O-STA

Napitki Oleato™ bodo na voljo v izbranih kavarnah Starbucks na Japonskem od 20. aprila naprej


Japonska je tretje svetovno tržišče, kjer Starbuck predstavlja napitke Oleato™, ki združujejo nepričakovano kombinacijo visokokakovostne kave arabica in ekstra deviškega oljčnega olja Partanna® kot "Nov kavni ritual".

TOKIO--(BUSINESS WIRE)-- Starbucks je danes objavil lansiranje inovativne linije kavnih napitkov, imenovane "Oleato™", inovativne alkimije najboljše Starbucks® kave arabica, prepojene z ekstra deviškim oljčnim oljem Partanna® ki bo v četrtek, 20. aprila 2023, v več kot 60 izbranih trgovinah po vsej Japonski, vključno z Starbucks Reserve® Roastery Tokyo.

Po februarski predstavitvi napitkov Oleato™ v Italiji in marčevski predstavitvi v pražarnah Starbucks Reserve® Roastery v Chicagu, Seattlu in New Yorku ter izbranih trgovinah v Združenih državah Amerike, bo Starbucksovo tretje svetovno tržišče za lansiranje linije napitkov Japonska, kjer je družba začela svojo pot kot globalna blagovna znamka zunaj Severne Amerike pred več kot 26 leti.

Tako kot znamenita Starbucksova kava z mlekom, imajo tudi napitki Oleato™ svoj izvor v Italiji. Med potovanjem po Italiji poleti 2022 je Howard Schultz, zaslužni predsednik in član upravnega odbora družbe Starbucks Coffee Company, naletel na več generacij staro družinsko tradicijo vsakodnevnega uživanja žlice ekstra deviškega oljčnega olja kot poživljajočega rituala. Danes se ustanovitelj pridružuje partnerjem (zaposlenim) in strankam v Tokiu za razkritje tega novega, transformacijskega rituala v pitju kave na Japonskem.

"Od prvega lansiranja v Milanu in kasneje na izbranih trgih v ZDA, sta partnerski ponos in navdušenje strank nad napitki Oleato™ daleč presegla naša pričakovanja. Predstavitev te kavne inovacije na Japonskem in moj tedenski obisk Tokia, me opominjata na trajno in globalno pomembnost skupnosti, povezanosti in strasti do kave in obrti," je dejal Schultz. "Navdušeni smo, da japonskemu trgu predstavljamo naslednjo kavno revolucijo, ki združuje alkimijo najboljših naravnih sestavin - kavnih zrn Starbucks arabica in hladno stiskanega ekstra deviškega oljčnega olja Partanna. Napitki Oleato™ so nam odprli oči za sveže nove možnosti za Starbucks."

"Navdušeni smo, da lahko strankam na Japonskem predstavimo Starbucksovo najnovejšo inovacijo pijač," je povedal Takafumi Minaguchi, glavni izvršni direktor družbe Starbucks Japan. "Naše stranke so željne raziskovanja novih načinov za uživanje v Starbucks izkušnji. Verjamemo, da bo ta transformacijska inovacija dveh nepričakovanih sestavin presegla njihova pričakovanja in jim postregla z izrednim novim okusom."

Kjer se srečata kava in olivno olje

Napitki Oleato™ so linija inovativnih kavnih napitkov, ki združuje nepričakovano - kavo Starbucks arabica, okusno prepojeno z žlico hladno stiskanega ekstra deviškega oljčnega olja Partanna. Harmonija, ki jo je omogočila nepričakovana kombinacija se odraža v žametno gladki, nežno sladki in sočni kavi, ki vsako skodelico povzdigne z izrednim novim okusom in teksturo. Z uporabo izključno ekstra deviškega oljčnega olja, premišljeno izbranega in zmešanega za popolno združitev s kavo Starbucks, napitki Oleato™ zagotavljajo nov kavni ritual, kot ga še ni bilo.

Oljčna olja Partanna so s svojimi edinstvenimi oreškastimi in rahlo sladkimi okusi ter bogato mehkobo maslene karamele, naravna dopolnila kavi Starbucks. Ne glede na to, ali napitek uživate vroč ali hladen, vas čaka presenetljivo razkošna izkušnja z unikatno teksturo.

