Spotify tudi v Južni Koreji
Najbolj priljubljeni ponudnik naročniškega servisa pretočne glasbe prihaja v rojstni kraj K-popa
SEUL, Južna Koreja--(BUSINESS WIRE)-- Spotify (NYSE: SPOT) danes zaganja svoje storitve v Južni Koreji, s čimer bo korejskim poslušalcem omogočil dostop do več kot 60 milijonov pesmi in več kot 4 milijard predvajalnih seznamov z vsega sveta. Kot najbolj priljubljeni ponudnik naročniškega servisa pretočne glasbe Spotify ponuja uporabniku prijazen vmesnik, inovativen tehnološki okvir, vsakodnevno odkrivanje nove glasbe in algoritmične predloge, prilagojene glasbenemu okusu vsakega poslušalca. S tem novim trgom se je skupno število Spotifyjevih trgov povzpelo na 93.
Kot šesti največji glasbeni trg na globalni ravni* je Južna Koreja ključni korak v Spotifyjevi strategiji globalne širitve. Južna Koreja ni le eden najbolj digitalno vključujočih trgov na svetu, ampak je tudi široko priznana kot kulturni in glasbeni epicenter, delno zaradi globalnega fenomena K-popa. Odkar je Spotify predstavil svoj prvi predvajalni seznam K-popa leta 2014, se je delež poslušanja K-popa na tej platformi zvišal za več kot 2.000 odstotkov. S prihodom v Južno Korejo namerava Spotify pospešiti rast celotnega korejskega sistema pretočne glasbe, kar bo koristilo ustvarjalcem, glasbenim založbam, distributerjem in oboževalcem.
"Vedno hočemo biti tam, kjer so poslušalci in glasbeniki, in Koreja ima veliko obeh," je dejal Alex Norström, glavni freemium poslovni direktor v Spotifyju. "Ta zagon odpira velikansko priložnost, da ne samo napredujemo v svoji misiji predstavljanja novih in kakovostnih vsebin večjemu občinstvu, ampak da lokalnim korejskim glasbenikom pomagamo, da se predstavijo 320 milijonom Spotifyjevih poslušalcev po vsem svetu. Upamo, da bomo ustvarili več priložnosti za korejske glasbenike vseh žanrov, da jih odkrijejo poslušalci po vsem svetu."
Spotify glasbeno izkušnjo posebej prilagodi vsakemu trgu posebej. V okviru današnjega zagona Spotify predstavlja niz novih predvajalnih seznamov, narejenih izključno za Južno Korejo. Predvajalni seznami nudijo izbrano in najnovejšo glasbo po izboru naše ekipe korejskih glasbenih strokovnjakov iz nekaterih najbolj priljubljenih žanrov. Ti vključujejo:
TOP predvajalni seznami: Korejska glasba, vroča ta hip, SVEŽE! Nova glasba Koreje, Vroči korejski hiti, Korejska glasba v vzponu, Današnja izvirna filmska glasba, vroča ta hip, K-pop Daebak in še več
žanrski predvajalni seznami: TrenChill K-R&B, TrenChill K-hiphop, K-HIP-HOP +82, K-Are & Be, V K-Indie, Korejski mestni pop, K-Rock Spirit, Folk & akustična glasba, vroča ta hip, Orkestralne korejske balade in drugo
tematski predvajalni seznami: Dobro opravljeno, Ob koncu dneva, Tako kul vožnja, Možganski počitek 432Hz, Uspavanke zZZ, Transcendentalna igra, K-Pop, GAYO instrumentalna glasba, Spomladanska glasba, V dežju, Naslednje poglavje v razhodu, Kuhinjske melodije in drugo
Predvajalni seznami z zvezdniki: To so BTS, To so BLACKPINK, To so Stray Kids, To so NCT, To so TWICE, To je Taeyeon, To je JAY Park, To je CHUNG HA, To je Loco in drugi.
Novi predvajalni seznami se bodo pridružili Spotifyjevemu središču K-pop žanra, ki vključuje široko paleto korejske glasbe, kot je K-pop, hiphop, indie, OST, R&B in drugo, kot tudi RADAR Koreja', predvajalni seznam, ki odkriva svežo korejsko glasbo in vključuje del Spotifyjevega globalnega programa vzhajajočih glasbenikov. Baza se nahaja v več kot 72 državah, vključno z Rusijo, Indijo, Brazilijo in ZAE.
V Koreji lahko poslušalci sedaj preizkusijo Spotify Premium 7 dni brezplačno na svojih mobilnih telefonih brez podatkov o kreditni kartici in skupno 3 mesece brezplačno, če priložijo podatke o kreditni kartici, ob sklenitvi naročnine pred koncem junija 2021. Poslušalci lahko Spotify uporabljajo na številnih napravah in aplikacijah, kot so Instagram, Facebook, Samsung mobile in TV, LG TV, Microsoft Xbox, Bose in druge.
Aplikacija Spotify je na voljo za prenos tako za Premium Individual kot Duo naročnino. Če želite uživati v glasbi na svoj način, si aplikacijo Spotify naložite prek Android ali iOS trgovine ali na www.spotify.com/kr-ko/.
Za več slikovnega gradiva kliknite tukaj.
* glede na IFPI (https://www.ifpi.org/wp-content/uploads/2020/07/Global_Music_Report-the_Industry_in_2019-en.pdf)
O Spotify Technology S.A.
Ko se je pojavil leta 2008, je Spotify za vedno preobrazil poslušanje glasbe. Naša misija je aktivirati potencial človeške ustvarjalnosti tako, da milijonu ustvarjalnih glasbenikov omogočamo, da živi od svojega ustvarjanja in milijardam oboževalcev, da v njem uživajo in črpajo navdih teh ustvarjalcev.
Danes smo z več kot 60 milijoni pesmi in več kot 4 milijardami predvajalnih seznamov najbolj priljubljeni glasbeni naročniški servis na svetu, ki zajema skupnost več kot 320 milijonov uporabnikov, na 92 trgih.
Na spletnih straneh Investors in For the Record ter družabnih omrežjih, ki so našteta pod kategorijo "Resources - Social Media" na spletni strani Investors , so razkrite relevantne informacije podjetja. Za več informacij ali fotografij ter za kontakt z ekipo za odnose z javnostmi pojdite na https://newsroom.spotify.com/.
Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210201005846/en/
Kontakti
Tisk
Eileen MooreZDA - Spotify: press@spotify.com
Koreja - Spotify: koreapress@spotify.com
Vir: Spotify Technology S.A.
Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edinaverzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.