O-STA

Ustanoviteljica Glamhivea Stephanie Sprangers skupaj z zvezdniškim stilistom Johnnyjem Wujekom, zvezdniško stilistko Nicole Chavez, zvezdniškim frizerjem Andrewjem Fitzsimonsom in modno vplivnico Claire Sulmers napoveduje Digitalni pomladni vrh stila in lepote

Na konferenci se bodo zbrali vodilni v svetu stila in lepote, da bi govorili o modi, lepoti, kostumografiji, opolnomočenju žensk, trajnostnosti in drugem.

LOS ANGELES & SEATTLE--(BUSINESS WIRE)-Kar se je začelo kot dogodek, ki naj bi združil modno skupnost v času, ko je pandemija ustavila industrijo, je preraslo v eno največjih srečanj modne industrije na globalni ravni. Sedaj, ko se življenje ponovno odpira v ZDA in drugod, bo Digitalni pomladni vrh stila in lepote Glamhive 22. maja še zadnjič potekal popolnoma v digitalnem formatu. Glamhive bo vse prihodnje dogodke organiziral kot kombinacijo digitalnega dogodka in dogodka v živo.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti je na voljo tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210520005908/en/

Pomladni vrh bo peta digitalna izkušnja podjetja in bo ponovno združil modne strokovnjake in navdušence nad lepoto in stilom v razpravi o pomladnih trendih, negi kože v hladnejših mesecih, začetkih v modni industriji in še veliko več.

Na celodnevnem dogodku z vstopnicami bo 19 panelov z več kot 66 govorci. Spodaj je pregled nekaterih tem, ki jih bodo zvezdniški govorci pokrili.

TEME:

  • Kdo je naredil tole? Kako izdelki iz trajnostnih virov opolnomočijo žensko z vsakim nakupom

  • Slog 411: znotraj sveta stila

  • Sodobna kostumografija: vloga, izzivi in njeni vplivi na modo

  • Poročilo z rdeče preproge

  • Ekskluzivni pogovor z astrologinjo Susan Miller "Zvezda je rojena"

  • Ekskluzivni pogovor s kostumografinjo Bridgertona Ellen Mirojnick

  • Kako vsakič narediti odličen prvi vtis

  • Gradnja znamke za kreativce in poslovneže

V sklopu panela Kdo je naredil tole? Kako izdelki iz trajnostnih virov opolnomočijo žensko z vsakim nakupom bo direktorica marketinga v podjetju Mary Kay, Sheryl Adkins-Green, gostila razpravo o izvoru kosov, ki jih imamo vsi v omarah, ter o tem, kako lahko bolje spoznamo inovatorje, ki stojijo za modnimi slogi. Panelisti bodo med drugim Jane Mosbacher, ustanoviteljica in glavna izvršna direktorica podjetja TO THE MARKET; Matilda Payne Boakye-Ansah, oblikovalka, eko borka, socialna podjetnica, ustanoviteljica podjetja MH Couture in soustanoviteljica podjetja Xtreme Upcycle; Christelle C. Paul, ustanoviteljica in direktorica podjetja Atelier Calla; ter Tara Swennen, zvezdniška stilistka.

"Vsak dan imamo priložnost za odločitve, ki pomagajo zaščititi naše okolje," je dejala Sheryl Adkins-Green. "In pomembno je, da poznamo ljudi in izdelke, ki ustvarjajo spremembe."

SO-GOSTITELJI

Stephanie Sprangers - ustanoviteljica in glavna izvršna direktorica podjetja Glamhive

Johnny Wujek - zvezdniški stilist in kostumograf Katy Perry in Mariah Carey

Nicole Chavez - zvezdniška stilistka Kristen Bell in Jessice Simpson

Andrew Fitzsimons - zvezdniški frizer družine Kardashian

Claire Sulmers - ustanoviteljica in glavna izvršna direktorica dnevnika Fashion Bomb Daily

GOVORCI:

Naši govorci so zvezdniški stilisti, umetniki ličenja in ustvarjalci podobe, ki sodelujejo z največjimi hollywoodskimi zvezdami in drugimi, kot so Kristen Stewart, Angelina Jolie, Matthew McConaughey, Emily Blunt, Gabrielle Union, Zendaya, Sophie Turner, Amanda Seyfried, Margot Robbie, Lupita Nyong'o, Emma Watson, Rosie Huntington-Whiteley, Claire Danes, Carmen Electra.

ZVEZDNIŠKI STILISTI:

Jen Rade, Tara Swennen, Jessica Paster, Nicole Chavez, Sonia Young, Dana Asher Levine, Mimi Lombardo, Joiee Thorpe, Franzy Staedter.

ZVEZDNIŠKI UMETNIKI LIČENJA IN PRIČESKE:

Sheridan Ward, Matey Denno, Matin Maulawizada, Christian Wood, Halley Brisker, Larry Sims

MODERATORJI:
Brian Underwood (Oprah Magazine), Brooke Jaffe, (Penske Media), Alexis Bennett (Vogue), Sarah Ball (PEOPLE Magazine), Flavia Nunez (Real Simple), Alana Peden (StyleCaster) in Sheryl Adkins-Green (Mary Kay).

Vstopnice za konferenco stanejo 149 ameriških dolarjev za ves dan. Glavni sponzor vrha Digitalnega pomladnega vrha stila in lepote Glamhive je podjetje Mary Kay in njen Mary Kay Global Design Studio.

Za več informacij obiščite https://www.glamhive.com/live

O Glamhiveu: Glamhive je leta 2017 ustanovila podjetnica Stephanie Sprangers z vizijo demokratizacije osebnega stajlinga in predpostavko, da samozavest, ki jo prinaša glamur, ne sme biti omejena le na bogate in slavne.

Izkušnja spletnega stajlinga vsem, ki imajo povezavo WiFi, omogoča dostop do stilistov, ki jim bodo zagotovili podporo, ki jo potrebujejo za najboljšo različico sebe. Za stiliste je to celovita platforma, ki jim pomaga, da povsem virtualno razvijejo svojo mrežo in svoje podjetje.

O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred več kot 56 leti svoje lepotno podjetje ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, ter izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v večmilijonsko podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay je v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, pri čemer se osredotoča na podporo raziskovanju raka, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Izvirna vizija Mary Kay Ash še naprej blesti z vsako šminko posebej. Več o tem na MaryKay.com.

Izvorno različico sporočila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210520005908/en/

Kontakti

Stephanie Sprangers
stephanie@glamhive.com
+1.206.851.0446

Vir: Mary Kay Inc.

Večpredstavnostne vsebine

Na Digitalnem pomladnem vrha stila in lepote Glamhive se bodo zbrali strokovnjaki te industrije ter navdušenci nad lepoto in stilom, da bi razpravljali o pomladanskih slogih. (Grafika: Mary Kay)

Sheryl Adkins-Green, direktorica marketinga podjetja Mary Kay. (Foto: Mary Kay)

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.