O-STA

Hisense in priznani francoski nogometni klub Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo

Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je postalo najnovejši globalni sponzor mednarodno priznanega francoskega nogometnega kluba Paris Saint-Germain. V podjetju Hisense, ki svoje izdelke, med katerimi so tudi večkrat nagrajeni televizorji, globalno prodaja že zadnjih petdeset let, so z novo sklenjenim partnerstvom še bolj poudarili svoje poslanstvo, da nogometnim navijačem po vsem svetu izboljšajo gledalske izkušnje. V sodelovanju z nogometnim klubom Paris Saint-Germain bodo tako strastnim navijačem po vsem svetu predstavljali širok spekter svojih izdelkov.

Podjetje Hisense s svojo revolucionarno tehnologijo pri proizvodnji televizorjev in gospodinjskih aparatov ne bo samo izboljšalo gledalske izkušnje navijačev nogometnega kluba Paris Saint-Germain, ampak bo svoje izdelke predstavljalo tudi široki množici športnih navdušencev na stadionu Parc des Princes ter preko spletnega oddajanja in digitalnih kanalov ter družbenih medijev tudi ostalim navijačem širom sveta. Poleg tega bo francoskemu nogometnemu klubu zagotovilo širok nabor svojih inovativnih produktov, ki jim bodo olajšali delo na različnih lokacijah, med katerimi je tudi nov center za usposabljanje.

Partnerstvo pozdravljata tudi Franjo Bobinac, podpredsednik za globalni marketing, Hisense International, in Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Gorenje Europe. "Podjetja vse bolj spoznavajo moč športa pri grajenju svojih blagovnih znamk. Tako se tudi Hisense, ki s svojo blagovno znamko vstopa v domove potrošnikov, zelo dobro zaveda pomembne strateške vloge, ki jo ima šport pri grajenju in utrjevanju lastne blagovne znamke," je ob tem povedal Franjo Bobinac. S tem se strinja tudi Alenka Potočnik Anžič, ki poudarja marketinški potencial športnih sponzorstev. "Tudi v Gorenju smo aktivni na področju športnega sponzorstva. Kot ponosen sponzor Evropskega rokometnega prvenstva se zavedamo, da sponzorstvo podjetju prinaša ugled in spoštovanje ter vpliva na dvig zavesti o blagovni znamki na naših tržiščih."

Alex Zhu, predsednik Hisense International, je ob sklenitvi partnerstva povedal: "Navdušeni smo, da lahko sodelujemo s Paris Saint-Germain, enim najuspešnejših in najhitreje rastočih klubov na svetu. Vedno so si prizadevali za preboj na področju tehnologije in inovacij v vsem, kar počnejo, kar popolnoma sovpada s poslanstvom podjetja Hisense - stremeti k znanstvenim in tehnološkim inovacijam, ki osrečujejo na milijone družin. Verjamemo, da lahko s sklenjenim partnerstvom ustvarimo najboljšo možno gledalsko izkušnjo za vse navijače nogometnega kluba Paris Saint-Germain širom sveta."

S partnerstvom so zelo zadovoljni tudi pri Paris Saint-Germain. "Z veseljem pozdravljamo sodelovanje s takšnim podjetjem, kot je Hisense. Partnerstvo z vodilnim podjetjem na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov predstavlja odlično priložnost, da se še bolj povežemo z našimi navijači po vsem svetu, hkrati pa smo veseli, da bomo lahko podjetju Hisense pomagali dosegati njihove globalne cilje," je sodelovanje komentiral glavni direktor za partnerstva v Paris Saint-Germain, Marc Armstrong.

Sébastien WASELS, generalni direktor za azijsko-pacifiško regijo v Paris Saint-Germain, je dodal: "Ponosni smo, da sodelujemo z vodilno svetovno blagovno znamko azijsko-pacifiške regije. To partnerstvo je za klub zelo pomembno, saj kaže tudi našo vse večjo zavezanost tej regiji. Veselimo se, da bomo Paris Saint-Germain približali vedno več ljudem po vsem svetu. Skupaj s podjetjem Hisense pa se bomo približali tudi našim oboževalcem na Kitajskem, saj je tam tudi sedež podjetja."

Sklenjeno partnerstvo temelji na zavezanosti podjetja Hisense športu, ki jo dosega preko številnih sponzorstev večjih športnih dogodkov po vsem svetu, med katerimi so svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2018, evropsko prvenstvo v nogometu UEFA EURO 2016, dirke Red Bull Formula 1 in Odprto prvenstvo Avstralije (Australia Open). Sponzorstvo poudarja prisotnost podjetja Hisense na svetovnem prizorišču. Hisense namreč svoje izdelke izvaža v preko 160 držav in regij.

Paris Saint-Germain in Hisense sta med vodilnimi na področju inovacij v zadnjih letih. S ciljem pripeljati kakovostno zabavo v domove ljudi, pa sta blagovni znamki s sklenitvijo globalnega partnerstva zdaj združili svoje moči.