NielsenIQ BASES razglasil dobitnike nagrad za vpliv na oblikovanje za leto 2022
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ z veseljem objavlja prejemnike sedme letne nagrade NielsenIQ BASES Design Impact Awards za leto 2022 za industrijo izdelkov v potrošniški embalaži (CPG). V okviru globalnega tekmovanja prepoznavamo in slavimo najboljše prenove embalaže v svojem razredu ter poslovne učinke, ki jih imajo za svoja podjetja. Med letošnjimi zmagovalci so blagovne znamke, ki so zagotovile inovativno in ustvarjalno embalažo z oblikovalskimi koncepti, ki odražajo vizijo blagovne znamke in hkrati podpirajo pot kupca.
Šestdeset blagovnih znamk je predložilo prenovljene embalaže, ekipa NielsenIQ BASES pa je uporabila lastniške podatke podjetja Retail Measurement Sales (RMS), da bi ugotovila, pri katerih blagovnih znamkah se je prodaja po uvedbi posodobljenih oblik embalaže povečala. Poleg ocenjevanja podatkov RMS je družba NielsenIQ izvedla vedenjsko raziskavo 15 000 kupcev, da bi ocenila posamezne vnose na celotni poti kupca. Pri vsakem izdelku je bilo ocenjeno, ali je bila embalaža vizualno privlačna, lahko prepoznavna, ki je potrošnikom omogočila, da so izdelek našli na policah, in jih je pritegnila k nakupu izdelka. Rezultati so razkrili 10 zmagovalcev iz različnih kategorij CPG z odličnimi dizajni in merljivim povečanjem prodaje.
"Naša ekipa je navdušena, da lahko podpira in promovira navdihnjene blagovne znamke, ki ponujajo sveže, lepo oblikovane embalaže, ki spodbujajo rast blagovnih znamk in finančne uspehe," je dejal Andrea Fraboni, podpredsednik in globalni vodja oblikovalskih rešitev BASES v podjetju NielsenIQ. "Letošnji zmagovalci poosebljajo, kako lahko učinkovita prenovljena embalaža pripomore k preoblikovanju in izboljšanju poslovnih rezultatov blagovne znamke. Ta podjetja so to storila pravilno in veseli nas, da lahko predstavimo njihove izjemne dosežke."
Zmagovalci nagrade NielsenIQ BASES Design Impact Award* za leto 2022 so:
L'usine Sliced Multigrain Bread (matično podjetje: Almarai; država: Savdska Arabija)
Coors Light Beer (matično podjetje: Molson Coors Beverage Company; oblikovalka agencija: Soulsight; država: ZDA)
Brooke's Oros Beverages (matično podjetje: Tiger Brands; oblikovalska agencija: Just Design; država: Južna Afrika)
Cadbury Old Gold Chocolate (matično podjetje: Mondelez International; oblikovalska agencija: Bulletproofdržava: Avstralija)
Lucozade Energy Drink (matično podjetje: Suntory; država: Združeno kraljestvo)
Nescafé Artesano Coffee (matično podjetje: Nestlé; država: Kolumbija)
SSENSE Herbal Tea (matično podjetje: SSENSE; oblikovalska agencija: Pigeon; država: Kanada)
Turin Chocolate (matično podjetje: Marsdržava: Mehika)
Speed Stick & Lady Speed Stick (matično podjetje: Colgate-Palmolive; oblikovalska agencija: Dragon Rouge BZ; država: Mehika)
Lay's Potato Chips (matično podjetje: PepsiCo; oblikovalska agencija: PEP Global Design Team; država: Južna Afrika)
Več o naših rešitvah za raziskave oblikovanja paketov, nagradi NielsenIQ BASES Design Impact Award in izkušnjah letošnjih zmagovalcev si lahko preberete na spletni strani BASES Design Impact Award web page.
*Vsi izdelki in imena podjetij so blagovne znamke svojih lastnikov. Nobena povezanost ali potrditev ni izražena ali implicirana.
O podjetju NielsenIQ
NielsenIQ, globalno podjetje za informacijske storitve, zagotavlja zlati standard na področju merjenja potrošnikov in maloprodaje z najbolj povezanim, popolnim in uporabnim razumevanjem razvijajočega se globalnega, večkanalnega potrošnika. NielsenIQ je vir zaupanja za panoge, ki jim služimo, in pionir, ki opredeljuje naslednje stoletje merjenja potrošnikov in maloprodaje. Naši podatki, povezani vpogledi in napovedna analitika optimizirajo uspešnost podjetij s področja potrošniškega in maloprodajnega sektorja, jih približujejo skupnostim, ki jim služijo, in jim pomagajo pospeševati rast.
NielsenIQ, portfeljsko podjetje družbe Advent International, deluje na več kot 90 trgih in pokriva več kot 90 % svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.
Oglejte si izvirno različico na businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220721005158/en/
Kontakti
Mediji
Gillian Mosher
Gillian.Mosher@nielseniq.com
647-282-9714
Vir: NielsenIQ