NielsenIQ določa tempo revolucije pri vsekanalnem merjenju
Družba NielsenIQ je sklenila dva ključna dogovora o prevzemu, s katerima bo okrepila svojo rešitev za vsekanalno rešitev
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje NielsenIQ, vodilno na področju globalnega merjenja in analize podatkov, je danes objavilo dva ključna sporazuma o prevzemu - Data Impact in Rakuten Intelligence. Prevzema bosta znatno povečala vrednost rešitev družbe NielsenIQ za merjenje spletne prodaje in vsekanalne meritve ter družbi omogočila izvedbo revolucije v potrošniški in maloprodajni merilni industriji prek nudenja celovitega pregleda spletnega trga, od distribucije izdelkov do prodaje.
Danes spletna prodaja predstavlja 12 % prodaje izdelkov široke potrošnje v ZDA in do 30 % prodaje na svetovnih trgih, po ocenah pa bo do leta 2025 rasla po 15-odstotni skupni letni stopnji. Zaradi znatne rasti in deleža spletnih trgovcev na drobno je postalo razumevanje celotnega trga še pomembnejše. Kljub temu je sedanje merjenje spletne trgovine zelo razdrobljeno, z več različnimi ponudbami, ki ne ponujajo celostnega in doslednega vpogleda v celoten trg.
S temi prevzemi in naborom rešitev za večkanalno merjenje lahko NielsenIQ trgovcem na drobno in proizvajalcem zagotovi usklajen, podroben in dosleden vpogled v vse kanale, kar jim omogoča predvidevanje trendov ter razumevanje in hitrejše odzivanje na potrebe in pričakovanja potrošnikov.
"Merjenje spletne trgovine je za NielsenIQ najpomembnejša strateška naloga," je dejala Natalie Williams, direktorica vodstva za izdelke za merjenje v Severni Ameriki pri podjetju NielsenIQ. "Skupaj lahko spremenimo način merjenja prodaje v spletni trgovini in hitrost, s katero se razvija pot kupcev, tako da našim strankam po vsem svetu zagotovimo dober uvid, ki temelji na strojnem učenju."
Dogovor o prevzemu podjetja Data Impact, vodilnega ponudnika informacij o e-trgovini na 40 trgih, predvsem v Evropi in ZDA, bo še dodatno okrepil večkanalno storitev podjetja NielsenIQ. Združitev najboljše tehnologije podjetja Data Impact v svojem razredu - ki zagotavlja izjemno podroben pregled nad razumevanjem spletne trgovine na ravni spletnih oglasov in trgovin - z edinstvenim vplivom podjetja NielsenIQ na področju merjenja maloprodaje bo podjetju NielsenIQ omogočila razširitev ponudbe izdelkov podjetja Data Impact po vsem svetu; in kar je najpomembneje, podjetje NielsenIQ bo postalo vodilno v prihodnosti merjenja in izvajanja vsekanalnih storitev.
"Z združitvijo naše tehnologije z edinstveno ponudbo podjetja Data Impact lahko proizvajalcem in trgovcem na drobno ponudimo edinstveno, celovito pokritost, hkrati pa dostop do podrobnih podatkov, potrebnih za sprejemanje zmagovalnih večkanalnih odločitev," je dejal Jim Peck, izvršni predsednik in generalni direktor podjetja NielsenIQ.
Prevzem družbe Rakuten Intelligence tri leta po podpisu ekskluzivne pogodbe o združitvi največjega nakupnega panela družbe Rakuten Intelligence za spletno trgovino v ZDA s podatki o maloprodaji družbe NielsenIQ bo družbi NielsenIQ omogočil, da svojim strankam zagotovi integrirano branje z internetno povezavo ali brez nje, usklajeno posamično hierarhijo strank, ki jo podpira naša platforma v oblaku Connect. NielsenIQ-jev nedavno predstavljeni izdelek Omnisales je prva povezava, ki izhaja iz tega prevzema.