Taku Shimizu, vodja skupine za razvoj napitkov, ki vodi uvedbo napitkov Oleato™ na Japonskem, je dejal: "Bil sem navdušen nad lansiranjem napitkov Oleato™ na Japonskem, ki združuje alkimijo najboljših naravnih sestavin, kave in oljčnega olja. Izkoristili smo svojo ustvarjalnost, da bi našli način za uvedbo napitkov Oleato™ na Japonskem, hkrati pa ohranili presenetljivo in vabljivo izkušnjo italijanskega navdiha. Prepričan sem, da bodo edinstveni okusi in teksture okusne izkušnje napitkov Oleato™, ki jih omogoča Starbucksova inovacija, postali nov kavni ritual naših strank."

Naslednje pijače Oleato™ bodo na voljo v izbranih trgovinah na Japonskem od 20. aprila:

Napitki Oleato™, ki so na voljo v pražarni Starbucks Reserve® Roastery Tokyo in v izbranih trgovinah Starbucks Reserve®

  • Starbucks Reserve® Oleato™ Golden Cream Iced Espresso
    Zlata smetana, prepojena z ekstra deviškim olivnim oljem Partanna, ustvari subtilen okus po oreščkih, zmešana s kavo Starbucks Reserve® Espresso in ovsenim mlekom za slasten občutek ob vsakem požirku.

  • Starbucks Reserve® Oleato Golden Foam™ Cold Brew

Starbucks Reserve® Cold Brew, rahlo sladkan s sirupom iz vanilijevega stroka, zaključen s hladno peno, prepojeno z ekstra deviškim olivnim oljem Partanna®, ki ustvarja vabljivo aromo in subtilno sladkobo.

  • Starbucks Reserve® Oleato™ Oat Milk Latte
    Starbucks Reserve® Espresso in kremasto ovseno mleko, prepojeno z ekstra deviškim oljčnim oljem Partanna®, ustvarjata žametno, slastno kavo z mlekom.

Napitki Oleato™, ki so na voljo v izbranih Starbuck trgovinah na Japonskem:

  • Starbucks Oleato Golden Foam™ Cold Brew
    Privlačna aroma bujnega ekstra deviškega oljčnega olja Partanna s hladno peno se počasi razliva skozi temen, gladek hladni zvarek in ustvari subtilno sladkobo v napitku.

  • Starbucks Oleato™ Oat Milk Latte

Prepojena z ekstra deviškim oljčnim oljem Partanna® in poparjena s kremastim ovsenim mlekom - taka je žametno gladka, slastno bujna kava z mlekom.

Od odprtja prve trgovine v Ginzi leta 1996 je Starbucks na Japonskem odprl več kot 1800 trgovin, ki jih upravlja več kot 51.000 partnerjev, ki ponosno nosijo zeleni predpasnik. Starbucks strankam po vsej Japonski še naprej zagotavlja vrhunsko izkušnjo Starbucks z lokalno pomembnimi pijačami, kot sta matcha in pijačami iz čaja, ter z inovacijami, kot so sezonske mešanice pijač Frappuccino®. Leta 2019 je Starbucks odprl pražarno Starbucks Reserve® Roastery Tokyo, popolnoma poglobljen poklon vrhunski kakovosti kave, inovacijam in človeški povezanosti, kjer vsak dan zaživi izjemna nova izkušnja pitja kave.

O Starbucksu

Od leta 1971 je podjetje Starbucks Coffee Company zavezano etičnemu pridobivanju in praženju visokokakovostne kave arabica. Danes je podjetje s skoraj 36.000 trgovinami po vsem svetu vodilni pražar in prodajalec posebnih vrst kave na svetu. Z našo neomajno zavezanostjo odličnosti in našimi vodilnimi načeli prenesemo edinstveno Starbucks izkušnjo vsaki stranki. Če želite biti del naše izkušnje, nas obiščite v naših trgovinah ali na spletu na stories.starbucks.com ali starbucks.com.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53384602/en

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

press@starbucks.com

Vir: Starbucks Coffee Company