NLB poslovalnice bodo v času "lockdowna" delovale kot običajno
|
Posebno pozornost ob vnovičnem zaostrovanju razmer spet namenjamo eni najbolj ranljivih skupin - starejšim in upokojencem, še posebej, ker se bliža konec meseca in s tem dan izplačila pokojnin, ko bolj množično obiskujejo banke. Znova jim svetujemo, da na dan izplačila pokojnin ostanejo doma, za pomoč pri bančnih opravkih pa prosijo svojce.
V poslovalnico le, ko je nujno in ob upoštevanju ukrepovZaradi zaostrenih zdravstvenih okoliščin strankam sicer svetujemo, da poslovalnico obiščejo le, ko je to res nujno, in jih prijazno prosimo, da takrat upoštevajo naslednje preventivne ukrepe in napotke:
Bančne opravke raje uredite digitalnoTveganje okužbe pri bančnih opravkih in nakupih pa lahko stranke zmanjšajo tudi, če upoštevajo še nekaj drugih nasvetov. Za poslovanje z banko je vsekakor bolje uporabiti sodobne, digitalne načine. Večino bančnih opravil lahko namreč stranke 24 ur na dan opravijo na daljavo prek spletnih bank NLB Klik in NLB Proklik, mobilnih bank Klikin in Klikpro ali video klica. V teh časih je gotovino bolje nadomestiti z brezgotovinskim poslovanjem z brezstičnim karticami ali uporabo mobilne denarnice NLB Pay, za zneske od 25 evrov celo brez vnosa številke PIN. Če skrbimo za higieno mobilnega telefona in denarnice, je brezgotovinsko plačevanje tako vsekakor veliko boljša izbira, kot so bankovci in kovanci, ki izmenjajo veliko rok. Kadar pa brez gotovine vseeno ne gre, se lahko naše stranke in vsi ostali uporabniki vedno zanesejo na široko mrežo bankomatov po Sloveniji. Poskrbeli bomo, da bo v njih ves čas na razpolago dovolj gotovine. A pozor: tudi po uporabi bankomatov ne gre pozabiti na razkuževanje rok. Po pomoč ali nasvet pa se lahko kjer koli in kadar koli obrnejo na naše bančne strokovnjake, in sicer prek video klica, spletnega klepeta ali telefonske številke 01 477 20 00, pa tudi email naslova info@nlb.si. V NLB smo namreč kot edina banka strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu. Kako pa lahko pri bančnih opravkih pomagamo starejšim?Najbolj preprosto je, če starejši za poslovanje z banko na svojih bančnih računih pooblastijo svoje otroke ali vnuke. Ti lahko nato vse njihove položnice plačujejo prek svojih digitalnih poti, živila in nujne življenjske potrebščine naročajo z dostavo kar na njihov dom ali jih seveda nakupijo in dostavijo sami, vsa sredstva za plačilo nakupov in stroške pa si nakažejo z računa staršev. Starejši tako gotovine za ta plačila sploh ne potrebujejo, če pa želijo nekaj gotovine vseeno imeti pri sebi, jo lahko pooblaščenci zanje dvignejo na bankomatu.
NLB Komuniciranje |