O-STA

Zynga sklenila dogovor o prevzemu Chartboosta

Po prevzemu naj bi Zynga postala eno vodilnih podjetij v mobilnem oglaševanju

  • Vodilna platforma za mobilno oglaševanje in monetizacijo z več kot 700 milijoni mesečnih uporabnikov

  • Združitev podjetij združuje visokokakovostne vsebine in platformo s preverjenimi avtomatiziranim oglaševanjem in monetizacijo

  • Prevzem naj bi bil zaključen v tretjem četrtletju 2021


SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), vodilna globalna družba na področju interaktivne zabave, je danes sporočila, da je sklenila dokončni dogovor o prevzemu Chartboosta, ene vodilnih platform za mobilno programatično oglaševanje in monetarizacijo. Poleg nadarjene ekipe Chartboost prinaša globalno občinstvo več kot 700 milijonov mesečnih uporabnikov in več kot 90 milijard mesečnih oglaševalskih dražb. Zynga in Chartboost imate skupaj vse komponente celovite platforme nove generacije: visokokakovostno vsebino, neposreden odnos z igralci, ogromen doseg in celovito oglaševalsko tehnologijo, ki se lahko uporablja v celotnem Zynginem portfelju in pri Charboostovih oglaševalskih partnerjih.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate na https://www.businesswire.com/news/home/20210505005033/en/

Chartboost je enotna oglaševalska platforma, ki vključuje tako platformo s strani povpraševanja -Demand Side Platform (DSP) kot s strani ponudbe - Supply Side Platform (SSP) in mediacijske zmogljivosti prek rešitve SDK. Z uporabo naprednih zmogljivosti strojnega učenja in znanosti o podatkih Chartboost združuje vrhunski inventar, globalno in v občinstvo usmerjeno ciljanje za optimizacijo programskega oglaševanja in donosov.

"Chartboost je ena najbolj dinamičnih platform za monetizacijo in odkrivanje v mobilnem svetu in ne bi mogli biti bolj vznemirjeni, ker bomo njihovo nadarjeno ekipo sprejeli v svoje podjetje," je dejal Frank Gibeau, glavni izvršni direktor Zynge. "Z združevanjem Zynginega portfelja visoko kakovostnih iger in naših podatkov o naših strankah s Chartboostovo preverjeno platformo za oglaševanje in monetizacijo bomo ustvarili novo raven občinstva in znatno povečali svojo konkurenčno prednost v mobilnem ekosistemu."

"Navdušeni smo, da se bomo pridružili Zyngi pri nadgrajevanju in širitvi svoje celovite oglaševalske platforme, ki bo služila Zyngi in celotnemu mobilnemu ekosistemu," je dejal Rich Izzo, glavni izvršni direktor Chartboosta. "Skupaj si delimo vizijo prihodnosti, kjer bodo kombinirano oglaševanje, analitika in vsebinska platforma pospešile rast v obeh naših podjetjih. Zyngo že dojemamo kot del družine in podaljšek kulture našega podjetja."

Zynga bo prevzela stoodstotni delež Chartboosta za približno 250 milijonov ameriških dolarjev v gotovini. Končna vnaprejšnja izpeljava transakcije bo vključevala tudi običajne zaključne prilagoditve in bo po pričakovanjih zaključena v tretjem četrtletju 2021.

Pri tej transakciji je bila UBS Investment Bank izključni finančni svetovalec, Orrick pa pravni svetovalec Zyngi.

Opomba urednika:

Ključni grafični elementi in elementi za pošiljanje so na voljo za uporabo na naslednji povezavi:
https://www.dropbox.com/sh/gpdb8lz054j1hnq/AAD-9U4Q99KhwIUMMLkn6YFEa?dl=0

O podjetju Zynga

Zynga je eno vodilnih podjetij za interaktivno zabavo v svetu. Njeno poslanstvo je povezati svet prek iger. Doslej je že več kot milijarda ljudi igrala njene franšizne igre, vključno z CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ in Zynga Poker™. Zyngine igre so na voljo v več kot 150 državah, igrate pa jih lahko na družabnih platformah in mobilnih napravah po vsem svetu. Družba je bila ustanovljena leta 2007, sedež ima v San Franciscu, podružnice pa v ZDA, Kanadi, Združenem kraljestvu, na Irskem, v Indiji, Turčiji in na Finskem. Za več informacij obiščite www.zynga.com ali družbo spremljajte na Twitterju, Instagramu, Facebooku ali na blogu Zynga.

