O-STA

Mary Kay Inc. in Mary Kay Ash FoundationSM slavita vrhunce ob koncu leta 2021

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., globalna družba za razvoj podjetništva ter zagovornica družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja gospodarskih družb, je danes objavila svoje najpomembnejše dosežke ob koncu leta. Družba Mary Kay Inc. je v letu 2021 nadaljevala svojo večdesetletno zavezanost k bogatitvi življenj žensk po vsem svetu ter gradnji bolj zdravih in trajnostnih skupnosti.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/

Več o dosežkih družbe Mary Kay v letu 2021 preberite v tem poročilu.

POUDARKI OB KONCU LETA 2021

Poslovna odličnost

  • Družba Mary Kay je leta 2021 prejela 58 nagrad in priznanj, med drugim: COVID Response (22 nagrad), priznanja partnerjev v poročilih o družbenem vplivu/letnih poročilih (4), priznanja vodstvu Mary Kay za vodenje (7), poslovno odličnost (10) in nagrajeni dokumentarni film (4 nagrade; 5 izbranih projekcij). Poleg tega sta bili Mary Kay oz. njena ikonična ustanoviteljica Mary Kay Ash predstavljena v dveh študijah poslovnih primerov na Harvardu, treh učbenikih in enem raziskovalnem članku.
  • Napoved imenovanja Wendy Wang za direktorico za regijo Azija Pacifik. 54% globalne vodstvene ekipe Mary Kay je ženskega spola.
  • Trgi Mary Kay praznujejo obletnice: Mary Kay Litva (10 let) in Mary Kay Nemčija (35 let).
  • Forbes je družbo imenoval za eno najboljših srednje velikih delodajalk v Ameriki leta 2021

Globalni oblikovalski studio Mary Kay in digitalne inovacije za izboljšanje izkušenj strank

  • Globalni oblikovalski studio Mary Kay Global Design Studio in Glamhive sta predstavila prvi globalni resničnosti šov o stilu na TikToku, Step & Repeat. Na natečaju so se predstavili talenti na področju garderobe, ličenja in pričesk, ki so jih pokazali uporabniki TikToka po vsem svetu. Udeleženci iz več kot 30 držav so pokazali svoje talente, o prelomni kampanji pa so poročali britanski časopisi Daily Mail, The Daily Front Row in Vogue Business, ki so poudarili njen inovativni pristop k uporabi razmeroma nove platforme družbenih medijev.
  • Predstavljena je bila Suite 13, lepotna izkušnja, ki s pomočjo virtualne resničnosti digitalizira prvi virtualni razstavni prostor družbe, Mary Kay MirrorMe™ za ličenje v razširjeni resničnosti in aplikacija Mary Kay® Skin Analyzer za skeniranje obraza za prilagojeno nego kože.
  • Praznovali smo 25 let sodelovanja s svetovnim ambasadorjem lepote Luisom Cascom.

