O-STA

Poslanstvo družbe Mary Kay: pospešili smo naša prizadevanja za digitalne inovacije, ki bodo spodbudile polni potencial podjetnic

Izjava Deborah Gibbins, operativne direktorice pri družbi Mary Kay, ob mednarodnem dnevu žena 2023

DALLAS--(BUSINESS WIRE)- V nadaljevanju lahko preberete izjavo Deborah Gibbins, operativne direktorice pri družbi Mary Kay Inc., ob mednarodnem dnevu žena 2023.

37 % žensk po vsem svetu nima dostopa do interneta. Ja, tudi sama nisem mogla verjeti svojim očem.1

37 %! Številka je osupljiva. Zdi se nemogoče. Kako je lahko v našem svetu, v katerem smo ves čas priklopljeni in vedno povezani, več kot tretjina vseh žensk na svetu "nepovezanih"? Ta šokantna resničnost in njene posledice so spodbudile temo letošnjega mednarodnega dneva žena: "DigitALL: Inovacije in tehnologija za enakost spolov."

Kot operativna direktorica pri družbi Mary Kay se zavedam vloge, ki jo ima tehnologija v vseh vidikih poslovanja, zlasti v podjetništvu. Digitalna pismenost je nujno potrebna, da lahko podjetnice izkoristimo priložnosti, ki jih ponuja tehnologija, in polno sodelujemo v globalnem gospodarstvu. Obenem je nujna tudi pri državljanskem in družbenem udejstvovanju.

Temelji za četrto industrijsko revolucijo so digitalni in se postavljajo prav zdaj. Za vse nas je ta revolucija izjemna priložnost, da s pomočjo tehnologije in inovacij spodbudimo podjetništvo in enakost žensk. Zdaj je čas, da ženskam omogočimo, da izkoristijo prednosti te digitalne preobrazbe.

Digitalno gospodarstvo ne bo čakalo nikogar. Zaradi izključenosti žensk iz digitalnega sveta se je bruto domači proizvod držav z nizkimi in srednjimi dohodki v zadnjem desetletju zmanjšal za 1 bilijon dolarjev2. Naj ponovim, spremembe za ženske se ne dogajajo dovolj hitro.

To lahko izboljšamo. To moramo izboljšati.

Da bi lastnice podjetij po vsem svetu dosegle svoj polni potencial, dostop do digitalnih orodij, ki se nam zdijo samoumevna, ne bo dovolj, imeti morajo tudi ustrezne veščine in usposobljenost za učinkovito uporabo.

Zato je premoščanje digitalne vrzeli med spoloma tako osebno za nas v družbi Mary Kay, ki jo je ustanovila ženska za ženske.

Vizija naše ustanoviteljice Mary Kay Ash je bila omogočanje ženskam neprimerljive podjetniške priložnosti za napredovanje in osebni uspeh. To danes pomeni nekaj drugega kot v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, vendar je isti duh še vedno prisoten. Kot podjetje za razvoj podjetništva se osredotočamo k spodbujanju podjetnic in odpravljanju ovir, s katerimi se srečujejo pri ustanavljanju ali rasti svojih podjetij. Digitalizacija je ena izmed njih.

V družbi Mary Kay odločno postavljamo podjetnice v središče digitalne preobrazbe.

Pospešili smo svoja prizadevanja za digitalne inovacije - to vključuje korenito spremembo neodvisnih lepotnih svetovalcev Mary Kay pri doseganju svojega polnega potenciala z digitalnim izpopolnjevanjem, razvojem in uvedbo inovativnih digitalnih orodij, iz nagrajenih aplikacij z razširjeno resničnostjo (AR), za povezovanje neodvisnih lepotnih svetovalcev z njihovimi strankami na bolj učinkovit in preprost način. Ne izboljšujemo izkušnje le za neodvisne prodajne ekipe, ampak tudi za stranke po vsem svetu.

V nadaljevanju predstavljamo nekaj najnovejših primerov naše zavezanosti pri opolnomočenju neodvisnih prodajnih ekip Mary Kay v digitalnem svetu:

  • V Evropi je na voljo naša nagrajena integrirana izobraževalna platforma "Link & Learn", ki vključuje robusten učni načrt, do katerega lahko neodvisni lepotni svetovalci dostopajo kadarkoli in kjerkoli. Ta interaktiven učni sistem z lastnim ritmom pomaga svetovalcem uresničiti njihove sanje s pomočjo učnega načrta, ki temelji na kompetencah, z ustrezno vsebino, ki jo oblikujejo strokovnjaki, hkrati pa jih povezuje s skupnostjo podobno mislečih svetovalcev. Vključuje vsebino, osredotočeno na ključna področja kompetenc, ki so bistvenega pomena za uspeh na vsakem koraku karierne poti. S to vsebino se svetovalci strateško osredotočajo na ključne teme in pridobivajo veščine, kot so prodajne spretnosti, poslovne veščine, poznavanje izdelkov in razumevanje koncepta Mary Kay Way. Družba Mary Kay je za izobraževalno platformo prejela številne nagrade, vključno z najvišjim priznanjem v kategoriji Izobraževanje na podelitvi nagrad "2019 Spring Omni Awards". Leta 2021 je družba Mary Kay Poland za program prejela nagrado "Innovative Company" revije Home & Market, leta 2018 pa je prejela nagrado "Technology Excellence Award" skupine Brandon Hall.

