O-STA

Zynga sklenil sporazum za prevezem istanbulskega Rollica, enega najhitreje rastočih podjetij, ki razvijajo zelo preproste mobilne igre

• Vstop v eno izmed največjih in najhitreje razvijajočih se kategorij mobilnih iger

• Vznemirljiv portfelj priljubljenih preprostih iger, ki pritegne več kot 5 milijonov aktivnih uporabnikov na dan in 65 milijonov aktivnih uporabnikov na mesec

• Razširjanje in popestritev oglaševanja podjetja Zynga

• Pridobitev izredno talentirane ekipe in obširne mreže zunanjih razvijalcev iger

• Prevzem se bo najverjetneje zaključil 1. oktobra 2020


SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), eno vodilnih podjetij za interaktivno zabavo na svetu, je danes sporočilo, da je sklenilo sporazum o prevzemu podjetja Rollic s sedežem v Istanbulu, razvijalca in izdajatelja mobilnih iger, ki ima vznemirljiv portfelj priljubljenih preprostih iger, ki beležijo več kot 250 milijon prenosov na mobilne naprave. S tem prevzemom bo podjetje Zynga vstopilo na trg preprostih in brezplačnih iger, eno izmed največjih in najhitreje razvijajočih se kategorij, ter pridobilo izredno talentirano ekipo in obširno mrežo zunanjih razvijalcev iger. Rollic bo znatno razširil domet podjetja Zynga ter nadgradil njegovo oglaševanje.

Sporočilo vsebuje večpredstavnostne vsebine. Objavo si lahko ogledate v celoti na: https://www.businesswire.com/news/home/20200805005030/en/

Leta 2018 so Burak Vardal, Deniz Basaran in Mehmet Can Yavuz ustanovili podjetje Rollic, izdajatelja in razvijalca zelo preprostih iger, ki ima sedež v Istanbulu v Turčiji. Osem njihovih iger se je zavihtelo na 1. in 2. mesto najboljših brezplačnih iger, ki so bile prenesene preko spletne trgovine App Store v Združenih državah Amerike, medtem ko sta bili njihovi najnovejši izdaji, igri Go Knots 3D in Tangle Master 3D, na samem vrhu največkrat nameščenih iger v Applovi trgovini v drugem četrtletju leta 2020. Igre podjetja Rollic trenutno igra na svojih mobilnih telefonih več kot 5 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov in 65 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov.

"Navdušeni smo, da se širimo v kategorijo zelo preprostih iger s prevzemom Rollica, ki je trenutno eno izmed najhitreje razvijajočih se podjetij na svetu, ki razvijajo in izdajajo zelo preproste igre, vodi pa nas izjemno kreativna ekipa," je dejal Frank Gibeau, glavni izvršni direktor družbe Zynga. "Z Rollicom bomo znatno povečali svoje občinstvo, razširili in popestrili naše globalno oglaševanje in nadgradili naše načrte za prihodnje igre ter mrežo razvijalcev. Zynga in Rollic sta dobro umeščena, da lahko skupaj rasteta hitreje."

"Ekipa podjetja Rollic je ponosna, da se bo pridružila podjetju Zynga," je povedal Burak Vardal, ustanovitelj in glavni izvršni direktor podjetja Rollic. "Naše poznavanje kategorije zelo preprostih iger se brezhibno sklada z znanjem in izkušnjami podjetja Zynga glede upravljanja proizvodov, podatkovne znanosti, dobičkonosnosti oglasov v igrah in vrhunskega izdajateljstva. Po združitvi zanesljivega nabora trenutnih in novih zelo preprostih iger podjetja Rollic s portfeljem podjetja Zynga pa se veselimo, da bomo skupaj nadaljevali s svojim poslanstvom, da združujemo svet skozi igre."

Družba Zynga bo prevzela 80% podjetja Rollic za 168 milijonov ameriških dolarjev. Zadnje takojšnje plačilo bo vsebovalo običajne zaključne prilagoditve in naj bi bilo izvedeno 1. oktobra leta 2020. V naslednjih treh letih bo Zynga prevzela še preostalih 20% v enakih obrokih po izračunih, ki bodo temeljili na konkretnih ciljih donosnosti.

Uredniška opomba:

Ključna grafika in programi so na voljo na: https://bit.ly/ZyngaRollic

O Zynga Inc.

Zynga je eno vodilnih podjetij za interaktivno zabavo v svetu, ki si prizadeva združiti svet skozi igre. Doslej je že več kot milijarda ljudi igrala njihove franšizne igre, vključno z CSR Racing, Empires & Puzzles, Merge Dragons!, Merge Magic!, Toon Blast, Toy Blast, Words With Friendsin Zynga Poker. Zyngine igre so na voljo v več kot 150 državah, igrate pa jih lahko na družabnih platformah in mobilnih napravah po vsem svetu. Družba je bila ustanovljena leta 2007, sedež ima v San Franciscu, podružnice pa v ZDA, Kanadi, Združenem kraljestvu, na Irskem, v Indiji, Turčiji in na Finskem. Za več informacij obiščite www.zynga.com ali družbo spremljajte na Twitterju, Instagramu, Facebooku ali blogu Zynga.

