P&G Studios in Harder Than You Think pripravljata pogovore, ki spreminjajo pravila igre, v novi seriji podkastov "Tudi mi smo enaki: Doseganje enakosti invalidov".
Ekipa priznanega dokumentarnega filma Rising Phoenix je k sodelovanju povabila gostiteljico oddaje in izvršno producentko Sophie Morgan ter izvršno producentko Sinéad Burke, da bi osvetlili prelomne pogovore o vprašanjih, ki so najpomembnejša za skupnost invalidov.
CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Studio P&G in ekipa Harder Than You Think v petek začenjata novo serijo podkastov z naslovom Equal Too (Tudi mi smo enaki), s katero želijo osvetliti največje izzive, s katerimi se sooča skupnost invalidnih oseb, in začeti pogovor o tem, kaj je potrebno za doseganje enakosti. Podkast, ki ga bo vodila britanska televizijska voditeljica in zagovornica pravic invalidov Sophie Morgan, se bo osredotočal na izpodbijanje predsodkov, praznovanje uspehov in raziskovanje, kako spremeniti svet za ljudi, ki so (ali niso) invalidi. Sophie se bo o ključnih temah s področja invalidnosti in vključenosti pogovarjala z nekaterimi najbolje obveščenimi in najbolj znanimi strokovnjaki, vplivneži in aktivisti.
To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210826005660/en/
Studio P&G in ekipa Harder Than You Think predstavljata novo serijo podkastov Tudi mi smo enakopravni: Doseganje enakosti invalidov, s katero želijo osvetliti največje izzive, s katerimi se sooča skupnost invalidov, in začeti pogovor o tem, kaj je potrebno za doseganje enakosti. (Grafika: Business Wire)
"Equal Too" je posebna šestdelna serija, ki jo najdete v podkastu Seneca's Conversations on Power and Purpose, prinašata pa jo Seneca Women Podcast Network in iHeart Radio. Serija bo potekala avgusta in septembra, v njej pa bodo obravnavane teme, ki spodbujajo k razmišljanju, kot so:
dediščina paraolimpijskega gibanja in trajen vpliv gostovanja paraolimpijskih iger na gostiteljska mesta in širše.
kako se spreminja zakonodaja za invalidne osebe in kaj je treba še storiti,
zaposlitvene poti invalidov 70 let po tem, ko je sir Ludwig Guttmann začel s športom ustvarjati prostor za invalide v družbi.
Nadarjena ekipa, ki stoji za nagrajenim Netflixovim dokumentarcem Rising Phoenix, je za "Equal Too" združila številne glasove oblikovalcev politik, aktivistov, športnikov in zaveznikov z vsega sveta, kot so:
Jameela Jamil, igralka in voditeljica, priznana zagovornica pravic invalidnih oseb, pravic LGBTQ+ in nevtralnosti telesa, ki je poznana po svojem delu kot ustanoviteljica skupnosti I Weigh.
RJ Mitte, ameriški igralec, zagovornik pravic invalidnih oseb in filantrop, ki v upanju na odpravo stigme, povezane z invalidnostjo, po vsem svetu govori o svojih izkušnjah s cerebralno paralizo.
Tatyana McFadden, rusko-ameriška športnica s 17 paraolimpijskimi medaljami. Njena prizadevanja za enakost invalidov so privedla do sprejetja več zakonodajnih aktov, ki študentom invalidom zagotavljajo enak dostop do tekmovanj v atletiki.
Andrew Parsons, brazilski športni uradnik in predsednik Mednarodnega paraolimpijskega komiteja (IPC). IPC in Mednarodna zveza invalidov sta nedavno vodila začetek kampanje #WeThe15, globalnega gibanja za predstavitev 1,2 milijarde invalidov na svetu.
