O-STA

Gupshup prevzel podjetje Knowlarity, ki ponuja glasovne storitve ob podpori umetne inteligence, in tako okrepil portfelj za konverzacijsko sporočanje

Družba Gupshup svoje poslovne rešitve za glasovno in pisno sporočanje dopolnjuje s storitvami družbe Knowlarity in tako utrjuje svojo vodilno vlogo na področju konverzacijske vključenosti.

Gupshup, vodilno podjetje na področju konverzacijskega sporočanja za podjetja, je napovedal prevzem podjetja Knowlarity Communications. Knowlarity je vodilno podjetje na področju komunikacij v oblaku, ki več kot 6000 strankam v 65 državah ponuja telefonijo v oblaku, avtomatizacijo kontaktnih centrov, glasovne pomočnike, ki so podprti z umetno inteligenco, in rešitve za govorno analitiko. Prevzem tako dopolnjuje Gupshupov izjemni nabor rešitev za konverzacijsko sporočanje in postavlja Gupshup med vodilna podjetja tudi na področju glasovnih in video komunikacij. Knowlarity deluje na trgu vključujočih glasovnih komunikacij in cilja na preoblikovanje kontaktnih centrov, sistemov za interaktivno glasovno odzivanje in pametnih glasovnih sistemov, leta 2024 pa naj bi ta trg v celoti obsegal skoraj 18 milijard dolarjev1.

To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220202005128/en/

Prihodki družbe Knowlarity so se v primerjavi s prejšnjim letom povečali za 50 odstotkov, medtem ko so se njihovi mednarodni prihodki zunaj Indije v istem obdobju povečali za 100 odstotkov. Knowlarity ponuja rešitve z neprimerljivo zanesljivostjo in inteligenco, ki podjetjem omogočajo boljše sodelovanje s strankami prek glasovnih in video sporočil ob podpori umetne inteligence in prinašajo boljšo donosnost naložb. Rešitve podjetja Knowlarity se uporabljajo v številnih panogah, vključno z bančništvom, finančnimi in zavarovalniškimi storitvami, prodajo potrošniških izdelkov, informacijskimi tehnologijami in zdravstvom, in v različnih scenarijih, ki zajemajo prodajo in pridobivanje novih strank, storitve za stranke, podporo, avtomatizirane klice, ankete in povratne informacije, logistiko in dostavo ter delo na daljavo. Knowlarity ima vzpostavljeno partnerstvo z Googlovim oblakom za govorno analitiko in integracije z vodilnimi svetovnimi sistemi za odnose s strankami, kot so Salesforce, Freshworks, Hubspot in Zoho. Knowlarity ima med strankami tudi največje število podjetij samorogov (unicorn) na trgu govornih storitev v Indiji.

"Ker sodelovanje med podjetji in potrošniki postaja vse bolj povezano z govornimi storitvami, Gupshup podjetjem omogoča številne načine za zagotavljanje dobrih izkušenj. Z dodatnimi možnostmi, ki jih prinašajo storitve podjetja Knowlarity, bodo podjetja zdaj lahko gradila brezhibne pogovorne izkušnje prek sporočil in drugih glasovnih kanalov. Knowlarity je nedvomno vodilni na trgu glasovnih storitev - njihov celovit nabor izdelkov, ki zajema telefonijo v oblaku in avtomatizacijo kontaktnih centrov, skupaj z odličnim vplivom strank, bo še okrepil Gupshupov vodilni položaj. Z veseljem pozdravljam ekipo podjetja Knowlarity v družini Gupshup," je dejal Beerud Sheth, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Gupshup.

"V podjetju Knowlarity smo navdušeni, da smo lahko del podjetja Gupshup. To bo prineslo boljše uporabniške izkušnje za naše obstoječe in bodoče stranke, obogatitev naših izdelkov in storitev ter pomembne možnosti za geografsko širitev. Naši podjetniški kulturi, ki sta osredotočeni na stranke in inovacije, se popolnoma ujemata, zato v tem sodelovanju vidimo pomembne sinergije in potencialne nove izdelke, ki bodo nastali s kombinacijo dveh odličnih ekip," je dejal Yatish Mehrotra, izvršni direktor podjetja Knowlarity

"Potreba podjetij po tem, da vzdržujejo učinkovito komunikacijo s svojimi strankami, je ključna za vzpostavitev močnejših in dolgotrajnih odnosov ne glede na sektor, fazo ali trg. Pandemija je to potrebo le še poudarila in povečala povpraševanje po enotnih in brezhibnih komunikacijskih rešitvah, ki podjetjem omogočajo, da se s svojimi strankami povežejo prek vseh mogočih kanalov. Združitev podjetij Gupshup in Knowlarity ustvarja edinstveno ponudbo izdelkov za stranke na različnih geografskih območjih in utrjuje vodilni položaj, ki sta ga obe podjetji dosegli na področju konverzacijske vključenosti strank in komunikacij v oblaku. Sequoia India, ki je zgodaj verjela v podjetje Knowlarity, je še naprej navdušena nad tem sektorjem. Navdušeni smo tudi nad tem novim mejnikom in se veselimo trajnega partnerstva," je dejal Sandeep Kher, direktor investicijske družbe Sequoia Capital za območje Indije in jugovzhodne Azije.

