O-STA

Poklicne kožne bolezni: Letni stroški v Evropi znašajo več kot pet milijard evrov - digitalni podatki o zaščiti kože naj bi zagotovili rešitev

Standardne funkcije v novem industrijskem podajalniku prvič zagotavljajo digitalne podatke o zaščiti in negi rok ter omogočajo pravočasno polnjenje.

Zell am See (Avstrija), 16. julij 2021 - Po podatkih dermatološke študije evropska gospodarstva zaradi poklicnih kožnih bolezni letno izgubijo več kot pet milijard evrov [1]. Tem izgubam bi se lahko v veliki meri izognili, navaja higiensko podjetje Hagleitner. Podjetje je 16. julija 2021 predstavilo nov industrijski podajalnik sredstva za zaščito rok in kože, prvi izdelek na svetu te vrste, ki tudi shranjuje in prenaša digitalne podatke o uporabi naprave [2].

Pričakovanje, da bo proizvodnja premagala pomanjkljivosti

Hans Georg Hagleitner, lastnik podjetja in generalni direktor: "Kdor želi delati bolje, mora poznati dejstva: Ali si ljudje pred delom zaščitijo roke? Ali uporabljajo kremo za zaščito in nego rok po zadnjem umivanju rok v delovnem dnevu? Kakšna je njihova pripravljenost, da to storijo? Podatki o uporabi naprav pomagajo odpraviti pomanjkljivosti. Zaščita rok se dogaja v realnem času, vsak podajalnik pa sproti obvešča o vsaki aktivaciji. Kreme in losjoni so tako vedno na voljo; preden česa zmanjka, bo to ponovno napolnjeno."

Ozaveščenost o negi kože

Hagleitner dodaja: "Pandemija covida-19 je pokazala, kako pomembna je higiena rok. Losjon je treba uporabiti zlasti po umivanju rok. Voda in milo lahko povzročita izsušitev kože, ki jo je zato treba navlažiti in negovati. Ljudje so to čedalje pogosteje občutili. Njihova ozaveščenost o negi kože bo ostala na vseh področjih življenja." [3]

Uradni pregledi in inšpekcije

Novi podajalnik za zaščito rok in kože v realnem času posredujejo podatke o individualni uporabi posameznega podajalnika, stopnji napolnjenosti in energetskem stanju; do teh podatkov lahko v živo dostopate na pametnih telefonih, tabličnih računalnikih, prenosnih in osebnih računalnikih; poleg tega imajo funkcijo arhiviranja. Hans Georg Hagleitner še dodaja: "Funkcija arhiviranja bo zagotovo pomagala pri inšpekcijah; delodajalci bodo imeli podatke pri roki. To velja za številne sektorje: od storitev, ki zahtevajo veliko stikov, do težke industrije."

***

The images to this press release can be downloaded here.

***

Opombe

[1] John, S. M. et Kezic, S. (2017). Occupational skin diseases - Development and Implementation of European Standards on Prevention of Occupational Skin Diseases. Journal of The European Academy of Dermatology and Venerology, 31 (Suppl. 4): 3-4. doi: 10.1111/jdv.14276

2] Novi dozirnik se imenuje XIBU XL FLUID hybrid in bo na voljo od 16. julija 2021.

3] Hagleitner je objavil raziskavo o higienski ozaveščenosti družbe, ki primerja leti 2018 in 2020. Umivanje rok je pridobilo na pomenu; leta 2020 je 18 % ljudi higieno povezovalo z umivanjem rok, leta 2018 pa le 4 %.



O podjetju Hagleitner

Hagleitner ustvarja higieno - čistila, razkužila, kozmetiko - ki pride skupaj z dozirniki, podajalniki in aplikacijami. Izdelki nastajajo na sedežu podjetja v Zell am See v Avstriji, kjer Hagleitner raziskuje, razvija in proizvaja. Druge podružnice so distribucijski centri. Podjetje Hagleitner deluje na 27 lokacijah v dvanajstih evropskih državah. Partnerji distribuirajo Hagleitnerjevo blago še v 63 državah po vsem svetu.

Podjetje Hagleitner svoje izdelke in storitve usmerja v podjetja in javne objekte, medtem ko mlada blagovna znamka hagi, ki je bila uvedena 6. marca 2020, nagovarja končne potrošnike. Podjetje Hagleitner ima 1.240 zaposlenih.

Trgovsko podjetje Buls je hčerinsko podjetje, specializirano za komercialne čistilne izdelke. Buls ima v Avstriji štiri podružnice z 49 zaposlenimi.

Od aprila 2019 do marca 2020 (poslovno leto) so prihodki skupine Hagleitner znašali 136,5 milijona evrov, delež izvoza je znašal 47,2 odstotka.


Družinsko podjetje

Družinsko podjetje Hagleitner Hygiene je bilo ustanovljeno leta 1971. Hans Georg Hagleitner je leta 1988 prevzel poslovne dejavnosti svojega očeta in od takrat vodi podjetje. Njegovi hčeri Katharina in Stefanie sta leta 2021 prevzeli ključni funkciji v podjetju: Katharina vodi trgovino z Italijo, Stefanie pa je odgovorna za portfelj izdelkov in novo blagovno znamko hagi.


Kontakt

Hagleitner Hygiene International GmbH
Press office
press@hagleitner.com
www.hagleitner.com