Mary Kay med najboljšimi znamkami s seznama Purpose Power Index™
Študija, ki sta jo opravila Reputation Institute in StrawberryFrog, je ugotavljala, kaj si potrošniki zares mislijo o namenih blagovnih znamk
DALLAS, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Purpose Power Index™, študija o tem, kaj si potrošniki zares mislijo o namenih znamk, ki sta jo opravila Reputation Institute in StrawberryFrog, je Mary Kay uvrstila med ameriške blagovne znamke, ki se najbolj zavzemajo za svoj namen. Cilj študije, v okviru katere so zbrali več kot 17.500 ocen več kot 5700 posameznih sodelujočih, je bil pokazati, katera podjetja so v očeh ameriških potrošnikov najbližje uresničevanju svoje misije.
"Od samega začetka je Mary Kay znamka, zgrajena na namenu," je dejala Julia Simon, vodja pravne službe in poslovna sekretarka v podjetju Mary Kay. "To je razlog, da nismo nikoli omahovali pri svojih prizadevanjih, ki segajo od opolnomočenja žensk in trajnostnosti do raziskav raka in boja proti nasilju nad ženskami in dekleti zaradi njihovega spola. Raziskava kaže, da potrošnikov dandanes ne zanimajo podjetja, katerih edini cilj je ustvarjanje dobička - pomembno je imeti svoj namen."
Na uspeh določenih podjetij v študiji Purpose Power Index™ je vplivalo več dejavnikov, med drugim tudi to, da je podjetju bolj pomembno uresničevanje svojega poslanstva kot zgolj ustvarjanje dobička, izboljševanje ljudi in skupnosti, zaveza k spreminjanju sveta na bolje in prizadevanje za dobrobit družbe kot celote.
"Znamke z najmočnejšim namenom ljudje dojemajo kot tiste, ki uresničujejo svoj namen - v vseh ozirih, od tega kako plačajo svoje zaposlene do tega, kako se vedejo v družbi - ne pa da le govorijo o tem," je dejal glavni izvršni direktor v StrawberryFrogu Scott Goodson. "Te znamke tudi ustanavljajo družbena gibanja oz. v njih sodelujejo."
Poleg Mary Kay so se v sam vrh uvrstili tudi: The North Face, Kellogg Company, Unilever, UPS, Etsy, Disney, Microsoft, IBM, Netflix, Canon, Chick-fil-A, Amazon in Tesla. Po besedah Kylie Wright-Ford, glavne izvršne direktorice podjetja RepTrak Company, "podjetja, ki v vsem, kar delajo in govorijo, pristno uresničujejo svoj namen, si zaslužijo, da njihov ugled raste. Prednost tega, da je podjetje prepričljivo predano svojemu namenu se kaže v večji vedenjski podpori med delničarji, med drugim prek namena za nakupovanje, pripravljenosti za delo v podjetju in potencialu za investicije."
Vključenost v indeks Purpose Power Index™ je le najnovejše priznanje, ki ga je prejelo podjetje Mary Kay zaradi svoje predanosti družbeni odgovornosti. Nedavno je bil David Holl, glavni izvršni direktor podjetja Mary Kay, izbran kot eden izmed "10 najuglednejših glavnih izvršnih direktorjev na svetu" po oceni inštituta RepTrak® - Reputation Institute, podjetje Mary Kay pa je zasedlo 42. mesto na lestvici 100 najboljših delovnih mest leta 2019 inštituta Reputation Institute.
O podjetju Mary Kay
Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred več kot 56 leti svoje lepotno podjetje ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti ter izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v večmilijonsko podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay je v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, pri čemer se osredotoča na podporo raziskovanju raka, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Izvirna vizija Mary Kay Ash še naprej sije - iz šminke v šminko. Več o tem na MaryKay.com.
Za ogled originalne različice sporočila na businesswire.com obiščite: https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/
Kontakti
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com
Vir: Mary Kay Inc.
Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebnoprimerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.