O-STA

NielsenIQ je prevzel ciValue, platformo za maloprodajo, ki temelji na umetni inteligenci

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-NielsenIQ je danes sporočil, da je prevzel platformo ciValue, ponudnika programske opreme kot storitve (SaaS), ki mu zaupajo trgovci na drobno po vsem svetu, njegovi programi zvestobe pa temeljijo na napredni tehnologiji umetne inteligence. S tem prevzemom maloprodajna medijska vertikala podjetja NielsenIQ nadaljuje s svojimi prizadevanji za pametnejše, bolj avtomatizirane in bolj razširljive maloprodajne medijske programe.

Vključitev globalne platforme ciValue v zmogljivo platformo Connect podjetja NielsenIQ bo trgovcem na drobno zagotovila inovativne zmogljivosti, vključno s pridobitvijo občinstva in njegovim razumevanjem. Dinamična platforma bo podpirala tudi možnosti personalizacije, ki predstavljajo dodatek k osnovnim zmogljivostim družbe NielsenIQ, na katere se maloprodajna industrija zanaša pri sprejemanju ključnih odločitev.

"Integracija platforme ciValue s platformo Connect je za trgovce na drobno po vsem svetu bistvena sprememba," pravi Xavier Facon, globalni vodja maloprodajnih medijev v podjetju NielsenIQ. Skupna rešitev, ki temelji na SaaS, bo hitro zagotovila vpoglede, ki bodo trgovce na drobno in njihove partnerje na področju blagovnih znamk uskladili s tem, kar si potrošniki želijo, ter izvajala prilagojene vsebine prek fizičnih in digitalnih kanalov.

Na današnjem izredno konkurenčnem trgu trgovci na drobno potrebujejo rešitve, ki jim bodo omogočile enostavno analizo podatkov o potrošnikih. Rešitve podjetja NielsenIQ in platforme ciValue bodo trgovcem na drobno omogočile boljše razumevanje, pametnejše delo in okrepitev poslovnih priložnosti. Z ustvarjanjem priložnosti za vključevanje potrošnikov, ki so pomembne za trgovce na drobno, blagovne znamke in njihove stranke, lahko uporabniki storitve Connect s strategijo prodaje in trženja, ki v ospredje postavlja stranke, dosežejo nove tokove prihodkov in rast prodaje ter povečajo zneske, ki jih stranke redno porabijo za njihovo blagovno znamko, namesto da bi kupovale pri konkurenčnih blagovnih znamkah.

"NielsenIQ je dolgoletni vlagatelj v platformo ciValue in njen partner, njihova predanost temu, da bi maloprodaja postala svet, v katerem bi zmagali vsi, pa je bila vedno očitna," je povedal Beni Basel, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja ciValue. "Pridružitev podjetju NielsenIQ omogoča ciValue, da razširi svojo ponudbo informacij o maloprodaji na več trgovcev in blagovnih znamk, še pomembneje pa je, da lahko še naprej razvijamo odločitve, ki temeljijo na podatkih, in tako zadovoljimo stranke po vsem svetu."

"Veseli nas, da se ciValue pridružuje ekipi NielsenIQ, da bi še naprej gradila in podpirala najboljša orodja na podlagi umetne inteligence za trgovce na drobno po vsem svetu," je povedal David Johnson, predsednik za globalno maloprodajo pri podjetju NielsenIQ. "Integrirana platforma bo podpirala prelomne dejavnosti personalizacije za globalno maloprodajno industrijo, da bi tako zadostili povpraševanju po hitri in zanesljivi analitiki strank in personalizaciji."

O podjetju NielsenIQ

NielsenIQ je vodilni na področju zagotavljanja najbolj popolnega in nepristranskega pogleda na vedenje potrošnikov po vsem svetu. NielsenIQ, ki temelji na revolucionarni platformi za podatke o potrošnikih in izjemnih analitičnih zmogljivostih, omogoča vodilnim svetovnim podjetjem na področju potrošniškega blaga in trgovcem na drobno drzno in samozavestno sprejemanje odločitev.

Z uporabo obsežnega nabora podatkov in enakovrednim merjenjem vseh transakcij NielsenIQ strankam omogoča v prihodnost usmerjen pogled na vedenje potrošnikov, ki omogoča optimizacijo uspešnosti na vseh maloprodajnih platformah. Naša vključujoča filozofija povezovanja podatkov omogoča uporabo najvplivnejših zbirk podatkov o potrošnikih na svetu. NielsenIQ nudi popolno resnico.

NielsenIQ, portfeljsko podjetje družbe Advent International, deluje na skoraj 100 trgih in pokriva več kot 90% svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.

Oglejte si izvirnik na

businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005177/en/

Kontakti

Kontakti za medije
Fernanda Paredes Fernanda.paredes@nielseniq.com
Gillian Mosher gillian.mosher@nielseniq.com

Vir: NielsenIQ

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.