O-STA

P&G sprejel naravne rešitve za podnebje, da bi pospešil napredek na področju podnebnih sprememb, poslovanje bo tako postalo ogljično nevtralno za prihodnje desetletje

Zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov (GHG) za 50% in 100% obnovljiva elektrika za vse proizvodne obrate do leta 2030

in

nadgrajevanje naravnih podnebnih rešitev, ki bi omogočile enake ogljične koristi kot preostali izpusti toplogrednih plinov v proizvodnih obratih


CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble (NYSE:PG) je sporočilo, da se je zavezalo, da bo njegovo globalno poslovanje ogljično nevtralno do leta 2030 na podlagi serije intervencij, ki ščitijo, krepijo in obnavljajo naravo. Podjetje se zaveda, da je prihodnje desetletje kritično obdobje za pospešitev napredka pri podnebnih spremembah na svetu in bo nadgradilo svoje trenutne na znanosti temelječe cilje glede zmanjševanja toplogrednih plinov za 50%, tako da bo še dodatno razširilo svoj nabor naravnih podnebnih rešitev. Ta prizadevanja bodo omogočila ogljično korist, ki bo premosorazmerna z izpusti, ki so še vedno prisotni, v naslednjih desetih letih, zato bo poslovanje podjetja ogljično nevtralno tekom tega desetletja. Glede na trenutne izračune bo podjetje moralo izravnati približno 30 milijonov metričnih ton ogljika od leta 2020 do leta 2030.

Prioriteta podjetja P&G bo še naprej zmanjševanje izpustov. P&G si prizadeva zmanjšati toplogredne izpuste za 50% in kupovati 100% obnovljivo elektriko do leta 2030 ter je na pravi poti, da izpolni svoje zaveze do leta 2030. Poleg tega pa bo nadaljevalo z izvajanjem novih vetrnih, fotovoltaičnih in geotermalnih projektov, da bi še dodatno pospešilo svoj prehod na obnovljive vire energije. Ta prizadevanja so usklajena z izsledki podnebne znanosti glede potrebnih ukrepov, ki bodo podjetju pomagali prispevati k omejevanju porasta globalne temperature ter nadaljevati z ukrepi tudi po letu 2030. Na podlagi današnjih tehnologij pa vendarle obstajajo izpusti, ki jih ne moremo odpraviti do leta 2030. Podjetje bo investiralo v naravne podnebne rešitve ter tako povečalo svoj vpliv tekom naslednjih desetih let.

Kritično obdobje

Nedavna poročila so izpostavila, da omejitve izpustov toplogrednih plinov niso zadostne in da bo naslednje desetletje kritično obdobje za zmanjševanje izpustov in ubiranje prave poti glede omejevanja povišanja temperature za največ 1,5 stopinje celzija. Ta naloga bo otežena, če družba ne začne zmanjševati izpustov, preden se desetletje izteče. Do leta 2050 je treba odpraviti ogljične izpuste ali se temu vsaj zelo približati. Odsotnost takojšnjega ukrepanja bo prihodnje generacije izpostavila večjemu tveganju glede vpliva podnebnih sprememb ter otežila izpolnjevanje globalnih ciljev Pariškega sporazuma.

"Podnebne spremembe se dogajajo in ukrepati moramo takoj," je dejal David Taylor, vodja upravnega odbora ter predsednik in glavni izvršni direktor podjetja P&G. "Z zmanjšanjem našega ogljičnega odtisa in vlaganjem v naravne podnebne spremembe bomo postali ogljično nevtralni tekom desetletja pri celotnem poslovanju in s tem pomagali zaščititi ranljive ekosisteme in skupnosti po vsem svetu."

Naravne podnebne spremembe: "Narava sama lahko zaustavi do tretjino podnebnih sprememb"

P&G bo sodeloval z organizacijama Conservation International in World Wildlife Fund (WWF), da bi določil in financiral vrsto projektov, ki si prizadevajo zaščititi, izboljšati in obnoviti bistvene ekosisteme, kot so gozdovi, močvirja, pašniki in šotišča. Poleg skladiščenja ogljika je pomemben vidik naravnih podnebnih rešitev tudi potencial, omogočanja pomembne okoljske in socio-ekonomske sokoristi, ki ščiti in krepi naravo ter nudi boljše možnosti za preživetje lokalnih skupnosti. Na svoji nadaljnji poti se bo P&G trudil določiti, izmeriti in sporočiti sokoristi, ki bodo sledile naložbam v naravo. Podjetje razvija podroben portfelj projektov in investira v projekte po vsem svetu.