O Rollic

Rollic, razvijalec in izdajatelj mobilnih iger s sedežem v Istanbulu, je bil ustanovljen decembra leta 2018 in se posveča razvijanju brezplačnih in zelo preprostih iger za naprave iOS in Android. Njihov nabor iger vsebuje Go Knots 3D, Flipper Dunk, Onnect - Pair Matching Puzzle, Pixel Shot 3D, Picker 3D, Repair Master 3D, Tangle Master 3D, Water Shooty in Wheel Smash. Rollic si prizadeva razvijati igre, ki so masovno priljubljene po vsem svetu, ter hkrati graditi cvetoči razvijalski ekosistem v industriji iger. Za več informacij obiščite www.rollicgames.com ali sledite podjetju Rollic na družabnih omrežjih, kot so Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, ali na Rollic blogu.

Izjave o prihodnosti

To sporočilo za javnost vsebuje izjave o prihodnosti, ki so med drugim povezane z našo zmožnostjo, da dosežemo načrtovane koristi od prevzema podjetja Rollic Oyun Yazılım ve Pazarlama Anonim Şirketi ("Rollic") - vključno s širitvijo našega globalnega občinstva in oglaševanja, povečanjem našega nabora povprečnih dnevnih in mesečnih aktivnih uporabnikov na mobilnih napravah, nadgraditvijo naših načrtovanih iger ter splošno rastjo podjetja; nabavno ceno prevzema Rollica; obliko in razporeditvijo plačil po dogovoru; časovnim rokom, do katerega se pričakuje zadnje plačilo; in z našo sposobnostjo doseganja finančnih napovedi. Izjave o prihodnosti velikokrat vsebujejo besede, kot so "obeti", "napovedan", "načrtovan", "namerava", "bo", "predvideva", "verjame", "cilj", "pričakuje" ter izjave v prihodnjiku, ki se na splošno nanašajo na prihodnost. Doseganje ciljev in uspehov na področjih, ki jih opisujejo izjave o prihodnosti, je povezano z velikimi tveganji, negotovostmi in predpostavkami, naši dejanski rezultati pa se lahko bistveno razlikujejo od tistih, ki so napovedani ali nakazani. Na takšne izjave se ne gre pretirano zanašati, saj so njihova osnova informacije, ki so nam trenutno na voljo. Ne obvezujemo se, da bomo takšne izjave posodabljali. Dejavniki, ki bi lahko povzročili spremembe pri rezultatih, zajemajo izpolnitev pogojev zaključitve transakcije ter našo zmožnost, da pravočasno zaključimo transakcijo, uspešno prevzamemo Rollic ter dosežemo pričakovane ugodnosti prevzema. Več informacij o omenjenih tveganjih, negotovostih in predpostavkah ter dodatnih dejavnikih, ki bi lahko povzročili spremembe pri rezultatih, je ali bo na voljo v naših poročilih, ki jih posredujemo Komisiji za vrednostne papirje (SEC), kopije poročil pa so na voljo tudi na naši spletni strani za odnose z vlagatelji na http://investor.zynga.com in na spletni strani komisije na www.sec.gov.

Ključne operativne meritve

Zynga pri svojem poslovanju sledi nekaterim operativnim meritvam, kot je število dnevno aktivnih uporabnikov naših mobilnih iger. Naši interni analitični sistemi ocenijo in beležijo to število. Interni podatki podjetja, ki temeljijo na sledenju aktivnosti uporabniških računov, torej služijo za določanje tega števila in drugih operativnih meritev. Uporabljamo tudi informacije, posredovane s strani tretjih strank, vključno s prijavami v omrežje tretjih strank, ki nam jih posredujejo ponudniki platform, da lahko sledimo, ali je igralec, ki je prijavljen pod dvema ali več različnimi uporabniškimi imeni, isti uporabnik.

Dnevno aktivni mobilni uporabniki. Slednje opredeljujemo kot število posameznikov, ki so igrali eno naših mobilnih iger tekom določenega dne. Takšna povprečna števila za določeno obdobje so povprečje za vsak dan tekom tistega obdobja. V sklopu takšne meritve posameznik, ki igra dve različni mobilni igri v enem dnevu, šteje za dva dnevno aktivna uporabnika. To število uporabljamo za ocenjevanje stopnje priljubljenosti med uporabniki.

Mesečno aktivni mobilni uporabniki. Slednje opredeljujemo kot število posameznikov, ki so igrali eno izmed naših mobilnih iger v obdobju 30 dni, ki se zaključi z dnevom meritve. V sklopu takšne meritve posameznik, ki igra dve različni mobilni igri v istem 30-dnevnem obdobju, šteje za dva mesečno aktivna uporabnika. Uporabljamo tudi informacije, ki jih posredujejo tretje stranke, da lahko prepoznamo posameznike, ki igrajo isto mobilno igro, ter tako zmanjšamo takšne podvojitve. Ker pa nimamo vedno na voljo podatke prijav v omrežja tretjih strank, ki bi nam pomagali določiti posameznika, ki je igral pod različnimi uporabniškimi imeni, se lahko zgodi, da en igralec šteje za več mesečno aktivnih uporabnikov. Povprečje tega števila za določeno obdobje je povprečje mesečno aktivnih mobilnih uporabnikov na koncu vsakega mesečnega meritvenega obdobja. Povprečje uporabimo za ocenjevanje celotnega obsega igralskega občinstva.

Oglejte si izvorno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200805005030/en/

Kontakti

Odnosi z vlagatelji:
Rebecca Lau
Investors@zynga.com

Odnosi z mediji:
Sarah Ross
Sarah@zynga.com

Vir: Zynga

MULTIMEDIJA:

Zynga sklenil sporazum o prevzemu istanbulskega Rollica (Grafika: Business Wire)

Zynga sklenil sporazum o prevzemu istanbulskega Rollica (Grafika: Business Wire)