Elektronska dobavnica - najbolj priljubljen projekt v tem trenutku
Dobavnica je dokument, ki dokazuje dejansko stanje naročila in je ključnega pomena pri sledljivosti. V uporabo klasične, papirne dobavnice je vključenih ogromno rutinskih opravil, ki vzamejo veliko časa in kjer je možnost napake precejšnja. Z uvedbo elektronske dobavnice (ePOD) zmanjšamo stroške, izboljšamo učinkovitost in pridobimo večji pregled nad procesi.
Z uvedbo digitalizacije procesov zmanjšamo zaloge in planiramo dostavo glede na dejansko stanje naročil. Tudi trgovska podjetja zaradi velikega števila dobaviteljev in zmanjševanjem vmesnih skladišč vedno težje poslujejo s papirnimi obrazci. Avtomatizacija naročanja in elektronski dokumenti zato postajajo neizogibni. Uvedba uporabe elektronske dobavnice je posledično med podjetji vedno bolj priljubljena. Zakaj?
Interni pretok informacij je hitrejši (zaledna pisarna, skladišče ter dostavljavci in nazaj).
Odzivni časi so krajši.
Dokumentacija se ne izgublja.
Zagotovljena je sledljivost in vpogled v procese.
Na dobavnicah je zajet podpis ključnih oseb.
Dokumentacija je poslana na mail stranke.
Manj je administrativnega dela (ni ročne obdelave podatkov, avtomatsko fakturiranje ...).
V primeru reklamacij se proces reševanja le-teh skrajša (zanesljiv prenos podatkov, zajete fotografije).
Podjetje dvigne ugled z urejenimi poslovnimi odnosi do strank.
Zakaj izbrati rešitev podjetja i-Rose
Strokovna in izkušena ekipa ponuja nabor najboljših praks in skupaj s strankami premaguje izzive digitalizacije poslovanja. Njihova največja konkurenčna prednost je fleksibilnost, saj se rešitve prilagodijo specifiki posameznega podjetja.