Znanost, ki stoji za lepoto

  • Na trg je prišel izdelek za nego kože Clinical Solutions™, ki ga sestavljata Mary Kay Clinical Solutions™ Retinol 0,5 in Mary Kay Clinical Solutions™ Calm + Restore Facial Milk ter prejel pečat Sveta dermatologov.
  • Dr. Michelle Hines, doktorica znanosti in direktorica oblikovanja izdelkov Mary Kay, je bila izvoljena za predsednico Združenja kozmetičnih kemikov (SCC).
  • V sodelovanju z Društvom za raziskovalno dermatologijo (SID) smo objavili razpis za nepovratna sredstva za raziskovanje zdravja kože/kožnih bolezni. Sredstva bodo podeljena raziskovalcem, ki izvajajo prelomne, inovativne študije na področju zdravja kože in kožnih bolezni, da bi odkrili nove perspektive in intervencijske strategije.
  • Razglasili smo prejemnike več štipendij za izobraževanje na področju znanosti, med drugim: štipendije Društva kozmetičnih kemikov in družbe Mary Kay Inc. - Madam C.J. Walker v podporo manj zastopanim manjšinskim študentom, ki želijo pridobiti dodiplomski ali podiplomski naziv na področju kemijskih, fizikalnih, medicinskih, farmacevtskih, bioloških ali sorodnih znanosti in tehnologije; ter zagotovili pet štipendij Girls in STEAM za mlade ženske, ki se trenutno ukvarjajo z inovativnimi raziskavami. Med prejemnicami za leto 2021 so bile: Mylana Brodovska, Ukrajina; Selin Alara Ornek, Turčija; Jordan Reeves, ZDA; Ivanna Hernandez, Kolumbija; in Allie Weber, ZDA.
  • Predstavitev raziskav na več virtualnih znanstvenih konferencah. Raziskave so vključevale: predstavitev raziskav o postopnem procesu retinizacije, ki znatno izboljša toleranco za višje koncentracije čistega retinola, hkrati pa še vedno zagotavlja ključne koristi retinola za kožo; predstavitev ugotovitev za lokalno uporabo čistega retinola, ki izboljša hiperpigmentacijo pri azijski populaciji; in modulacijo mehanizmov, povezanih s funkcijo kožne pregrade, ki učinkovito ublaži dva pogosta problema, povezana z občutljivo kožo.

Družbeni vpliv/družbena odgovornost

  • V letu 2021 je globalni program za opolnomočenje Pink Changing LivesSM družbe Mary Kay podprl več kot 15 nevladnih organizacij po vsem svetu. Od leta 2008 je program vplival na več kot šest milijonov žensk in njihovih družin, saj je sodeloval z več kot 3.000 organizacijami, ki so darovale več kot 16 milijonov dolarjev.
  • Mary Kay Kitajska: kitajsko provinco Henan so prizadele hude poplave. Zaradi poplav je umrlo najmanj 33 ljudi, 8 jih je bilo pogrešanih, 200.000 ljudi je bilo evakuiranih, prizadetih je bilo 3 milijone ljudi, neposredna gospodarska škoda pa je znašala približno 1,22 milijarde juanov. Družba Mary Kay China je dobrodelni zvezi Henan podarilo izdelke v vrednosti 1 milijon juanov.
  • Mary Kay Nemčija: poplave v Evropi so prizadele Nemčijo, Avstrijo, Belgijo in Nizozemsko ter se uvrstile med najbolj uničujoče naravne nesreče v severni Evropi. Družba Mary Kay Nemčija je obljubilo do 100.000 EUR za pomoč prizadetim.
  • Mary Kay Španija: v letih 2020-2021 je sklenila partnerstvo s fundacijo Vicente Ferrer Fundación, da bi otrokom in njihovim družinam v Indiji zagotovila dostop do zdravstvenega varstva. Pred pandemijo COVID-19 (leta 2018) je Mary Kay Španija financirala gradnjo šole za otroke v vasi Pagadalavaripalli v indijski regiji Kadiri (Anantapur).

Opolnomočenje žensk

  • Družba je napovedala zavezanost k spodbujanju enakosti spolov z objavo dokumenta o stališču, v katerem pozdravlja strategijo evropske komisije za enakost spolov za obdobje 2020-2025, ter s pridružitvijo Forumu za enakost generacij v Parizu in petim globalnim akcijskim koalicijam za pospešitev enakosti spolov do leta 2026.
  • V sodelovanju z Agencijo Združenih narodov za ženske, Mednarodno organizacijo dela in WE Empower smo na zasedanju Komisije za status žensk (CSW65) ponovno izdali dokument "Krepitev podpore ženskim podjetnicam pri odzivu na Covid-19 in obnovi".
  • Mary Kay in Mary Kay Ash FoundationSM sta bili omejneni v Poročilu organa Združenih narodov za enakost spolov in krepitev vloge žensk glede dejavnostih skrbniškega sklada Združenih narodov v podporo ukrepom za odpravo nasilja nad ženskami za Komisijo za status žensk (CSW65) in Svet za človekove pravice.

