O-STA

NIQ razkriva novo identiteto blagovne znamke, ki odraža zavezanost k celovitemu pogledu na potrošniško inteligenco

NIQ ponuja najbolj popolno in jasno razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov na svetu

CHICAGO --(BUSINESS WIRE) -- NIQ, vodilna družba na področju potrošniške inteligence, je lansiral novo identiteto blagovne znamke, ki odraža vodilne vpoglede in merilne zmogljivosti podjetja ter razkriva nove poti rasti za trgovce na drobno in blagovne znamke. Nova blagovna znamka je usklajena s pomembno preobrazbo celotne organizacije in predstavlja zavezo k zagotavljanju najbolj popolnega in jasnega razumevanja potrošnikov po vsem svetu - celotnega pogleda.

Celovit pogled družbe NIQ temelji na več podatkih iz več kanalov, virov, potrošnikov in regij. Razumevanje, merjenje in aktiviranje na podlagi popolnih podatkov zagotavlja neprimerljivo priložnost za stranke, da pridobijo konkurenčno prednost, izkoristijo priložnosti, zmanjšajo tveganja in razumejo razvijajoče se vedenje potrošnikov pri nakupovanju. Z najjasnejšim razumevanjem vedenja potrošnikov, ki ga zagotavlja napredna platforma z integrirano analitiko, lahko podjetja sprejemajo samozavestne odločitve, ki bodo pospešile rast.

"Nova identiteta blagovne znamke usklajuje našo zapuščino in našo prihodnost kot vodilno podjetje na področju potrošniške inteligence," pravi Tracey Massey, glavni operativni direktor družbe NIQ. "V letu 1923 je naše podjetje ustvarilo koncept tržnega deleža, zdaj pa identiteta družbe NIQ z našimi naložbami v večkanalnost pomeni nov standard za razumevanje, kaj potrošniki kupujejo, zakaj sprejemajo nakupne odločitve in kar je najpomembneje, kako lahko naše stranke zmagajo."

Novi elementi identitete blagovne znamke vključujejo prenovljeno ime podjetja, logotip, barve in namen. Skupaj označujejo razvoj podjetja in pomenijo vodilno vlogo na področju večkanalne potrošniške inteligence.

  • Ime/logotip: NIQ gradi na dediščini podjetja in se na novo oblikuje za prihodnost.

  • Barvna paleta: Pestra paleta barv podpira napredno platformo NIQ Connect in odkriva platformo za vizualizacijo podatkov, robustno in intuitivno orodje za poslovno obveščanje, ki sodeluje z najbolj popolnimi podatkovnimi nizi o potrošnikih po vsem svetu.

  • Namen blagovne znamke: "Pokažite svetu, kaj ljudje želijo," se osredotoča na strategijo podjetja in ponudbo vrednosti za zaposlene.

  • Obljuba blagovne znamke: "Zagotavljamo popoln pogled, najbolj popolno in jasno razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov, ki razkriva nove poti rasti," kaže strankam naše edinstveno ambiciozno stališče.

"Naša nova identiteta uteleša prenovljen občutek za namen in energijo v podjetju, ki zajema spremembe, inovacije in rešuje največje izzive industrije," pravi Marta Cyhan-Bowles, vodja oddelka za komuniciranje in vodja trženja v Severni Ameriki. "To je prelomno leto za NIQ, saj podjetje pospešeno uresničuje svojo vizijo, da nas svet vidi takšne, kakršni v resnici smo, kar je pot k rasti."

Nova identiteta podjetja NIQ bo predstavljena na letni konferenci Consumer 360®, saj podjetje prebija nove prehode k namenu, opredeljuje nove poti za inovacije, ustvarja nove mostove za sodelovanje in kartira nove poti za rast.

Za več informacij o NIQ in za ogled nove identitete blagovne znamke obiščitewww.niq.com.

O družbi NIQ

NIQ, vodilna svetovna družba na področju potrošniške inteligence, razkriva nove poti do rasti za trgovce na drobno in proizvajalce potrošniškega blaga. Z delovanjem v več kot 100 državah družba NIQ zagotavlja najbolj popolno in jasno razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov prek napredne platforme za poslovno inteligenco z integrirano napovedno analitiko. NIQ zagotavlja popoln pogled.

Družba NIQ je bila ustanovljena leta 1923 in je del portfelja družbe Advent International. Za več informacij obiščite NIQ.com.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Stiki

Mediji
Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)

Vir: NIQ