"Naše naložbe v Knowlarity in dolgoletno sodelovanje s podjetjem še naprej utrjujejo prepričanje, da v Indiji nastajajo vrhunska podjetja, ki ustvarjajo in nudijo programsko opremo kot storitev. Gupshup in Knowlarity se naravno ujemata. Čestitamo ekipama obeh podjetij ter jima želimo vse najboljše pri oblikovanju trdnega partnerstva v prihodnjih letih," je dejal Subeer Monga, partner v podjetju Mayfield India

"Stranke želijo komunicirati s podjetji s pomočjo glasovnih in besedilnih sporočil, pa tudi prek drugih kanalov po lastni izbiri. Knowlarity je pionir na področju komunikacij za podjetja na razvijajočih se trgih, podjetje Gupshup je vodilno na trgu sporočil. Z nakupom podjetja Knowlarity podjetje Gupshup torej ustvarja največjega in najnaprednejšega vodilnega skupnega ponudnika komunikacijskih storitev v hitro rastočih gospodarstvih," je dejal Ambarish Gupta, soustanovitelj podjetja Knowlarity.

Leta 2021 je podjetje Gupshup prišlo v kategorijo samorogov, v katero spadajo zasebna start-up podjetja, vredna več kot milijardo dolarjev. Gupshup je doseglo oceno 1,4 milijarde dolarjev in zbralo 340 še milijonov dolarjev od podjetij Tiger Global, Fidelity Management, Research Co. LLC in drugih pomembnih svetovnih vlagateljev. To je Gupshupov drugi prevzem v zadnjih štirih mesecih, potem ko je pred kratkim prevzel Dotgo, vodilno svetovno platformo za storitve RCS (Rich Communications Services). Prevzem bo po pričakovanjih zaključen do konca februarja 2022, če bodo izpolnjeni običajni pogoji. Družba DC Advisory je bila pri transakciji edini finančni svetovalec podjetja Knowlarity.

O podjetju Gupshup

Gupshup (www.gupshup.io) podjetjem omogoča boljše sodelovanje s strankami prek pogovornih storitev. Gupshup je vodilna platforma za konverzacijsko vključevanje strank, ki omogoča več kot 6 milijard sporočil na mesec. Na tisoče velikih in malih podjetij na razvijajočih se trgih uporablja Gupshup za vzpostavitev večkanalnih pogovornih izkušenj na področju trženja, prodaje in podpore. Gupshup zagotavlja enoten aplikacijski programski vmesnik (API) za sporočanje preko več kot 30 sporočilnih kanalov, glasovne rešitve z umetno inteligenco, bogat nabor orodij za gradnjo pogovornih izkušenj, več kot 500 integracij z vodilnimi sistemi za odnose s strankami, e-trgovanje in avtomatizacijo trženja, ter mrežo partnerstev z aplikacijami za sporočanje, proizvajalci naprav, ponudniki informacijskih rešitev in mobilnimi operaterji na razvijajočih se trgih. Z Gupshupom so podjetja poskrbela, da so konverzacijske storitve postale sestavni del uspešnega sodelovanja s strankami.

O podjetju Knowlarity

Knowlarity nudi avtomatizirano komunikacijo, saj operaterjem omogoča delo na daljavo prek oblaka. Knowlarity torej podjetjem omogoča delo v učinkovitem komunikacijskem omrežju prek rešitev v oblaku, kot je npr. Click to Call, ob tem pa ponuja tudi maskiranje številk, večnivojski sistem za interaktivne glasovne odzive, aplikacijski programski vmesnik WhatsApp Business, storitvi Toll-free No in Embeddable Video Platform, in druge rešitve, ki delujejo s pomočjo umetne inteligence, kot so Speech Analytics, VoiceBot ali ChatBot. Knowlarity lahko ekipe v podjetjih opolnomoči tudi z rešitvami za delo na daljavo in tako zagotovi, da omogočanje dela od koderkoli ne vpliva na poslovanje podjetja. Podjetje Knowlarity sta ustanovila indijska podjetnika Ambarish Gupta in Pallav Pandey. Več informacij je na voljo na https://www.knowlarity.com

  1. Gartner Forecast Analysis. Contact center worldwide, januar 2021

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220202005128/en/

Kontakt

Kontakt za medije
Richard Laermer
RLM PR | gupshup@rlmpr.com | (212) 741-5106 x 216



Vir: Gupshup


Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.