Raznolikost, enakost in vključenost

  • Objavili smo, da je 100% direktorjev in direktoric s sedežem v ZDA in več opravilo obvezno usposabljanje o nezavedni pristranskosti.
  • Objavili smo podatke o raznolikosti spolov na delovnem mestu: 54 % vodstvene ekipe družbe Mary Kay je žensk, 61 % zaposlenih po vsem svetu je žensk, 54 % na delovnih mestih, ki so ranga globalnih podpredsednikov in višje je žensk, 59 % zaposlenih na delovnih mestih ranga direktor in višje je žensk.
  • V sodelovanju z globalnim partnerjem Equal Rights Trust smo napovedali začetek inovativne raziskave o neenakosti spolov v algoritmih in umetni inteligenci, katere cilj je obravnavati enakost in vpliv algoritemskih sistemov na spol, ki jo je predstavila družba Mary Kay.

Trajnostni razvoj

  • Razglasitev globalne trajnostne strategije: Obogatitev življenja danes za trajnostni jutri. Naš celostni pristop zajema tri stebre trajnosti - ekonomskega, okoljskega in družbenega - s petimi stebri, ki jih aktivira 15 zavez, da bi zagotovili desetletje trajnostnega delovanja.
  • Postali smo podpisniki dveh ključnih pobud za zaščito svetovnih vodnih poti: mandata CEO za vodo in načel Združenih narodov Global Compact o trajnostnem razvoju oceanov.
  • Družba se je pridružila fundaciji Ellen MacArthur kot članica njene mreže v okviru svoje zaveze, da postane bolj trajnostna in krožna gospodarska družba.
  • Mary Kay je oktobra med konferenco ZN o podnebnih spremembah 2021 (COP26) prikazala svoj drugi dokumentarni film z naslovom Forest of Hope. Dokumentarec osvetljuje delo Angelice, 70-letne ekološke borke in voditeljice skupine podjetnic, ki si prizadeva za reševanje gozdov v Monterreyu.
  • Prek partnerstva s fundacijo Arbor Day je bil cilj pobude Time for Trees® - do aprila 2022 posaditi 100 milijonov dreves in navdihniti 5 milijonov novih sadilcev dreves - uresničen eno leto pred rokom.
  • Mary Kay od leta 1991 sodeluje z organizacijo Nature Conservancy . Leta 2021 je Mary Kay podprla sedem projektov na Salomonovih otokih, v severni Avstraliji, Novi Zelandiji, na kitajskem podeželju, v Mehiki, Združenih državah Amerike in Kanadi.

O družbi Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred skoraj 60 leti svoje lepotno družbo ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, ter izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v večmilijonsko družbo z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay je v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, pri čemer se osredotoča na podporo raziskovanju raka, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Izvirna vizija Mary Kay Ash še naprej sije - z vsako šminko posebej. Več o tem na www.MaryKayGlobal.com.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/

Kontakti

Mary Kay Inc.
globalno komuniciranje
newsroom.marykay.com
+1 972.687.5332
media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay

Večpredstavnostne vsebine

Mary Kay je na 13. podelitvi nagrad za poslovanje in inovacije Golden Bridge Awards 2021 prejela srebrno nagrado Globee® v treh kategorijah. (Foto: Mary Kay Inc.)

Leta 2021 je družba objavila svojo globalno trajnostno strategijo: Obogatitev življenja danes za trajnostni jutri (Foto: Mary Kay Inc.)

Mary Kay je predstavila Suite 13, lepotno doživetje, ki z uporabo virtualne resničnosti digitalizira prvi virtualni pop-up razstavni prostor podjetja. (Foto: Mary Kay Inc.)

Na trg je prišel izdelek za nego kože Clinical Solutions™, ki ga sestavljata Mary Kay Clinical Solutions™ Retinol 0,5 in Mary Kay Clinical Solutions™ Calm + Restore Facial Milk (Foto: Mary Kay Inc.)

Fundacija Mary Kay Ash FoundationSM je ob praznovanju 25. obletnice delovanja predstavila prvo letno poročilo fundacije ter novo ime, logotip spletne strani in novo blagovno znamko. (Foto: Mary Kay Inc.)

Logo


Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.