"Ponosni smo, da lahko v družino NielsenIQ pozdravimo ta dva prvaka. S pomočjo podatkov iz več virov bomo lahko zagotovili enotno številko za merjenje spletne prodaje - resnico, ki jo trg potrebuje - prav tako pa bomo zagotovili priporočila za izvajanje spletne trgovine z edinstveno možnostjo ukrepanja. Z edinstvenim obsegom in globino podatkov so priložnosti neomejene," je dejal Clément Colin, vodja mednarodnega merjenja spletne trgovine pri podjetju NielsenIQ.
O družbi NielsenIQ
NielsenIQ je vodilni na področju zagotavljanja najpopolnejšega nepristranskega vpogleda v vedenje potrošnikov po vsem svetu. NielsenIQ, ki temelji na revolucionarni platformi za podatke o potrošnikih in bogatih analitičnih zmogljivostih, ponaga vodilnim svetovnim podjetjem in trgovcem na drobno pri drznem in samozavestnem sprejemanju odločitev.
Z uporabo obsežnih podatkovnih nizov in enakim merjenjem vseh transakcij NielsenIQ strankam daje v prihodnost usmerjen vpogled v vedenje potrošnikov, da lahko tako optimizirajo svojo uspešnost na vseh maloprodajnih platformah. Naša odprta filozofija povezovanja podatkov omogoča uporabo najvplivnejših zbirk podatkov o potrošnikih na svetu. NielsenIQ zagotavlja popolno resnico.
NielsenIQ, portfeljsko podjetje družbe Advent International, deluje na skoraj 100 trgih in pokriva več kot 90 % svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.
O podjetju Data Impact
Data Impact je eden od najsodobnejših ponudnikov rešitev za analitiko na področju vsekanalne analitike. Podjetje uporablja lokalizirane podatke in algoritme umetne inteligence, da bi svojim strankam ponudilo različne rešitve, vključno z lokacijsko analitiko, ocenami prodaje in deležev, spremljanjem medijev, optimizacijo SEO in drugimi.
Rešitev Data Impact uporablja že več kot 150 podjetij v več kot 40 državah. Data Impact, predstavljena leta 2016, je edina rešitev, ki proizvajalcem izdelkov široke potrošnje ponuja natančno vizualizacijo njihove večkanalne distribucije in možnosti prepoznavanja lokaliziranih vzvodov ukrepanja.
O podjetju Rakuten Intelligence
Rakuten Intelligence je del podjetja Rakuten Advertising, ki povezuje vodilne agencije, blagovne znamke in založnike z aktivnimi in angažiranimi potrošniki po vsem svetu. Rakuten Advertising z dostopom do različnih medijev in občinstev podjetja Rakuten, ki jih kombinira z nagrajeno mrežo uspešnosti in lastniškimi raziskavami potrošnikov, ustvarja prave pogoje za doseganje novih strank in ohranjanje dolgotrajne zvestobe.
Na osnovi napredne tehnologije, podatkov in strateških storitev lahko podjetje Rakuten Advertising ponuja raznolik nabor trženjskih in oglaševalskih rešitev, hkrati pa nenehno spodbuja napredek v panogi. Je oddelek podjetja Rakuten Inc., enega vodilnih svetovnih podjetij za internetne storitve. Podjetje ima sedež v San Mateu v Kaliforniji, pisarne pa v državah Evrope, Bližnjega vzhoda, Afrike, Azije in Pacifika, Južne in Severne Amerike. Več informacij najdete na www.rakutenadvertising.com.
Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210928005136/en/
Kontakti
Odnosi z mediji:
(ZDA in angleški jezik)
FERNANDA PAREDES, fernanda.paredes@nielseniq.com, +1-917-291-1196
GILLIAN MOSHER, gillian.mosher@nielseniq.com, +1-647-282-9714
(Francija) SEBASTIEN MONARD, sebastien.monard@nielseniq.com, +33-6-85-32-94-61
Vir: NielsenIQ
Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.