"Ker bo serija podkastov Equal Too zbrala toliko močnih in vplivnih glasov, nam bo to pomagalo ugotoviti, kje se mora zgodba iz Rising Phoenix nadaljevati," je dejal Greg Nugent, soustanovitelj organizacije Harder Than You Think in ustvarjalec serije Rising Phoenix. "Teme pogovorov so izjemne in pomembne, potreba po tem, da se te zgodbe povedo, pa je bolj pomembna kot kdaj koli prej."
Sedaj, ko se svet osredotoča na neverjetne športnike, ki tekmujejo na paraolimpijskih igrah, in po navdihu nedavnega začetka pobude #WeThe15 s strani Mednarodnega olimpijskega komiteja, ki je največja tovrstna pobuda za enakost invalidov, podjetje P&G namenja 100.000 dolarjev fundaciji Agitos. S tem bo pripomoglo k spodbujanju dela IPC, ki si prizadeva, da bi spremenil način, kako mladi dojemajo invalide.
"Prepričani smo, da je večja vidnost in prepoznavnost odločilen korak pri spreminjanju dojemanja ljudi na poti do enakosti invalidov," je dejal Phil Duncan, glavni oblikovalec družbe P&G. "Vsi se moramo še veliko naučiti, zato je za nas pomembno, da izpostavimo te izredno pomembne pogovore v seriji 'Equal Too'. Ponosni smo tudi na denarno donacijo fundaciji Agitos, ki opravlja izjemno pomembno delo pri dolgoročnem ozaveščanju naslednje generacije."
Ker so smiselni pogovori o vključenosti mogoči le, če so zastopani enaki glasovi, je za "Equal Too" zaslužna ekipa (vse od producentov do gostov in sodelavcev), v kateri je več kot 60 % oseb, ki se identificirajo kot osebe z invalidnostjo. Na čelu projekta sta dve vplivni ženski: voditeljica in izvršna producentka Sophie Morgan ter izvršna producentka in svetovalka za zgodbe Sinéad Burke. Sophie, ki je bila pri 18 letih paralizirana v prometni nesreči, je večkrat nagrajena televizijska voditeljica, ki je za britanski Channel 4 vodila prenose vseh paraolimpijskih iger od tistih v Londonu 2012 in je ena prvih in edinih televizijskih voditeljic z invalidnostjo na svetu. Sinéad, ustanoviteljica svetovalnega podjetja za dostopnost Tilting the Lens, je pritlikava oseba, ki si prizadeva za dvig osnovnih standardov dostopnosti, da bi ustvarila svet, ki bi bil zasnovan skupaj z invalidi in bi vključeval vse.
Vse epizode podkasta bodo objavljene, kmalu zatem pa bodo objavljeni tudi prepisi pogovorov, ki bodo na voljo za prenos. Poleg tega bodo podkaste spremljali videoposnetki s podnapisi, v katerih bo sodelovala tudi gluha tolmačka britanskega znakovnega jezika Rinkoo Barpaga. Podkast "Equal Too", ki je del projekta Seneca's Conversations, si lahko prenesete in poslušate v aplikaciji iHeartradio, Apple Podcasts ali katerem koli drugem predvajalniku podkastov, ki ga uporabljate.
O družbi Procter & Gamble
Podjetje P&G potrošnikom po vsem svetu ponuja enega najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih in vodilnih blagovnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za več informacij in novic o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com. Za druge novice o P&G lahko obiščete stran www.pg.com/news.
O produkcijski hiši P&G Studios
P&G Studios razvija in ustvarja zgodbe, ki pomagajo ustvarjati pozitivne spremembe v družbi, pri čemer pogosto osvetljuje premalo zastopane glasove in dobra dejanja. Podobno misleči ustvarjalni inovatorji s poslanstvom in inovativne nevladne organizacije sodelujejo s studiem P&G, da bi zadovoljili naraščajoče povpraševanje po pristnih zgodbah, ki spodbujajo in navdihujejo. Nedavni programi vključujejo filma The Queen Collective in 8:46, serijo National Geographic ACTIVATE, dokumentarno serijo The Tent Mender, enourni posebni oddaji TIME 100 najvplivnejših ljudi leta in TIME Person of the Year, kratki dokumentarni film Coded ter začetek delovanja podkastov znotraj mreže Seneca Women's Podcast Network.
