Tretje tekmovanje Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge izpostavlja šest svetovnih podjetnikov, ki pospešujejo spremembe v modni industriji
Ustvarjalka sprememb Yara Shahidi in Tommy Hilfiger bosta v vlogi žirantov, ko bodo poslovneži predstavili svoje poslovne ideje, dva zmagovalca pa si bosta razdelila 200 tisoč evrov.
AMSTERDAM - (BUSINESS WIRE) - Tommy Hilfiger, ki je v lasti družbe PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem sporoča imena šest finalistov izziva Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge 2021, ki so bili skrbno izbrani med več kot 430 prijavami startupov in scaleupov po vsem svetu. Na podlagi trajnostne vizije podjetja Tommy Hilfinger, da ničesar ne zavržemo in vse sprejmemo, si tretja izdaja programa prizadeva še naprej krepiti in podpirati temnopolte podjetnike in podjetnike avtohtonih skupnost (BIPOC), ki si prizadevajo za napredek svojih skupnosti, hkrati pa spodbujajo bolj vključujočo prihodnost mode. Ker je potreba po spodbujanju vpliva v industriji pomembnejša kot kdaj koli prej, je bilo tretje leto programa Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge izvedeno popolnoma virtualno zaradi nenehnih omejitev in izzivov pandemije Covida-19.
Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo si oglejte na https://www.businesswire.com/news/home/20211213005214/en/
V večstopenjskem postopku, ki je trajal eno leto, so vloge temeljito pregledali notranji in zunanji strokovnjaki na podlagi posebnega sklopa meril, vključno s potencialnim družbenim učinkom in tržno rastjo. Šest finalistov bo svoje poslovne zamisli predstavilo žiriji, ki jo bodo sestavljali poslovni in trajnostni voditelji, na virtualnem globalnem zaključnem dogodku Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge 12. in 13. januarja 2022.
"Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge uteleša naše dolgoletno poslanstvo izkoriščanja moči mode za spodbujanje vključenosti, zastopanosti in sprememb," je dejal Tommy Hilfiger. "Naša industrija bo napredovala le z novimi, svežimi idejami, ki izzivajo naše razmišljanje, delamo in ustvarjanje. Kot blagovna znamka imamo ključno vlogo, da izkoristimo svojo platformo in podjetnikom, kot so naši finalisti, damo glas in priložnost, da pustijo resničen in dolgotrajen pečat."
Izbranih je bilo šest finalistov:
• Clothes to Good: socialno podjetje iz Južne Afrike, ki z recikliranjem tekstila ustvarja mikropodjetniške priložnosti in delovna mesta za invalide in njihove družine, zlasti matere.
• Haelixa: tehnologija za sledenje izdelkom s sedežem v Švici, ki si prizadeva pospešiti globalni prehod na pregledne dobavne verige potrošniškega blaga.
• MAFI MAFI: trajnostna modna znamka s sedežem v Etiopiji, ki izdeluje konfekcijske kolekcije, ohranja starodavne tradicije in krepi položaj marginaliziranih obrtnikov.
• Lalaland: nizozemska platforma, ki uporablja umetno inteligenco za ustvarjanje prilagojenih in vključujočih sintetičnih modelov različnih narodnosti, starosti in velikosti z več kot 35 različicami poz.
• SOKO: podjetje za nakit s sedežem v Keniji uporablja mobilno tehnologijo za povezovanje marginaliziranih kenijskih obrtnikov neposredno z globalnim trgom prek mobilne platforme.
• UZURI K&Y: okolju prijazna znamka obutve iz Ruande uporablja reciklirane avtomobilske pnevmatike iz podsaharske Afrike in zaposluje lokalno mladino ter jih uči spretnosti in jim omogoča ekonomsko neodvisnost.
Žiranti, ki bodo bdeli nad finalnim dogodkom so:
• Tommy Hilfiger
• Martijn Hagman, izvršni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe
• Yara Shahidi, nagrajena igralka, producentka in pobudnica sprememb
• Esther Verburg, evropska podpredsednica za trajnostno poslovanje in inovacije v podjetjih Tommy Hilfiger Global in PVH Europe
• Adrian Johnson, podjetnik, docent za podjetništvo, tehnologijo in medije na poslovni šoli INSEAD
• Katrin Ley, izvršna direktorica organizacije Fashion for Good in ustanovna kuratorka amsterdamskega centra Global Shapers Hub
• Yvonne Bajela, ustanovna članica in direktorica investicijskega podjetja Impact X Capital
Šest finalistov je ob podpori podjetja Tommy Hilfiger in strokovnjakov INSEAD razvilo in izpopolnilo svoje poslovne načrte, ki jih bodo predstavili na zaključnem dogodku. Arooj Aftab, ustvarjalec vsebin, ilustrator, pisatelj in ustanovitelj #DonewithDiversity, bo vodil zaključni dogodek, na katerem bo žirija podelila dvesto tisoč evrov med dva izbrana zmagovalca v podporo njunemu projektu. Zmagovalca bosta prejela tudi enoletno mentorstvo s strokovnjaki Tommyja Hilfigerja in INSEAD ter mesto v programu socialnega podjetništva INSEAD (ISEP). Dodatnih petnajst tisoč evrov bo prejel finalist, ki ga bodo sodelavci podjetja Tommy Hilfiger izbrali za "favorita občinstva".
"Kot ključni akterji v modni industriji smo odgovorni, da podpiramo, krepimo in spodbujamo vključevanje. Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je dokaz naše zavezanosti k pomembnemu in trajnemu prispevku k boljši modni industriji," je dejal generalni direktor podjetij Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Martijn Hagman. "V naši naravi je, da spodbujamo spremembe, tudi v najtežjih časih. Ponosni smo, da lahko še naprej krepimo ideje podjetnikov, ki ustvarjajo modno krajino, kakršno si želimo in moramo videti."
Poslanstvo podjetja Tommy Hilfiger je postati vodilno trajnostno oblikovalsko podjetje za življenjski slog, ki z ustvarjanjem izdelkov, upravljanjem dejavnosti ter povezovanjem s skupnostmi in deležniki ne zavrže ničesar in sprejme vse. Več informacij o trajnostni poti podjetja Tommy Hilfiger, ki jo podpira PVH-jeva strategija Forward Fashion, je na voljo na spletni strani https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-responsibility.
Več informacij o izzivu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je na voljo na https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/. Prijatelje in sledilce blagovne znamke vabimo, da se pridružijo pogovoru na družbenih omrežjih z uporabo #TommyHilfiger in @TommyHilfiger.
O podjetju Tommy Hilfiger
S portfeljem blagovnih znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske ter športnih in otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), obutve in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.
O družbi PVH Corp.
PVH je eno največjih in najbolj občudovanih modnih podjetij na svetu, ki se povezuje s potrošniki v več kot 40 državah. Med našimi globalnimi legendarnimi blagovnimi znamkami sta Calvin Klein in TOMMY HILFIGER. Naša 140-letna zgodovina temelji na moči naših blagovnih znamk, naši ekipi in zavezi, da bomo modo razvijali v pravo smer. To je naša moč. To je moč družbe PVH.
Sledite nam na Facebooku, Instagramu, Twitterju in LinkedInu.
Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211213005214/en/
Kontakti
Tommy Hilfiger Media
Virginia Ritchie
podpredsednica za globano komunikacijo
E-pošta: virginia.ritchie@tommy.com
Tel.: +31 6 4318 4870
Vir: Tommy Hilfiger
Večpredstavnostne vsebine:
Video: Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge
Logo
Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.