Že določeni projekti so naslednji:

- Projekt zaščite filipinskega otoka Palawan z organizacijo Conservation International - Zaščititi, izboljšati in obnoviti mangrove in kritične ekosisteme na otoku Palawan. Palawan je četrto najbolj nepogrešljivo področje na svetu zaradi svojih unikatnih in ogroženih živalskih vrst.

- Obnova atlantskega gozda v sodelovanju z organizacijo WWF - V atlantskem gozdu na brazilski vzhodni obali se bo postavilo temelje za obnovo gozda, ki bo bistveno vplivala na biotsko raznolikost, vodo, varnost preskrbe s hrano in druge sokoristi za lokalne skupnosti.

- Zavezništvo Evergreen Alliance v sodelovanju z organizacijo Arbor Day Foundation - Sodelovanje korporacij, skupnosti in državljanov pri kritičnem ukrepanju za zaščito osnovnih življenjskih dobrin, ki so ogrožene zaradi podnebnih sprememb - vključno s sajenjem dreves, da bi obnovili področja, ki so jih prizadeli siloviti požari v severni Kaliforniji, in okrepili gozdove v Nemčiji.

"Narava mora biti ključen del vsake strategije za boj proti podnebni krizi," je povedal dr. M. Sanjayan, glavni izvršni direktor organizacije Conservation International. "Raziskave kažejo, da ne moremo doseči lastnih podnebnih ciljev, razen če zaščitimo, obnovimo in izboljšamo upravljanje z ekosistemi, ki so bogati z ogljikom. Če so takšna prizadevanja pravilno izpeljana, lahko omogočijo tretjino zmanjševanj izpustov, ki so potrebna v naslednjem desetletju, ter, kar je zelo pomembno, podpirajo preživetje skupnostih, ki vodijo boj proti podnebnim spremembam. Veselimo se sodelovanja s Procter & Gamble za zaščito narave - to je naložba, ki predstavlja zmago za ljudi in za naš planet."

"Že več kot desetletje sodelujemo s P&G, da bi bili vodilni pri spodbujanju napredka na področju podnebja in zaščitili gozdove, saj obseg njihovega poslovanja pomeni, da lahko dosežejo daljnosežne rezultate," je dejal Carter Roberts, predsednik in glavni izvršni direktor ameriškega oddelka organizacije WWF. "Pomembno je, da ta napredek ni bil omejen samo na korporativni odtis podjetja. P&G je bil že zgodaj partner v Zavezništvu kupcev obnovljivih energij (Renewable Energy Buyers Alliance), ki je pomagalo razširiti korporativne nabave obnovljivih virov energije po Združenih državah Amerike. Današnja objava predstavlja nadaljnji napredek, saj se bolj osredotoča na vlogo, ki jo lahko ima varovanje narave - ne samo v zajemu ogljikovih izpustov ampak tudi v zagotavljanju storitev in virov, ki ohranjajo življenje na Zemlji. Veselimo se sodelovanja s podjetjem P&G, da bi dosegli te nove zaveze v naslednjem desetletju."

Blagovne znamke podjetja P&G prevzemajo vodilno vlogo glede zmanjševanja ogljičnega odtisa in uvajanja pozitivnih sprememb pri podnebnih navadah

Podjetje se zavezuje, da bo preseglo svoje na znanosti temelječe cilje, saj je zmanjševanje izpustov, ki nastajajo med proizvodnjo, pomembno, vendar pa se P&G ne bo ustavil tu. Že več kot dve desetletji si P&G prizadeva črpati iz znanstveno dokazanih ocen življenjskega cikla njegovih proizvodov, da bi tako bolje razumel izpuste iz lastne dobavne verige in potrošniške rabe proizvodov (izpusti 3. obsega). Do 85% izpustov 3. obsega podjetja P&G izhaja iz potrošniške rabe njegovih proizvodov. P&G doseže pet milijard ljudi na podlagi svojih znamk in takšnemu obsegu sledi tudi odgovornost, da se potrošnike opolnomoči, da zmanjšajo lastne ogljične odtise s proizvodi, ki pomagajo varčevati z energijo, vodo in naravnimi viri.