O produkcijski hiši Harder Than You Think
Harder Than You Think je neodvisna produkcijska hiša, katere namen je pomagati pri spreminjanju načina razmišljanja z močjo zgodb. Družbo Harder Than You Think sta ustvarila in soustanovila Greg Nugent in Godric Smith, nekdanja direktorja olimpijskih in paraolimpijskih iger v Londonu 2012. Greg in Godric sta s pomočjo filma ustvarila kampanjo Heads Together, ki je spremenila stališča naroda o duševnem zdravju, in nagrado The Earthshot, ki je postala najpomembnejša svetovna nagrada za okoljske ukrepe.
Rising Phoenix je desetletna misija organizacije Harder Than You Think, katere cilj je spremeniti način, kako svet razmišlja o človeškem potencialu. Projekt se je rodil iz uspeha prvenca Harder Than You Think z naslovom "Rising Phoenix". To je prelomen celovečerni dokumentarni film o zgodovini paraolimpijskega gibanja, ki je bil dvakrat nagrajen z emmyjem in je bil leta 2020 objavljen na Netflixu, nadaljuje pa se prek nadaljnjih filmov in zvočnih projektov v razvoju, ki bodo pripovedovali zgodbo naslednjega desetletja.
O platformi Seneca Women
Ustanovili sta jo veleposlanica Melanne Verveer, prva veleposlanica ZDA za globalna ženska vprašanja, in Kim Azzarelli, svetovalka za podjetja, filantropinja in pravnica, ki sta skupaj napisali knjižno uspešnico Fast Forward: How Women Can Achieve Power and Purpose, pridružila pa se jima je tudi Sharon Bowen, nekdanja komisarka ZDA za trgovanje z blagovnimi terminskimi pogodbami. Seneca Women si prizadeva pospešiti napredek žensk s edinstvenimi dogodki za vodenje misli v Davosu, Metropolitanskem muzeju umetnosti in newyorški borzi, pa tudi z aplikacijo Seneca Women, tedenskim glasilom ter pomembnimi partnerstvi z javnim in zasebnim sektorjem. Mreža podkastov Seneca Women Podcast Network zagotavlja platformo za glasove žensk ter navdihujoče, ciljno usmerjene in vključujoče vsebine.
O podjetju iHeartMedia
iHeartMedia (NASDAQ: IHRT) je avdio podjetje številka ena v Združenih državah Amerike, saj vsak mesec doseže devet od desetih Američanov, s četrt milijarde mesečnih poslušalcev pa ima večji doseg kot katero koli drugo medijsko podjetje v ZDA. Vodilni položaj podjetja na področju zvoka se razteza na več platformah, vključno z več kot 850 oddajnimi postajami v živo na več kot 160 trgih po vsej državi. Svoj vodilni položaj iHeartMedia ohranja z digitalno storitvijo iHeartRadio, ki je na voljo na več kot 250 platformah in 2,000 napravah, pa tudi s pomočjo vplivnežev, družabnih omrežij, ikoničnih glasbenih dogodkov, z drugimi digitalnimi izdelki in glasili ter podkasti kot prvi komercialni založnik podkastov. iHeartMedia je tudi vodilno podjetje na področju zvoka v analitiki, ciljanju in dodeljevanju za svoje tržne partnerje s svojim izdelkom SmartAudio, pri čemer uporablja podatke svoje ogromne baze potrošnikov.
Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210826005660/en/
Kontakt
Samantha Policano, MMK+
(202) 835-9495
samantha.policano@ketchum.com
Vir: Procter & Gamble
Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.