O-STA

Več kot neskončno! Svetovna spletna predstavitev VOOPOO izdelkov 29. junija

SHENZHEN, Kitajska--(BUSINESS WIRE)-- VOOPOO, ena izmed vodilnih znamk elektronskih uparjalnikov, je 23. junija na svoji spletni strani objavila sedemdnevni odštevalnik. Ko bo odštevanja konec, bo predstavitev novih izdelkov pod sloganom "Več kot neskončno" potekala 29. junija ob 22.00 (GMT+8). Ker bo to prva predstavitev novih VOOPOO izdelkov letos, bo še posebej vpadljiva.

Ta izjava za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Izjava je v celoti dostopna na: https://www.businesswire.com/

Kakšne zgodbe bomo delili ob praznovanju osme obletnice?
Dogodek ob predstavitvi ni namenjen le novim izdelkom, temveč tudi praznovanju osme obletnice ustanovitve VOOPOO-ja. VOOPOO je od takrat pridobil ugled razvijalca raznolikih revolucionarnih izdelkov. Spodbujal je razvoj industrije in leto za letom dosegal večji tržni delež. VOOPOO je postal TOP znamka sistemov za ponovno polnjenje. VOOPOO je nedavno osvojil tudi več nagrad Vapoouround 2022, ki veljajo za oskarje industrije uparjalnikov, hvalita pa ga tako industrija kot uporabniki. Ni dvoma, da bo VOOPOO ob osmi obletnici razkril nekaj zgodb izza kulis znamke.

Ali obstaja močna povezava med simbolom neskončnosti in znamko VOOPOO?
Posterji, ki so bili objavljeni na spletni strani in družbenih omrežjih, so vsi uporabili simbol neskončnosti kot glavni vizualni element. VOOPOO je izvedel tudi več odmevnih dogodkov po svetu, od izziva Spark Your Life Infinite Challenge na platformi TikTok, do pop-up dogodkov, ki so jih organizirali grafitarji v Združenem Kraljestvu in v Indoneziji. Vsi so bili močno povezani s simbolom neskončnosti. Sedaj je jasno, da so te dogodke organizirali v pripravi na predstavitev izdelkov. Predstavitev s sloganom "Več kot neskončnost" poudarja, da se zdi, da je simbol neskončnosti postal kulturni totem znamke VOOPOO. To, kakšno znamko ta simbol zaznamuje, pa bo jasno šele na dogodku ob izidu.

Do kakšnih revolucionarnih prebojev bodo prišli izdelki ob tem izidu?
Še en vrhunec tega dogodka so izdelki, ki jih bo VOOPOO predstavil. Glede na relevantne podatke na uradni spletni strani, je KEY VISION stil zelo tehnološko napreden, hkrati pa naj bi izšlo več izdelkov. VOOPOO je znan po inovacijah in morda bodo tudi tokrat novi izdelki dosegli preboje v oblikovanju in tehnologiji. Potrdili so, da se bo predstavitev predvajala v živo na uradnem YouTube kanalu 29. junija ob 22.00 (GMT+8). Takrat bodo lahko svetovni oboževalci vejpov in tisti, ki industrijo spremljajo, doživeli in sodelovali v tem slavju, ki ga je pripravil VOOPOO.

O VOOPOO-ju
VOOPOO je ena izmed vodilnih znamk sistemov za ponovno polnjenje, ki se je hitro povzpela z izdelki DRAG, ki so v kratkem času postali svetovno priznani. VOOPOO se osredotoča na gradnjo dveh glavnih tehnoloških platform, [Chip] in [Atomization]. VOOPOO je razvil GENE.AI, GENE.TT in druge čipe. Poleg tega je VOOPOO samostojno razvil tri platforme za uparjanje, in sicer TPP, PNP in ITO, ki so namenjene različnim uporabnikom. VOOPOO ima štiri glavne serije izdelkov - ARGUS, DRAG, VINCI in V-series(Doric). VOOPOO bo tudi v prihodnje razvijal nacionalne trge, z namenom zgraditi eno najvplivnejših globalnih znamk.

Izvorna različica je dostopna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/.

Kontakt

Nical Zhang
Vodja PR

Nical.zhang@voopootech.com

Multimedijske vsebine:

VEČ KOT NESKONČNO. NOV PRODUKT DRUŽBE VOOPOO. (Grafika: Business Wire)

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.