Milliken & Company objavil tretje letno poročilo o trajnostni politiki podjetja
SPARTANBURG, S.C.--(BUSINESS WIRE)-- Globalno proizvodno podjetje Milliken & Company je danes objavilo tretje poročilo o trajnostni politiki podjetja z naslovom Skupaj za jutri. Poročilo, ki analizira Millikenovo poslovanje skoz prizmo njegovih celostnih trajnostnih prizadevanj, poudarja napredek pri uresničevanju trajnostnih ciljev za leto 2025, ki si jih je podjetje zadalo leta 2018. Poročilo, ki pokriva ljudi, izdelke in planet, vzpostavlja več odgovornosti, ob čemer v prizadevanjih za pozitiven doprinos k svetu, ki bodo delo več generacij, vabi k novim pogovorom in sodelovanju.
To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tu: https://www.businesswire.com/news/home/20210422005332/en/
Skupaj za jutri, Millikenovo tretje poročilo o trajnostni politiki podjetja (foto: Business Wire)
"Skupaj smo dosegli ključne mejnike v letu 2020," je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Millikena Halsey Cook . "Prilagodili smo proizvodnje linije, zagnali nove inovacije in okrepili našo ekipo, da smo lahko zboljšali kazalce trajnosti v desetih od dvanajstih kategorij. Naše trajnostne pobude so dobile zagon in korenito spreminjajo naše poslovanje."
Millikenovi sodelavci kot strokovnjaki za materiale za kemično, tekstilno in zdravstveno industrijo ter proizvodnjo talnih oblog letno preverjajo napredek podjetja in o njem poročajo, njihove ugotovitve pa oblikujejo pričujoče poročilo. Poročilo Skupaj za jutri, ki je pripravljeno v skladu z okvirjem globalne pobude o poročanju (Global Reporting Initiative), je na voljo javnosti kot digitalna izkušnja z vsebino, ki si jo je mogoče prenesti.
Leta 2020 je Milliken naredil pomemben napredek pri uresničevanju svojih ciljev za planet, izdelke in ljudi, še posebej:
• Podvojil je obstoječo zavezo za spodbujanje različnosti, enakopravnosti in vključenosti v odziv na socialne nemire;
• Razvoj in proizvodni proces je osredotočil na pomoč v boju proti covidu-19 s proizvodnjo medicinskih zaščitnih oblačil, obraznih vizirjev in talnih oblog, ki pomagajo v prizadevanjih za ohranjanje socialne distance;
• S krepitvijo kulture pod sloganom varnost na prvem mestu je dal prednost varnosti sodelavcev, še posebej ključnih delavcev;
• Okrepil je razpravo o krožnosti plastike ob tem, ko je sklical mnenjske voditelje s ciljem, da osvetlijo izvedljivih ekosistemskih rešitev, ki jih je gostila ekipa National Geographic Creative Works;
• Nadaljeval je z vlaganji v odpravo premoga kot glavnega energenta in tako zmanjšal emisije toplogrednih plinov ter količino odpadkov;
• S prevzemom družbe Borchers, ki je za Milliken največji prevzem doslej, bo preoblikoval platformo premaznih aditivov na način, da bo zmanjšala uporabo topil in tako vpliv na okolje
• Zagnal je model Millikenovega vodenja za izobraževanje sodelavcev o vodenju rasti z namenom.
Za obisk interaktivnega središča in ogled celotnega sporočila, kliknite tu.
O podjetju Milliken
Milliken & Company kot strokovnjak za znanost materialov ve, da ima ena sama molekula potencial, da spremeni svet. Z inovativnimi rešitvami na področju tekstilne, specialne kemične in zdravstvene industrije ter proizvodnje talnih oblog Milliken odgovarja na nekatere od največjih svetovnih izzivov. Podjetje, ki se je 15 let zapored uvrstilo na lestvico najbolj etičnih podjetij na svetu Inštituta Ethisphere, odgovarja izzivom časa z neomajno zavezo, da svojim strankam in skupnosti zagotovi trajnostne rešitve. Osem tisoč sodelavcev na 46 lokacijah po svetu je zbranih okoli skupnega cilja: pozitivno vplivati na svet za prihodnje generacije. Več o Millikenovih radovednih mislecih in navdihujočih rešitvah lahko odkrijeta na milliken.com in na Facebooku, Instagramu, LinkedInu in Twitterju.
Originalno verzijo si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210422005332/en/
Contacts
Betsy Sikma
betsy.sikma@milliken.com
864.909.7908
Liz Morris
liz@edit-grp.com
864.918.5196
Vir: Milliken & Company
Multimedijske vsebine
Skupaj za jutri, Millikenovo tretje poročilo o trajnostni politiki podjetja (foto: Business Wire)
Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.