O-STA

Mary Kay Inc. na konferenci Društva za raziskovalno dermatologijo predstavila nove ugotovitve o onesnaževanju in zdravju kože

23. junij 2022 15:02 UTC

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., vodilna družba na svetu na področju inovacij za nego kože, nadaljuje s svojo stalno podporo lepotnim in znanstvenim skupnostim. Pred kratkim je namreč sponzorirala letno srečanje Društva za raziskovalno dermatologijo (SID) 2022 in na dogodku razkrila nove, prebojne raziskave. Nove ugotovitve družbe Mary Kay v sodelovanju z medicinsko fakulteto za okoljsko medicino na univerzi NYU Grossman so pokazale, da antioksidativni kompleks, ki ga vsebuje linija za nego kože Mary Kay® TimeWise® Miracle Set 3D™, zmanjšuje škodljive učinke onesnaženosti in UV-sevanja v ruralnem okolju.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005144/en/

"Naša ekipa za raziskave in razvoj si vedno močno prizadeva razviti naslednji prebojni izdelek za nego kože oz. za novo znanstveno odkritje," je dejala Dr. Lucy Gildea, vodja inovacij, izdelkov in znanosti v Mary Kay. "S sodelovanjem z NYU Grossman ter drugimi znanstvenimi in akademskimi ekipami po vsem svetu zagotavljamo, da sta naše podjetje in naši izdelki v samem vrhu na področju inovacij v negi kože in zdravja."

Onesnaženost zraka je ostaja vse večja zdravstvena težava. Pred tem je znanstvena ekipa Mary Kay sodelovala z Univerzo Columbia in odkrila, da so učinki onesnaženega zraka na kožo lahko še posebej dramatični, kar se kaže v staranju, otopelosti in gubanju. Onesnaženost zraka ustvarja proste radikale, proti katerim se mora koža boriti, da bi ohranila zdravje in mladosten videz.

Te skupne raziskave kažejo, da lahko nov kompleks antioksidantov Mary Kay, ki se uporablja lokalno, zmanjša poškodbe celic zaradi stresnih dejavnikov iz mestnega in podeželskega okolja - poškodbe celic, ki povzročajo znake prezgodnjega staranja. Ta "super" kompleks vključuje resveratrol za boj proti staranju in izboljšanje videza drobnih gub. Izdelki vsebujejo tudi vitamin B3, ki pomaga pri zadrževanju vode. Na koncu formulo zaključi še peptid, ki preprečuje staranje in deluje proti onesnaženju. Ekipa upa, da bo s temi dokumentiranimi prednostmi več ljudi kot kdaj koli prej našlo prave rešitve za boj proti posledicam onesnaženja na svoji koži.

Sponzorstvo in raziskave, razkrite na srečanju SID-a, so le najnovejša prizadevanja podjetja Mary Kay za okrepitev dolgotrajne zavezanosti blagovne znamke k pospeševanju raziskav in razvoja na področju zdravja kože. Mary Kay ima v svojem globalnem portfelju več kot 1.600 patentov za izdelke, tehnologije in zasnove embalaže.

O družbi Mary Kay

Mary Kay Ash je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalcev v skoraj 40 državah. Kot podjetje za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, mreženjem in inovacijami omogočiti ženskam pot do ekonomske neodvisnosti. Mary Kay vlaga v znanost, ki stoji za lepoto, in proizvaja vrhunsko nego kože, barvno kozmetiko, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay verjame, da danes bogati življenja za trajnostni jutri, zato sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki se osredotočajo na spodbujanje poslovne odličnosti, podpiranje raziskav raka, spodbujanje enakosti spolov, zaščito preživelih pred nasiljem v družini, lepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Za več informacij obiščite marykayglobal.com, nas poiščite na Facebooku, Instagramu in LinkedInu oz. nam sledite na Twitterju.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005144/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. poslovno komuniciranje
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Foto

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.




Dr. Lucy Gildea, doktorica znanosti, vodja inovacij, izdelkov in znanosti v družbi Mary Kay (Foto: Mary Kay Inc.)


Foto




Logotip družbe Mary Kay