O-STA

Zmagovalca tekmovanja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge prejela priznanje za spodbujanje socialnih inovacij in vključevanje v modni industriji

Žirija, ki je med drugim vključevala aktivistko Yaro Shahidi in Tommyja Hilfigerja, je podelila 200.000 evrov in nagradni paket mentorstva zagonskima podjetjema iz Ruande in Nizozemske v podporo njunim prizadevanjem za preoblikovanje modne krajine.


AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti družbe PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem sporoča, da sta podjetji Lalaland in UZURI K&Y zmagovalki tretjega tekmovanja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, posebnega globalnega programa, namenjenega iskanju in podpiranju idej, ki vodijo v bolj vključujoče modno okolje. Virtualni zaključni dogodek programa je potekal 12. in 13. januarja, ko je šest finalistov predstavilo svoje ideje prestižni žiriji. Zmagovalca si bosta razdelila nagrado v višini 200.000 evrov in prejela enoletno mentorstvo s strokovnjaki iz podjetja Tommy Hilfiger in INSEAD - ene vodilnih in največjih podiplomskih poslovnih šol na svetu. Zagotovila sta si tudi mesto v programu INSEAD, ki združuje ljudi, kulture in ideje ter tako vzgaja inovativne voditelje.

Ta objava za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno besedilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

Več kot 430 zagonskih podjetij (startups) in podjetij, ki so v procesu širitve (scaleups), iz 22 držav je januarja lani predložilo svoje ideje za to pobudo, ki odraža Tommy Hilfigerjevo trajnostno in vključujočo vizijo "Waste Nothing and Welcome All". Letošnji program si je še posebej prizadeval okrepiti in podpreti temnopolte, domorodne in druge pripadnike rasnih manjšin (BIPOC) med podjetniki, ki si prizadevajo za napredek svojih skupnosti, hkrati pa spodbujajo bolj vključujočo prihodnost modne industrije. Ljubitelji znamke TOMMY HILFIGER so lahko prvič sodelovali v začetnih fazah tekmovanja, tako da so oddali svoj virtualni glas in s tem pomagali zožiti število prijav in določiti finaliste. Skupaj s sodelavci podjetja Tommy Hilfiger so bili na zaključnem dogodku povabljeni, da glasujejo za svojo najljubšo idejo ter tako enemu od finalistov podelijo dodatnih 15.000 evrov.

"Ta izziv je opolnomočil sodelujoče in združil strastne in delavne posameznike s svežimi idejami o tem, kako ustvariti prihodnost mode, ki se je lahko vsi veselimo," je dejal Tommy Hilfiger. "To je bil impresiven zaključni dogodek in ponosen sem, da lahko nadaljujem to popotovanje s podjetniki, ki so predstavili prelomne in vplivne rešitve, ki izzivajo naš način razmišljanja, vzpostavitve in ustvarjanja."

Platforma Lalaland, s sedežem na Nizozemskem, ki uporablja umetno inteligenco za ustvarjanje prilagojenih in vključujočih sintetičnih modelov različnih etničnih skupin, je prejela 100.000 evrov. "Ustvarjanje tehnologije, ki spodbuja bolj vključujočo in raznoliko platformo e-trgovine, je v središču naše vizije v podjetju Lalaland," je rekel Michael Musandu, soustanovitelj in glavni izvršni direktor podjetja. "Sodelovanje v izzivu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je prineslo neverjetna spoznanja in bo našo rešitev, ki temelji na tehnologiji umetne inteligence, povzdignilo, tako da bo dosegla več ljudi, kot smo si lahko predstavljali. Naša ekipa komaj čaka, da bo s tem dosežkom omogočila prijazno spletno nakupovalno izkušnjo, tako da se noben potrošnik ne bo počutil premalo zastopanega."

