O-STA

Higiena: Z digitalnimi podatki in oblikovalskimi rešitvami nad patogene

Hagleitner stremi k popularizaciji razkuževanja in umivanja rok

Zell am See (Avstrija), 7. oktober 2020 - Tehnološki izum bi lahko prispeval k boljšim higienskim praksam; na gotovosti bodo pridobili predvsem javni objekti in trgovci. Tako pravi Hagleitner. Avstrijsko podjetje je 7. oktobra 2020 dalo v prodajo nove higienske dozirnike. Naprave ne zagotavljajo le razkužil, kozmetike in sanitarnega papirja, temveč tudi podatke za digitalne naprave, ki so dostopni preko pametnega telefona. Tisoč izdaj za vsako dozirno napravo stremi k temu, da bi higiena postala za ljudi privlačnejša.

Beleženje higiene

"Za higieno je potrebna osveščenost," pojasnjuje Hans Georg Hagleitner, lastnik in izvršni direktor družbe Hagleitner, "Ena stvar je, da higiensko dozirno napravo opazimo, povsem druga pa, da jo uporabimo. Kar na koncu šteje je dejansko razmerje med tema korakoma. Predpostavimo, da ima trgovina dva vhoda, oba uporabljana v isti meri. Medtem ko si ljudje pri enih vratih roke razkužijo pogosto, tega pri drugih ne storijo skoraj nikoli. Za to je lahko več razlogov: dozirnik je lahko prazen, ima prazno baterijo ali pa preprosto ni jasno opazen. Poznati dejstva pomaga, prav tako pa pomaga digitalna analiza teh dejstev. Tako lahko pridemo do razumnih zaključkov. Ob tem je beležena tudi higiena, kar gotovo pomaga, ko gre za uradne inšpekcije."

Nov dozirnik zagotavlja razkužilo, kozmetiko - in podatke

Od 7. oktobra 2020 naprej je na voljo osem dozirnikov, ki nudijo podatke o napravi - o uporabi, stanju zalog in stanju energije. Različne naprave dozirajo razkužila za roke, razkužila za straniščne deske, vlažni toaletni papir, peneče milo, zaščito za kožo in osvežilni razpršilo za zrak. Osma naprava, dozirnik za papirnate brisače, je na trgu že od leta 2019.

Družbena podpora

"Higiena in razkuževanje sta se morala boriti za to, da so ju ljudje sprejeli in še vedno obstaja prostor za izboljšave," pravi lastnik podjetja. "Cilj higiene je zdravje, zato je povsem legitimno pokazati, kako lepa in vznemirljiva je lahko. Vsak od naših novih dozirnikov je na voljo v 1000 različicah, se pravi imajo ljudje izbiro, ki velja tudi za vir energije - trg profesionalne higiene še ni ponudil dozirnikov na baterijski pogon, se pravi se je Hagleitner podal na nepoznan teren. Zaradi tega so baterije za nas postale še bolj pomembne, ne samo z vidika trajnosti, ampak tudi, ker želijo stranke ostati kar se da neodvisne.

Pogon možen s pomočjo napajalnika, baterije ali 'energijske škatle'

Nova linija izdelkov podjetja Hagleitner se imenuje Xibu Hybrid - hibrid, ker naprave zagotavljajo tako higienske izdelke kot podatke. Napajati jih je mogoče na tri načine: z AC napajalnikom, baterijo ali 'energijsko škatlo'. Zadnja zbira električno energijo in jo tako zagotavlja napravi. Ko postane energijska škatla neuporabna, se jo vrne izdelovalcu, ki jo reciklira.

1000 različic

Novi dozirniki prihajajo v mnogih preoblekah. Prednja stran je na voljo v dveh barvah, črni in beli. Za stranice je na voljo ogromno slogov: izbira več kot 200 barv in 800 vzorcev pomeni do 1000 različic. Spletni oblikovalec xibudesigner.com, na voljo od 15. oktobra 2020, razkrije vse možnosti.

O skupini Hagleitner

Hagleitner ustvarja visokorazredno higieno: detergente, razkuževalce, kozmetiko - in vsi so zagotovljeni skupaj z dozirniki. Izdelki izvirajo iz avstrijskega kraja Zell am See, kjer Hagleitner raziskuje, razvija in izdeluje, medtem ko so podružnice distribucijski centri. Hagleitner upravlja s 27 lokacijami v 12 državah, med drugim v Sloveniji. Je podjetje, ki prodaja tako poslovnim kupcem (B2B) kot potrošnikom (B2C), zaposluje pa 1.240 ljudi.

Trgovsko podjetje Buls je podružnica, specializirana za komercialne izdelke za čiščenje. Upravlja s štirimi Buls podružnicami z 49 zaposlenimi v Avstriji.

Prihodki skupine Hagleitner med aprilom 2019 in marcem 2020 (fiskalno leto) so dosegli 136.5 milijona evrov, pri čemer je bil delež izvoza 47.2 odstotka.

Povezanost

Hagleitner Hygiene, ustanovljen 1971, je družinsko podjetje. Hans Georg Hagleitner je leta 1988 prevzel poslovne aktivnosti očeta in od takrat vodi podjetje. Leta 2020 sta njegovi hčerki, Katharina in Stefanie, na ključnih položajih znotraj podjetja - Katharina upravlja trgovino z Italijo, Stefanie pa je odgovorna za portfelj izdelkov.

Kontakt

Hagleitner Hygiene International GmbH

Pisarna za medije

press@hagleitner.com

www.hagleitner.com