O-STA

Četrti izziv Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge nagovarja socialne podjetnike, ki pospešujejo vključenost v modi

V program so vabljeni socialni podjetniki iz zgodovinsko premalo zastopanih skupnosti, da delijo svoje inovativne ideje in se potegujejo za financiranje in mentorstvo.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti družbe PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem sporoča, da so odprte prijave za četrto izdajo izziva Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Globalni program odraža Tommy Hilfigerjevo trajnostno vizijo, da ničesar ne zavržemo in sprejemamo vse, ter krepi in podpira nove glasove v svetu socialnega podjetništva, ki oblikujejo prelomne inovacije s potencialnom za rast za ustvarjanje bolj vključujoče prihodnosti mode.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005210/en/

V skladu z zavezami podjetja Tommy Hilfiger glede vključevanja, raznolikosti in priznavanja vrzeli na področju enakosti in enakih možnosti posameznike iz zgodovinsko premalo zastopanih skupnosti, vključno s temnopoltimi, avtohtonimi ljudstvi, ljudmi druge barve (BIPOC), invalidi in ženskami, močno spodbujamo, da se letos prijavijo. Prijave lahko oddate do 29. aprila 2022 prek https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022.

"Cilj izziva Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je združiti podjetnike z vseh področij življenja ter vložiti znanje in vire v sprostitev edinstvene moči njihovih inovacij," je dejal Tommy Hilfiger. "Sam sem kot podjetnik vedno želel zgraditi globalno blagovno znamko življenjskega sloga, ki vključuje vse, in ta izziv je nadaljevanje te filozofije. Resnično verjamem, da lahko s skupnimi močmi v prihodnosti spodbudimo pomembne in dolgotrajne spremembe."

Zmagovalci bodo prejeli naslednje nagrade, ki bodo podprle njihovo poslovno idejo:

  • skupno 200.000 EUR se razdeli med dva zmagovalca

  • dodatna nagrada v višini 15.000 EUR za kategorijo "najljubši po mnenju občinstva"

  • enoletno mentorstvo z internimi globalnimi strokovnjaki podjetja Tommy Hilfiger

  • enoletno mentorstvo in tečaj INSEAD

Tommy Hilfiger vabi oboževalce blagovne znamke, da sodelujejo v prvi fazi izziva kot digitalni sodniki. Ti bodo znamki pomagali zožiti število prijav na 50 najboljših. Zainteresirani prijavitelji se lahko do 20. aprila 2022 prijavijo prek povezave https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022.

Izmed 50 najboljših kandidatov bo nato v notranjem postopku izbranih šest finalistov. Vsak finalist bo povabljen, da pred zaključnim dogodkom še naprej razvija svoj poslovni načrt ob podpori posebnih strokovnjakov podjetja Tommy Hilfiger in zunanjih strokovnjakov. Vsak finalist bo nato na globalnem zaključnem dogodku Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge v začetku leta 2023 svoj koncept predstavil žiriji in internemu občinstvu sodelavcev Tommyja Hilfigerja.

"V podjetju Tommy Hilfiger želimo sodelovati s skupnostmi in spodbujati inovacije, vključenost in raznolikost, da bi dosegli dolgotrajne spremembe," je dejal Martijn Hagman, glavni izvršni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe. "Ob začetku četrtega izziva Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge se resnično veselimo videti, kakšne bodo ideje, ki bodo podprle skupnosti in pomagale oblikovati prihodnost mode."

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je od svoje ustanovitve leta 2018 razdelil 550.000 EUR za podporo podjetnikom po vsem svetu pri uresničevanju njihovih inovativnih idej, da bi lahko tako resnično spremenili svoje skupnosti. Med zmagovalci tretje izdaje sta Lalaland, nizozemska platforma, ki uporablja umetno inteligenco za ustvarjanje prilagojenih in vključujočih sintetičnih modelov različnih etničnih skupin, in UZURI K&Y, ruandska okolju prijazna blagovna znamka obutve, ki uporablja reciklirane avtomobilske gume iz podsaharske Afrike in zaposluje lokalne mlade. Clothes to Good, socialno podjetje s sedežem v Južni Afriki, ki z recikliranjem tekstila ustvarja mikro poslovne priložnosti in delovna mesta za invalide, je bilo nagrajeno kot najljubše po izboru gledalcev. Več informacij o trajnostni poti podjetja Tommy Hilfiger, ki jo podpira PVH-jeva strategija Forward Fashion, je na voljo na https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Več informacij o izzivu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, vključno s tem, kako se prijaviti, je na voljo tukaj: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Prijatelje in sledilce blagovne znamke vabimo, da se pridružijo pogovoru na družbenih omrežjih z uporabo #TommyHilfiger in @TommyHilfiger.

O podjetju Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER je ena najbolj priznanih blagovnih znamk vrhunskega življenjskega sloga na svetu, ki že od leta 1985 navdušuje in navdihuje potrošnike. Blagovna znamka, ki združuje klasično z novim, da bi osvetlila tisto, kar sledi, pogumno združuje slog preppy in ameriško dediščino s svežimi pogledi iz pop kulture, da bi oblikovala nepozabne izdelke in kolekcije. V skladu z vizijo gospoda Hilfigerja je TOMMY HILFIGER ujel igrivo alkimijo, ki je potrebna za spodbujanje inovativnih in poglobljenih potrošniških izkušenj. V središču blagovne znamke je vizija ničesar ne zavržemo, sprejemamo vse, neomajna zavezanost trajnosti, vključenosti, raznolikosti in krožnosti, ki ekipe spodbuja k ustvarjanju boljše modne industrije.

Globalna maloprodaja izdelkov TOMMY HILFIGER je leta 2020 znašala skoraj 7 milijard dolarjev. V življenjskih slogih TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS kolekcije vključujejo moške, ženske in otroške izdelke; obutev in dodatke; oprijeta oblačila; ter vrsto licenčnih linij izdelkov, vključno z očali, urami in dišavami. Skupina Tommy Hilfiger Group, ki je del družbe PVH Corp., ima več kot 16.000 sodelavcev po vsem svetu, razvejano distribucijsko mrežo v 100 državah in več kot 2.000 maloprodajnih trgovin, vključno z največjo globalno vodilno trgovino na naslovu tommy.com.

O družbi PVH Corp.

PVH je eno največjih in najbolj občudovanih modnih podjetij na svetu, ki se povezuje s potrošniki v več kot 40 državah. Med našimi globalnimi ikoničnimi blagovnimi znamkami sta Calvin Klein in TOMMY HILFIGER. Naša 140-letna zgodovina temelji na moči naših blagovnih znamk, ekipi in zavezanosti k temu, da moda napreduje za dobro. To je naša moč. To je moč družbe PVH.

Spremljajte nas na Facebooku, Instagramu, Twitterju in LinkedInu.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005210/en/


Kontakti

Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie
podpredsednica za globalno komuniciranje
E-pošta: virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870


Vir: PVH Corp.

Multimedia

Video Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, 4. izdaja

Photo Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, finalni dogodek 3. izdaje (Photo: Business Wire)

Photo Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, finalni dogodek 3. izdaje (Photo: Business Wire)

Photo Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, finalni dogodek 3. izdaje (Photo: Business Wire)


Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.