O-STA

LIVEKINDLY Collective razširil portfelj blagovnih znamk s prevzemom legendarnega The Dutch Weed Burger

Na svetovni dan oceanov sta družbi združili moči, da bi ljudem širom sveta prinesli koristi še ene rastlinske beljakovine

AMSTERDAM & NEW YORK - (BUSINESS WIRE) - LIVEKINDLY Collective, družba, ki združuje legendarne in rastoče blagovne znamke ter postaja ena največjih svetovnih družb z vegansko hrano, je danes napovedala sporazum za prevzem The Dutch Weed Burger, legendarne blagovne znamke iz Amsterdama, ki kot svojo posebno sestavino uporablja morske alge.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Za ogled celotnega sporočila obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/

Družba LIVEKINDLY Collective z nakupom The Dutch Weed Burger širi svoj rastlinski portfelj z morskimi algami, ki so zelo kakovosten vir beljakovin, za njihovo pridelavo pa je potrebna minimalna količina sveže vode in obdelovalnih površin. Prevzem bo družbi obenem pomagal povečati obseg poslovanja v Veliki Britaniji in v nordijskih državah, dveh ključnih tržiščih v Evropi, kot tudi v ZDA in Kanadi ter v Aziji.

"Inovacije na področju rastlinskih beljakovin so ustvarile neverjetne možnosti za preoblikovanje svetovnega prehranjevalnega sistem, saj potrošniki vse bolj povprašujejo po okusnih in hranljivih alternativah mesu," je dejal glavni izvršni direktor in predsednik uprave LIVEKINDLY Collective Kees Kruythoff. "Z The Dutch Weed Burger širimo nabor rastlinskih beljakovin, ki jih ponujamo našim potrošnikom v več kot 40 državah, obenem pa še hitreje uveljavljamo naše poslanstvo, da bi življenje, osnovano na rastlinah, postalo novi standard."

"Zelo smo veseli, da se pridružujemo tem zagnanim, izkušenim in strastnim voditeljem, ki nam bodo pomagali razširiti našo blagovno znanko in spremeniti kulturo prehranjevanja po svetu," je dejal glavni izvršni direktor in ustanovitelj The Dutch Weed Burger Mark Kulsdom.

Dodal je: "Gojenje morskih alg je izredno trajnostno, saj rastejo v ogromnih količinah v oceanu in med rastjo proizvajajo kisik. So zdrave in bogate s hranili, obenem pa našim brbončicam prinašajo enkraten umami okus. Ta oceanska zelenjava se odlično meša s stročnicam, ki so bogate z beljakovinami, in z drugimi inovativnimi teksturami, ki jih uporabljamo. Veselim se sodelovanja s Collectivom, kajti čas resničnih sprememb je pred vrati in je nujno potreben!"

LIVEKINDLY Collective združuje ustanovitelje, podjetnike in globalne poslovne voditelje, ki ustvarjajo močan ekosistem rastlinskih blagovnih znamk, kot so Oumph!, The Fry Family Food Co., LikeMeat in No Meat ter digitalno medijsko platformo LIVEKINDLY. Družba je pred kratkim zaključila zbiranje kapitala za nadaljnjo rast, v prvih dvanajstih mesecih pa je zbrala 535 milijonov dolarjev, s čimer je postala tretje najbolje financirana in hitro rastoča družba z rastlinsko hrano na svetu.

O The Dutch Weed Burger

The Dutch Weed Burger je družba s sedežen v nizozemskem Amsterdamu, ki ponuja rastlinsko hrano. Leta 2012 sta jo ustanovila Lisette Kreischer in Mark Kulsdom kot odvod od istoimenskega dokumentarca, ki sta ga večinoma posnela v New Yorku in v katerem sta iskala najboljše recepte, s katerimi bi morske alge predstavila vsem ljudem. Prve hamburgerje znamke Dutch Weed Burgers sta prodajala z ročno izdelanim kolesom na ulicah Amsterdama, kje se je rodila legenda in postali so takojšen hit s kultnim statusom. Ko so restavracije na svoje jedilne liste začele uvajati koncept burgerjev, je bila ta pionirska blagovna znamka prva, ki je uvedla veganski trend na Nizozemskem in širše.

O LIVEKINDLY Collective

LIVEKINDLY Collective je ustanovila skupina Blue Horizon iz prepričanja, da imajo rastlinske alternative moč globalni prehranjevalni sitem spremeniti v trajnostnega. Za poslanstvo si je družba zadala na rastlinah temelječe življenje spremeniti v nov standard. Kot kolektiv ustanoviteljev, podjetnikov in poslovnih voditeljev iz celega sveta je LIVEKINDLY Collective v enkratnem položaju, s katerega lahko širi svoj vpliv hitro in v velikem obsegu. S portfeljem blagovnih znamk Oumph!, The Fry Family Food Co., LikeMeat in No Meat LIVEKINDLY Collective potrošnikom po svetu ponuja zdrave, trajnostne in okusne možnosti prehranjevanja. Poleg tega je družba glas gibanja, ki promovira vse rastlinsko, saj obvešča o novih, zabavnih in navdihujočih vsebinah na svojih medijskih platformah in platformah za življenjski stil LIVEKINDLY na www.livekindly.com in @livekindlyco na Instagramu. LIVEKINDLY Collective ima 500 zaposlenih in prodaja v več kot 40 državah po svetu. Za več informacij obiščite www.thelivekindlyco.com.

Za ogled izvorne različice sporočila na businesswire.com obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/

Kontakti

Za medije:
Marta Tomczak
press@thelivekindlycollectiveco.com

Vir: LIVEKINDLY Collective