Burson-Marsteller imenoval Marka Pennaza glavnega izvršnega direktorja; Ustanovitelj vodilnega podjetja na področju javnomnenjskih raziskav
Advertising Writers/Business Editors/Marketing Writers MULTIMEDIA AVAILABLE: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5034825
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- 7. december, 2005 -- Podjetje Burson-Marsteller je danes objavilo, da je na položaj izvršnega direktorja imenovalo Marka Penna, ustanovnega partnerja in predsednika vodilnega podjetja na področju javnomnenjskih raziskav in strateških komunikacij Penn, Schoen & Berland Associates (PSB). Penn bo nasledil Thomasa R. Nidesa, ki se je kot upravnik pridružil Morganu Stanleyju.
Howard Paster, izvršni podpredsednik in član uprave agencije WPP, ter Ann Fudge, predsednica in izrvšna direktorica Y&R Brands - gre za matični podjetji Burson-Marstellerja - sta imenovanje Penna označila za "korak, ki priznava tesno povezavo med svetovanjem za stike z javnostmi in uporabo ter merjenjem javnega mnenja".
"Prihod Marka Penna na področje stikov z javnostmi obeta nov način razmišljanja in nove pristope k temu, kako ustreči potrebam strank na najvišjih upravnih ravneh in je skladno z dolgoletnim slovesom Burson-Marstellerja kot podjetja, ki je korak pred ostalimi. Ker prihaja s sorodnega področja, lahko poskrbi za svež pristop, ki utegne stike z javnostmi povzdigniti na višjo vrednostno raven v upravniški hierarhiji. To se dogaja v obdobju, ko so rezultati meritev glavno vodilo pobud na področju stikov z javnostmi."
Pennovo podjetje, ustavljeno pred 30 leti, je bilo eno od najuspešnejših, ko gre za uporabo politčnih janvomnenjskih raziskav in komunkacijskih tehnik v namenen potreb podjetništva. PBS se je, odkar ga je pred štirimi leti pridobilo WPP - eno največjih komunikacijskih podjetij na svetu - skoraj potrojil. Delal je za naročnike, kot so Ford, McDonald's, BP in Verizon, ki jim he pomagal na področjih korporacijskega ugleda, korporativnega upravljanja, umeščanja blagovnih znamk in v pravdnih sporih.
PBS je tesno sodeloval z Burson-Marstellerjem pri razvoju in izvajanju deregulacijskih informacijskih programov za industrijo električnih aparatov in sektor finančnih storitev.
51-letni Penn je znan tudi po vlogi strateškega svetovalca Billa Clintona od leta 1995 pa do konca Clintonovega predsedovanja. Leta 2000 je revija TIME Penna v vlogi predsednikovega svetovalca označila kot "mojstra sporočila". Penn je diplomant Harvard Collegea študiral pa je tudi na Columbia Law School.
"Burson-Marsteller nudi zanimivo priložnost, da se s pomočjo široke baze priznanih strokovnjakov s celega sveta, odzovem na potrebe strank po strateški komunikaciji. Na voljo imamo možnost, da v področje stikov/komunikacije z javnostmi vnesemo nova spoznanja. In to v času, ko so podjetja soočajo z večjo konkurenco kot kadarkoli prej in so še naprej zavezana trajnostnemu razvoju ter socialni odgovornosti in odvisna od javne podpore," je povedal Penn in dodal: "Na podlagi dolgoletnih izkušenj lahko izrazim prepričanje, da Burson-Marsteller razpolaga s kadrom, sredstvi in strankami, ki so potrebni za spoprijetje s temi vprašanji in za vzpostavitev novih meril, ko gre za kakovost in pomembnost storitev na področju stikov z javnostmi. Zelo dobro se zavedam tudi edinstvene kulture podjetja - kulture, ki je nekega komentatorja spodbudila, da ga je označil za "podjetje za stike z javnostmi, merodajne za vse ostale."
Kot je pojasnil Penn, bo PBS postal samostojni oddelek znotraj Burson-Marstellerja.
Sočasno z imenovanjem Penna, je 60-letni Howard postal predsednik izvršnega odbora Burson-Marsteller, še naprej pa bo opravljal tudi dosedanje dolžnosti pri WPP. Penn bo ostal predsednik PSB, medtem ko bo njegov kolega Mike Berland prevzel več odgovornosti kot izvršni direktor PSB. 84-letni Harlod Burson bo obdržal neupravniško funkcijo ustanovnega predsednika Burson-Marsteller, funkcijo ki se je razvijala v 18 letih, odkar je bil nehal delovati kot izvršni direktor.
"Mark Penn s svojimi izkušnjami in ugledom, pridobljenim z delovanjem na sorodnem področju, za Burson-Marsteller pomeni širjenje dejavnosti izven standardnega obsega," je povedal Burson ter dodal: "Pričakujem, da bo podjetje povzdignil na novo raven, tako v smislu kakovosti storitev kot na področju inovacije ponudbe. Čas je zrel za tak korak. Stiki z javnostmi in učinkovita komunikacija za korporacijske direktorje in druge, ki upravljajo velike institucije, še nikoli niso bili tako pomembni. To priznavajo tako izkušeni podjetniki kot strokovnjaki s področja stika z javnostmi."
O podjetju Burson-Marsteller
Podjetje Burson-Marsteller (www.burson-marsteller.com), ustanovljeno leta 1953, je vodilno svetovno podjetje na področju stikov z javnostmi in javnih zadev. Strankam nudi oblikovanje in izvajanje strateških programov, povezanih s široko paleto storitev s področja stikov z javnostmi, javnih zadev, oglaševanja in svetovnega spleta. Celovito svetovno omrežje podjetja je sestavljeno iz 44 uradov v stoodstotni lasti in 49 podružnic, ki delujejo v skupno 57 državah na šestih celinah. Burson-Marsteller je del Young & Rubicam Brands, podružnice skupine WPP Group plc (NASDQ: WPPGY), ene največjih svetovnih mrež s področja komunikacijskih storitev.
v multimedijski obliki je na voljo:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5034825
Jennifer Norton,
212-614-5243
email: Jennifer_Norton@nyc.bm.com