- Več kot 60% odtisa pralnega detergenta se nahaja v fazi potrošniške rabe, predvsem se navezuje na energijo, ki se porabi med segrevanjem vode. Ariel in Tide sta izboljšala formule detergentov, da bi bili zelo učinkoviti ob nizkih temperaturah med pranjem in spodbujali pozitivne navade, kot so pranje na 30 stopinjah in hladno pranje. Cilj je, da 70% pranj poteka s programi, ki porabijo malo energije, in bistveni napredek je bil dosežen z izobraževanjem potrošnikov v Združenih državah Amerike v zadnjih desetih letih o koristih energetsko učinkovitih pralnih programov. P&G je izračunal, da so se na podlagi rabe takšnih programov izpusti potrošnikov zmanjšala za približno 15 milijonov metričnih ton ogljikovega dioksida od leta 2015 naprej, kar je enako, kot da bi s cest umaknili tri milijone avtomobilov.

- Cascade z razbijanjem priljubljenega mita dokazuje potrošnikom, da je pomivalni stroj bolj energetsko učinkovit in porabi manj vode kot ročno pomivanje. Pomivalni detergent Cascade in tablete za pomivanje posode Fairy omogočajo potrošnikom, da preskočijo predpomivalno fazo ter tako privarčujejo glede vode in energije, ki je potrebna za segrevanje vode. Fairy in tekočina za pomivanje vode Dawn s svojim protimaščobnim delovanjem omogočata varčevanje z vodo in energijo: z zmanjšanjem temperature vode za 20°C lahko potrošniki privarčujejo do 50% izpustov ogljikovega dioksida odtisa celotnega pomivalnega cikla.

"Ker smo vodilni na tem področju, imamo nalogo, da vsem omogočimo ekonomijo in življenjski slog nižjih izpustov ter ju naredimo dostopna in zaželena" je povedala Virginie Helias, vodja oddelka za trajnostni razvoj podjetja P&G. "Naša odgovornost je, da zaščitimo kritične rezerve ogljika in vlagamo v rešitve, ki regenerirajo naš planet. Potrošniki prav tako hočejo prispevati več, da bi se lotili reševanja podnebnih sprememb. Kot podjetje smo preko naših znamk v stiku s petimi milijardami ljudi. Vsak dan se trudimo izboljšati stanje s spodbujanjem odgovorne potrošnje na podlagi proizvodov, ki so učinkoviti in enostavni, da bi tako spodbudili nove navade, ki vodijo v zmanjšanje izpustov."

Danes ob 8h zjutraj po vzhodno ameriškem času ali ob 14h popoldne po srednje evropskem času bo podjetje P&G zbralo strokovnjake in podnebne vodje na okrogli mizi, ki jo bo gostil National Geographic, da bi razpravljali o moči narave kot rešitvi podnebja. Udeleženci bodo glavni izvršni direktor podjetja P&G David Taylor, Virginie Helias, vodja oddelka za trajnostni razvoj podjetja P&G, glavni izvršni direktor organizacije Conservation International dr. M. Sanjayan, glavni izvršni direktor ameriške enote organizacije Word Wildlife Fund Carter Roberts ter podnebni aktivisti Clover Hogan, Jiaxuan Zhang, Kehkashan Basu in Vanessa Nakate.

Če hočete izvedeti več o novih zavezah podjetja P&G za razvoj naravnih podnebnih rešitev in ogljično nevtralnost v tem desetletju, obiščite našo spletno stran Multimedijske vsebine.

O Procter & Gamble

P&G služi potrošnikom po vsem svetu z enim izmed najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih in vodilnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v približno 70 državah po svetu. Za najnovejše informacije in novice o P&G in njegovih znamkah obiščite spletno stran https://www.pg.com/

Oglejte si izvorno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200716005294/en/


Kontakti


P&G mediji:

Maria Burquest
P&G, globalne komunikacije
Burquest.mh@pg.com

Loukia Tzekaki
P&G, evropske komunikacije
Tzekaki.l@pg.com



Vir: Procter & Gamble Company