Podjetji NielsenIQ in Gorillas v sodelovanje za izboljšanje vpogleda v "hitro trgovino"
CHICAGO-- (BUSINESS WIRE)-- Podjetji Gorillas in NielsenIQ sta danes sporočili, da sta podpisali sporazum o sodelovanju, ki povezuje agilnost hitre dostave in moč velikih podatkov. Naše sodelovanje bo proizvajalcem prineslo podrobnejše vpoglede, ki bodo njihovemu poslovanju omogočili razcvet in pospeševanje z zahtevano hitrostjo in granularnostjo.
S tem zavezništvom bo NielsenIQ postal Gorillasov prednostni ponudnik podatkov in analitike v Nemčiji, Franciji, Združenem kraljestvu, na Nizozemskem in v ZDA. NielsenIQ bo Gorillasu zagotovil kombinacijo vodilne analitike v panogi, vključno s panelnimi podatki potrošnikov in analitiko maloprodaje po meri. Kombinirani panel potrošnikov in analitike družbe NielsenIQ, ki je edini integrirani nabor podatkov s takšno zmogljivostjo, ki je na voljo v industriji, prinaša globlji pogled na panelne podatke kupcev. Z dostopom do podrobnih podatkov o prodaji Gorillasa bodo primerjalne vrednosti družbe NielsenIQ izboljšane s podrobnimi podatki o uspešnosti, ki jih stranke dobijo neposredno od vodilnega podjetja v panogi hitre trgovine v Evropi.
"Navdušeni smo, da je podjetje Gorillas izbralo družbo NielsenIQ, da jim zagotovi najbolj celovite podatke o potrošnikih, ki so na voljo," pravi David Johnson, predsednik za globalno maloprodajo v družbi NielsenIQ. "Sodelovanje z družbo Gorillas, ki smo jo pozorno spremljali kot vodilno podjetje na trgu naročanja in dostave živil, je zelo vznemirljivo. Inovacije na področju e-trgovine z živili in končne dostave se premikajo s svetlobno hitrostjo, naše podatkovno sodelovanje pa bo omogočilo boljše odločitve v podjetju Gorillas in pri proizvajalcih, česar se veseli celotna industrija."
Razvoj e-trgovine in vedenje potrošnikov sta sestavna dela hitro spreminjajoče se realnosti industrije izdelkov široke potrošnje. Zaradi spletnega brezhibnega nakupovanja in hitre dostave brez povezave je vsakodnevno nakupovanje resnično vsestranska izkušnja. Medtem ko je področje e-trgovine na poti k večji raznolikosti, spletni igralci potrebujejo natančno branje in primerjavo digitalnega FMCG - zato NielsenIQ še naprej dodaja dodatno granularnost in izboljšane vpoglede v hitro trgovino.
O podjetju NielsenIQ
NielsenIQ, globalno podjetje za informacijske storitve, zagotavlja zlate standarde na področju merjenja potrošnikov in maloprodaje z najbolj povezanim, popolnim in uporabnim razumevanjem razvijajočega se globalnega, večkanalnega potrošnika. NielsenIQ je vir zaupanja za panoge, ki jim služimo, in pionir, ki opredeljuje naslednje stoletje merjenja potrošnikov in maloprodaje. Naši podatki, povezani vpogledi in napovedna analitika optimizirajo uspešnost podjetij s področja potrošniškega in maloprodajnega sektorja, jih približujejo skupnostim, ki jim služijo, in jim pomagajo pospeševati rast.
NielsenIQ, portfeljsko podjetje družbe Advent International, deluje na več kot 90 trgih in pokriva več kot 90 % svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.
Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220725005298/en/
Kontakti
Mediji
Evropa: Julia Mayer Julia.Mayer@nielseniq.com
Severna Amerika: Gillian Mosher Gillian.Mosher@nielseniq.com
Vir: NielsenIQ