UZURI K&Y, okolju prijazna znamka obutve s sedežem v Ruandi, ki uporablja reciklirane avtomobilske pnevmatike iz podsaharske Afrike in zaposluje lokalno mladino, je prav tako prejela 100.000 evrov. "Počaščeni smo, da smo bili izbrani za enega izmed zmagovalcev tekmovanja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge," je povedala Kevine Kagirimpundu, soustanoviteljica in glavna izvršna direktorica podjetja UZURI K&Y. "Ta priložnost nam je omogočila mentorstvo, strateško vodenje in platformo, s katero lahko delimo svoje sanje o trajnostni obutvi iz Afrike na globalnem trgu. Predani smo prizadevanjem, da dosežemo resnični učinek in navdahnemo današnjo mladino, da bo ustvarila čistejšo prihodnost."

Clothes to Good, socialno podjetje s sedežem v Južni Afriki, ki z recikliranjem tekstila ustvarja mikropodjetniške priložnosti in delovna mesta za ljudi s posebnimi potrebami, je prejelo 15.000 evrov. "Počutimo se blagoslovljeni, da so nas nagradili gledalci tekmovanja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, to je izkušnja, ki je ne bomo nikoli pozabili," je povedala Tammy Greyling, operativna direktorica in delovna terapevtka v podjetju Clothes to Good. "Vera drugih v naše sanje, da bi zares spremenili življenje ljudi s posebnimi potrebami in njihovih družin, nas navdaja z občutkom skromnosti. Ta nagrada bo opolnomočila podjetje Clothes to Good, da bo še naprej ustvarjalo mikropodjetniške in zaposlitvene priložnosti z recikliranjem tekstila iz južnoafriške skupnosti."

Žiranti, ki so sodelovali pri zaključnem dogodku tekmovanja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, so:

• gospod Tommy Hilfiger

• Martijn Hagman, glavni izvršni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe

• Yara Shahidi, nagrajena igralka, producentka in pobudnica sprememb

• Esther Verburg, evropska podpredsednica za trajnostno poslovanje in inovacije v podjetjih Tommy Hilfiger Global in PVH Europe

• Adrian Johnson, podjetnik, docent za podjetništvo, tehnologijo in medije na poslovni šoli INSEAD

• Katrin Ley, izvršna direktorica organizacije Fashion for Good in ustanovna kuratorka amsterdamskega centra Global Shapers Hub

• Yvonne Bajela, ustanovna članica in direktorica investicijskega podjetja Impact X Capital

Prijave za četrto tekmovanje Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge bodo odprte marca 2022. Podjetnike, ki jih zanima več informacij, vabimo, da se prijavijo na: https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

Poslanstvo podjetja Tommy Hilfiger je postati vodilno trajnostno oblikovalsko podjetje, ki spodbuja določen življenjski slog in ki z ustvarjanjem izdelkov, poslovanjem ter povezovanjem s skupnostmi in deležniki ne zavrže ničesar in sprejme vse. Več informacij o trajnostni poti Tommy Hilfigerja, ki jo podpira PVH-jeva strategija Forward Fashion, je na voljo na: https://responsibility.pvh.com/tommy/.

Več informacij o tekmovanju Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je na voljo na: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Prijatelje in sledilce blagovne znamke vabimo, da se pridružijo pogovoru na družbenih omrežjih z uporabo #TommyHilfiger in @TommyHilfiger.

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem blagovnih znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih vrhunskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in trženje visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske ter športnih in otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), obutve in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O družbi PVH Corp.

PVH je eno največjih in najbolj občudovanih modnih podjetij na svetu, ki se povezuje s potrošniki v več kot 40 državah. Med našimi globalnimi legendarnimi blagovnimi znamkami sta Calvin Klein in TOMMY HILFIGER. Naša 140-letna zgodovina temelji na moči naših blagovnih znamk, naše ekipe in zaveze, da bomo modo razvijali v pravo smer. To je naša moč. To je moč družbe PVH.

Sledite nam na Facebooku, Instagramu, Twitterju in LinkedInu.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/


Kontakti


Tommy Hilfiger Media
Virginia Ritchie
podpredsednica za globalno komunikacijo
E-pošta: virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870

Vir: PVH Corp.


Multimedija


Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.