O-STA

Mercator kar 9-krat na zmagovalnem odru SOF-a

9. in 10. septembra se je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice odvijal jubilejni 30. Slovenski oglaševalski festival (SOF). Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad je Mercator na zmagovalni oder zavihtela kar 9-krat.

Mercator je prejel 3 srebrne in 1 zlato nagrado za projekt M SOSESKA, 1 srebrno in 3 zlate za projekt Narezano po vašem okusu in 1 zlato nagrado za projekt Mali šef. Projekte je Mercator zasnoval v sodelovanju s podjetjem Herman & partnerji.

Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, je ob tem povedala: "Mercator je velika ekipa ljudi, ki se vsakodnevno trudi delati dobro. Prav vsak član doprinese h končnemu rezultatu in zato smo vsi zelo ponosni ter veseli tudi zunanje potrditve preko nagrad, ki nam povedo, da razmišljamo in delamo v pravo smer. SOF je priznan festival, v tekmovalnem delu je bilo veliko odličnih del, zato je še toliko boljši občutek, ko so tudi naši projekti med nagrajenimi. Zdrava konkurenca nas drži budne in kreativne, kar je dobro za napredek na vseh področjih. Drugi namreč ne spijo, zato se moramo tudi mi spreminjati in biti inovator. To še posebej dokazujemo s spletno video platformo M SOSESKA, ki jo ustvarjamo v tesnem sodelovanju s Herman & partnerji."

Dolgoročna partnerstva vodijo v prostrane uspehe, kar dokazuje tudi sodelovanje med Mercatorjem in podjetjem Herman & partnerji, ki so ključni akter pri zasnovi zmagovalnih oglaševalskih kampanj. Tina Cirman Popovič, partnerica v podjetju Herman & partnerji, je po prejemu prestižnih nagrad še dodala: "Z Mercatorjem smo, še posebej zaradi M SOSESKE, ki je res inovativen in posledično izjemno obsežen projekt, oblikovali zelo tesno in partnersko sodelovanje. Ponosni smo, da nam največji slovenski trgovec zaupa in pogosto tudi pusti prosto pot naši domišljiji. Verjamemo, da je prav to pravi recept za uspešne projekte in sodelovanje med naročnikom ter agencijo. Nagrade pa so odlična češnja na vrhu torte."

"Najboljši sosed" je še vedno daleč prva asociacija potrošnikov v zvezi z Mercatorjem. Slednji postaja veliko več kot trgovec, na klasičnem področju izjemno veliko vrača družbi, s projektom M SOSESKA pa dela tudi na področju izobraževanja in entertainmenta - kupcu veliko daje, ne le prodaja. Ljudje ga imajo za svojega - tako zaposleni na eni strani prodajnega pulta, kot kupci na drugi strani. "Pristen stik z zaposlenimi in kupci je naše osnovno vodilo, zagotovo pa smo zelo veseli tudi nagrad, ki nam jih podeli marketinška stroka, zato se zahvaljujemo žiriji SOF-a, da so prepoznali trud, ki ga vlagamo v komunikacijo in odličnost naših marketinških projektov," je zaključila Radojević Mavričeva.