  • Platforma InTouch® je mobilna platforma na enem mestu, ki milijonom neodvisnih lepotnih strokovnjakom po vsem svetu zagotavlja 24-urni dostop do informacij in storitev za učinkovito upravljanje njihovega dela v družbi Mary Kay. Vključuje številne funkcije za izboljšanje njihovega znanja o lepotni industriji z izobraževanjem o izdelkih, osnovne poslovne veščine z orodji za trženje in prodajo ter strokovno mrežo. S to aplikacijo lahko neodvisni lepotni strokovnjaki dostopajo do informacij o sestavinah izdelkov in gradiv, ki jih lahko delijo s svojimi strankami ali pa jih uporabijo za lastno referenco.

  • Platforma Salesforce.com je bila pred kratkim uvedena na trge, kjer je prisotna družba Mary Kay, prek spletnega mesta Mary Kay InTouch, kar omogoča bolj nemoteno uporabo digitalne tehnologije pri vsakodnevnih operacijah, vključno z oddajo naročil. Neodvisni lepotni strokovnjaki imajo na voljo 24-urno podporo svojih lokalnih ekip Mary Kay in prihranijo čas, da se lahko osredotočijo na naloge, ki dodajo večjo vrednost njihovemu poslu.

  • Mary Kay Mirror Me™ je naša aplikacija za preobrazbo v realnem času, ki uporablja razširjeno resničnost za prikaz trendov ličenja in izdelkov za ličenje za uporabo v resničnem življenju. Ko kupci odkrijejo svoj popoln videz, lahko dodajo izdelke v svojo nakupovalno košarico in se povežejo z neodvisnim lepotnim strokovnjakom. Mirror Me™ je na voljo v Severni Ameriki, Evropi in Južni Ameriki.

  • Mary Kay® Skin Analyzer je orodje, ki združuje nego kože in tehnologijo na dosegu roke. Strankam pomaga razumeti edinstvene značilnosti njihove kože in ustvariti prilagojeno rutino za nego kože. Na voljo je v Severni Amerike, Aziji in Pacifiški regiji ter Južni Ameriki.

  • In nenazadnje nov interaktivni katalog Mary Kay, ki je poživil kataloge Mary Kay z enostavnim naročanjem izdelkov, grafičnimi elementi GIF, videoposnetki, seznami želja, ki jih je mogoče deliti, takojšnjimi preobrazbami razširjene resničnosti in še več. Katalog je na voljo v Severni Ameriki, Evropi in Južni Ameriki.

Verjamemo tudi v digitalno sodelovanje, ki podjetnicam pomaga izkoristiti moč digitalnega sveta po vsem svetu. V ta namen smo združili moči z:

In to je šele začetek. Digitalna revolucija je v teku. Ne zamudimo te edinstvene priložnosti in približajmo podjetništvo ženskam in dekletom v digitalni dobi!

O družbi Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je presegla običajno točko kariernega razvoja žensk in "razbila ustaljene norme", je leta 1963 uresničila svoje sanje in ustanovila kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenja žensk. Te sanje so se razvile v več milijard dolarjev vredno podjetje z milijoni neodvisnih članov prodajnih ekip v skoraj 35 državah. Kot družba za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva opolnomočiti ženske na njihovi poti z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, mreženjem in inovacijami. Družba Mary Kay je predana vlaganju v znanost o lepoti in proizvodnji vrhunskih izdelkov za nego kože, ličil, prehranskih dopolnil in dišav. Družba Mary Kay verjame, da bogati življenje danes za trajnostni jutri, in sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki spodbujajo poslovno odličnost, podpirajo raziskave za zdravljenje raka, spodbujajo enakost spolov, ščitijo žrtve nasilja v družini, lepšajo naše skupnosti in spodbujajo otroke, da sledijo svojim sanjam. Preberite več na marykayglobal.com, poiščite nas na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, in LinkedIn ali nam sledite na Twitterju.

1 ITU (2022). Facts and Figures 2022 - The gender digital divide (itu.int)

2 UN Women. Progress on the Sustainable Development Goals. The Gender Snapshot 2022.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/20230308005697/en/

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Mary Kay Inc.
media@mkcorp.com
+1-972-687-5332

Vir: Mary Kay Inc.