Canva po uvedbi Visual Worksuite sporoča, da je presegla 100 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov
Naročnina ene ekipe se v manj kot letu dni potroji, saj potrošniki, podjetja in šole navdušeno uporabljajo Canvin nabor programov za vizualno komuniciranje.
SYDNEY--(BUSINESS WIRE)-- Canva, globalna platforma za vizualne komunikacije, je danes objavila, da njeno platformo vsak mesec uporablja več kot 100 milijonov ljudi v 190 državah. Ta rast je posledica nedavne uvedbe Canvinega programa Visual Worksuite, s katerim je platforma pridobila več kot 15 milijonov dodatnih mesečnih aktivnih uporabnikov, saj so ekipe, šole in podjetja navdušeno pozdravili možnost vizualne komunikacije na kateri koli napravi in kjer koli na svetu.
(grafika: Canva)
To sporočilo za medije vsebuje multimedijske vsebine. Celotno besedilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005414/en/"Izjemno smo ponosni, da lahko obeležimo ta pomemben trenutek na poti našega poslanstva, da omogočimo grafično oblikovanje celemu svetu," je dejala Melanie Perkins, soustanoviteljica in glavna izvršna direktorica družbe Canva. "Vizualno komuniciranje je zdaj pomembnejše kot kdaj koli prej. Naša nenehna rast kaže na veliko povpraševanje po preprosti in celoviti platformi, ki temelji na sodelovanju in ki omogoča vsem vrstam ekip v vseh delovnih okoljih, da dajo prosto pot svoji ustvarjalnosti in dosežejo svoje cilje brez zapletov."
Canvina trajnostna rast je dokaz, da je podjetje hitro postalo platforma za vizualno komunikacijo v vseh vrstah ekip in v vseh delovnih okoljih. Enostavna uporaba, spodbujanje sodelovanje in širina nabora izdelkov Canva so se uveljavili po vsem svetu, uporaba na delovnih mestih pa se je strmo povečala v najrazličnejših poklicih in panogah. O tem povpraševanju priča več kot 10.000 aktualnih delovnih mest na LinkedInu, na katerih je Canva navedena kot želena veščina v podjetjih, kot so American Express, Amazon, TikTok, LEGO in Google.
"Canva je neprecenljivo orodje za naše podjetje, saj je spremenila način sodelovanja naših ustvarjalnih in družbenih ekip, tako da je zaposlenim olajšala ustvarjanje novih modelov na način, ki ohranja naravo blagovne znamke," je povedala Marissa Kraines, podpredsednica za družbeno in vsebinsko trženje v podjetju Salesforce. "Prav tako je naši ekipi omogočila razširitev najboljših praks, ko gre za vizualne komunikacije v celotnem podjetju, kar zagotavlja, da lahko ustvarjamo privlačne vsebine na vseh naših družbenih in lastnih kanalih."
Komunikacija je vedno bolj vizualna, področje dela pa še nikoli ni bilo tako globalno, zato so preproste oblikovalske spretnosti in nemoteno sodelovanje pomembnejši kot kdaj koli prej. Ker se povpraševanje po vizualnem komuniciranju na delovnem mestu povečuje, se Canva še naprej posveča oblikovanju celotnega nabora izdelkov za vizualno komuniciranje, ki omogočajo sodobno delovno silo za prihodnost dela v vseh panogah.
O podjetju Canva
Canva je brezplačna spletna platforma za vizualno komuniciranje in sodelovanje, ki je začela delovati leta 2013 in ki si prizadeva omogočiti oblikovanje za vse. S preprostim uporabniškim vmesnikom "povleci in spusti" in široko paleto predlog, od predstavitev, dokumentov, spletnih mest, do grafik za družbene medije, podob in plakatov, ter ogromno knjižnico računalniških pisav, fotografij, ilustracij, video in zvočnih posnetkov lahko vsakdo najde idejo in ustvari nekaj lepega.
Vsebine, ki so na voljo za prenosKliknite
Oglejte si izvirnik na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221012005414/en/
Kontakti
Kontakt za medije:
Grace Langford
Vir: Canva
Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.