomladanske revije 2020 za jesen/zimo 20/21
  • Konvencija lepotne industrije GLOW, Nemčija
  • Dnevi mode Mercedes-Benz v Bratislavi- revije pomlad 2020 za jesen/zimo 2021

Prestavljen

  • Anketa OTO 2020 - prestavljeno za nedoločen čas

Pomembne prelomnice v modni zgodovini podjetja Mary Kay

  • Pred 25 leti/1995: Mary Kay prejme svojo prvo nagrado Okoljskega programa Združenih narodov Moda in okolje.
  • Pred 30 leti/1990: Izjemna priljubljenost poslovnih oblačil med članicami Mary Kay preseže okvirje podjetja. Obleke direktoric za prodajo Mary Kay® prejmejo prestižno nagrado "Poslovna oblačila desetletja " za osemdeseta leta prejšnjega stoletja.
  • Pred 40 leti/1980: Program Rdeči suknjič se je začel leta 1973, ko so se iskalke talentov na prvi "Noči Mary Kaya" v čast bejzbolske ekipe St. Luis Cardinals na igrišču pojavile v rdečih suknjičih. Leta 1980 podjetje program Rdeči suknjič sprejme kot svoja uradna prepoznavna oblačila.
  • Pred 55 leti/1965: Predstavljena je prva poslovna obleka neodvisne prodajne direktorice - gre za dvodelen komplet pletenine iz črne volne s teksaškim kavbojskim klobukom.

O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred več kot 56 leti svoje lepotno podjetje ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, in izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v večmilijonsko podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay je v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, pri čemer se osredotoča na podporo raziskovanju raka, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Izvirna vizija Mary Kay Ash še naprej sije - iz šminke v šminko. Več o tem na MaryKay.com.

O Mary Kay Foundation℠

V skladu z željo Mary Kay Ash, da bi obogatila življenja žensk po vsem svetu, fundacija Mary Kay FoundationSM zbira in razporeja sredstva z namenom investiranja v prelomne raziskave na področju raka, ki bi zagotovile zdravilo za oblike raka, za katerimi obolevajo ženske, in da bi končala družinsko nasilje nad ženskami. Od leta 1996 je fundacija Mary Kay FoundationSM za organizacije, posvečene tej dvojni misiji, prispevala več kot 80 milijonov dolarjev. Fundacija ob tem podpira tudi pobude za ozaveščanje, programe za vključevanje skupnosti ter se zavzema za zakonodajo, s pomočjo katere bodo ženske zdrave in varne. Skupaj lahko naredimo svet boljši za ženske. Za več informacij o tem, kako izobraževati, zagovarjati, se vključiti v prostovoljno delo in darovati ter se pridružiti pobudam, ki rešujejo življenja preko podpore in opolnomočenja žensk, obiščite stran marykayfoundation.org, nas obiščite na Facebooku in Instagramu ali nam sledite na Twitterju.

Oglejte si izvorno različico sporočila na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200707005913/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. korporativna komunikacija
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com