O podjetju Chartboost

Chartboost je ena vodilnih platform programatičnega oglaševanja in monetizacije. Z dosegom več kot 700 milijoni mesečnih uporabnikov in več kot 90 milijardami mesečnih oglaševalskih dražb Chartboost omogoča razvijalcem, da pridejo do visoke cene na tisoč prikazov (CPM), medtem ko tržnike povezuje z zelo aktivnim občinstvom prek reklamnih izkušenj, ki popolnoma prevzamejo. Chartboost ima več kot 100 zaposlenih in prostore v San Franciscu, Pekingu, Barceloni in Amsterdamu. Obiščite nas na www.chartboost.com.

Napovedne izjave

To sporočilo za javnost vključuje napovedne izjave v smislu določil Zakona o reformi pravnih sporov ZDA o zasebnih vrednostnih papirjih iz leta 1995, vključno z izjavami, ki se med drugim nanašajo na: predlagan prevzem Chartboosta Inc. ("Chartboost"); našo sposobnost doseči načrtovane koristi v zvezi s prevzemom Chartboosta, vključno z razširitvijo našega globalnega občinstva in oglaševalskega posla, ustvarjanja celovite mobilne oglaševalske platforme nove generacije, učinkovitim konkuriranjem v mobilni oglaševalski industriji, ter uporabo strojnega učenja in znanosti o podatkih za izboljšanje programatičnega oglaševanja; nakupno ceno za prevzem Chartboosta; in pričakovano časovnico za zaključek transakcije. Napovedne izjave običajno spremljajo besede, kot so "obet", "napovedano", "načrtovano", "namerava", "bo", "predvideva", "verjame", "cilja", "pričakuje" ter izjave v prihodnjiku, ki pa so v splošnem napovedne. Te napovedne izjave ne zagotavljajo bodočih dosežkov in odsevajo trenutna pričakovanja uprave. Uresničitev ali uspešnost zadev, ki jih obravnavajo takšne napovedne izjave, vključuje znatna tveganja, negotovosti in predpostavke, naši dejanski rezultati pa bi se lahko znatno razlikovali od napovedanih ali sugeriranih. Na tovrstne izjave o prihodnosti se ne gre preveč zanašati, saj temeljijo na podatkih, ki so nam na voljo na današnji dan. Ne obvezujemo se, da bomo tovrstne izjave posodabljali. Dejavniki, ki bi lahko povzročili spremembe pri rezultatih, vključujejo: zadovoljstvo z izpolnitvijo pogojev zaključka transakcije ter našo zmožnost, da pravočasno zaključimo transakcijo, uspešno integriramo Chartoost ter dosežemo pričakovane ugodnosti prevzema; vpliv napovedi o prevzemu na Zyngino in Chartboostovo delovanje in poslovanje in našo sposobnost ohranjanja vezi s poslovnimi partnerji; tveganja sodnega spora in/ali dejanj regulatorjev v povezavi z združitvijo; ter našo sposobnost, da učinkovito konkuriramo v industriji mobilnega oglaševanja. Več informacij o omenjenih tveganjih, negotovostih in predpostavkah ter dodatnih dejavnikih, ki bi lahko povzročili spremembe pri rezultatih, je ali bo na voljo v naših poročilih, ki jih posredujemo Komisiji za vrednostne papirje (SEC), kopije poročil pa so na voljo tudi na naši spletni strani za odnose z vlagatelji na http://investor.zynga.com in na spletni strani komisije na www.sec.gov.

Izvirnik si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210505005033/en/

Kontakti

Odnosi z vlagatelji:
Rebecca Lau
Investors@zynga.com

Odnosi z mediji:
Sarah Ross
Sarah@zynga.com

Vir: Zynga

Večpredstavnostne vsebine

Zynga sklenila dogovor o prevzemu Chartboosta

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.