Podjetje Tommy Hilfiger, ekipa formule 1 Mercedes-AMG PETRONAS in Awake NY bodo naznanili sodelovanje na Veliki nagradi Miamija
Partnerstvo krepi vezi med dirkaškim in modnim svetom, hkrati pa daje priložnost manj zastopanim skupnostim.
AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Tommy Hilfiger, ki je v lasti družbe PVH Corp. [NYSE: PVH] je skupaj z ekipo formule 1 Mercedes-AMG PETRONAS najavilo, da je newyorška blagovna znamka uličnih oblačil Awake NY ustvarila novo kolekcijo in kampanjo Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY. Kolekcija, ki bo predstavljena 4. maja pred dirko za Veliko nagrado Miamija, združuje senzibilnost ustanovitelja podjetja Awake NY Angela Baqueja za ulični slog z značilno estetiko TOMMYJA HILFIGERJA, da bi ustvarila vrsto ikon življenjskega sloga, navdihnjenih z motošportom, ki si upajo biti drugačne.
"Že od otroštva sem navijač F1 in že od devetdesetih let prejšnjega stoletja na novo oblikujemo pravila v naših partnerstvih s tem športom," je dejal Tommy Hilfiger. "S tem sodelovanjem smo želeli nadaljevati inovacije na področju oblikovanja in vključujočega duha ter ustvariti drzno novo perspektivo za naslednjo generacijo obiskovalcev dirk."
Angelo Baque, velik občudovalec Lewisa Hamiltona in ljubitelj Formule 1, je lahko svoje oblikovalske vrednote in etos posodil skupnosti, kulturi in mestu Miami v čast dirkaškemu vikendu. Kolekcija predstavlja novo, svežo vizijo formule 1, v kateri se srečujejo perspektive, poraja navdih in vsi so dobrodošli, da se pridružijo vožnji.
"Obisk Hilfigerjevega arhiva je v meni vzbudil nostalgijo po mladosti in navdihnil večino mojega pristopa k tej kolekciji," je povedal Angelo Baque. "Moja želja je bila pristno interpretirati ulična oblačila in ameriško kulturo. Niti v milijon letih si nisem mislil, da bo ta ekvadorski otrok iz Queensa v New Yorku oblikoval izdelke, ki jih ponosno nosijo Lewis Hamilton, George Russell in ekipa Mercedes-AMG F1. To, da Tommy, Lewis in jaz sodelujemo pri tem projektu, je pomembno za mlajše različice nas samih, da razumejo, da je zastopanje pomembno."
Kampanja spremlja zgodbe o pogumu, odločnosti in moči, ki so navdihnile sedemkratnega prvaka in legendo formule 1 Lewisa Hamiltona, zmagovalca Velike nagrade Georgea Russella in Angelo Baqueja iz podjetja Awake NY ter Tommyja Hilfigerja na njihovih individualnih poteh, v njej pa nastopa tudi rezervni voznik ekipe Mercedes-AMG Petronas F1 Mick Schumacher. Kampanjo je fotografirala Adrienne Raquel, video vsebine pa je posnel Anthony Prince Leslie.
V skladu z vrednotami programa People's Place, pobude Tommyja Hilfigerja, katere cilj je dati priložnost manj zastopanim skupnostim v ustvarjalni industriji, bo sodelovanje potekalo v sodelovanju z organizacijo Creatives Want Change (CWC), ki bo udeležence BIPOC povabila na dirko 7. maja v Miamiju. Danae Harrison, Dayne Thompson in Donald Whorley iz CWC bodo pred dirko tesno sodelovali z Angelom Baquejem in razpravljali, kako se sodelovanje razvija od zamisli do proizvodnje.
"Spremembe so neizogiben del športa in življenja. Kot ekipa se zavedamo, kako pomembno je, da se tega zavedamo na stezi in zunaj nje ter tako nenehno uvajamo inovacije, navdihujemo in rešujemo izzive," je dejal Toto Wolff, izvršni direktor in vodja ekipe Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team. "Ponosni smo, da lahko s tem sodelovanjem slavimo te skupne vrednote; ne le z ustvarjanjem ikonične kolekcije, temveč tudi s podpiranjem in izpostavljanjem ustvarjalcev iz manj zastopanih skupnosti."
Kolekcija Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY s sedmimi modeli, ki vključujejo oba spola, na novo ustvarja arhivske modele z navdihom iz dirkanja in newyorške ulične estetike. Bistvo ameriške kulture je preneseno v formulo 1 v klasični bejzbolski majici, medtem ko je majica, posvečena Veliki nagradi Miamija, na voljo v diva roza, električno modri limonadni in črni barvi. Logotipi Tommy, Awake NY in Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team so na polo majicah z dolgimi rokavi, bejzbolskih in ragbi majicah. Na majicah in bejzbolskih dresih so prikazane dirkaške številke voznikov: 44 Lewisa Hamiltona in 63 Georgea Russella, medtem ko poseben napis Awake NY spominja na leto '85, ko je bilo ustanovljeno podjetje Tommy Hilfiger. Barvna paleta vključuje Tommyjevo značilno rdečo, belo in modro barvo, medtem ko kosi Mercedes-AMG F1 prikazujejo osnovno paleto ekipe - črno in belo, poudarjeno z zeleno volt barvo.
"Od začetka našega partnerstva leta 2018 nenehno premikamo meje mogočega z ustvarjanjem drznih serij, poudarjanjem načel, pomembnih za obe organizaciji, in deljenjem neverjetnih zgodb," je dodal Richard Sanders, komercialni direktor ekipe Mercedes-AMG PETRONAS F1. "Ta inovativna kampanja je naslednji korak, ki odraža delo pomembnih pobud, kot sta program People's Place in Accelerate 25, hkrati pa ustvarja privlačno kolekcijo."
Kolekcija bo na voljo na Tommy.com, shop.mercedesamgf1.com, v izbranih trgovinah TOMMY HILFIGER in na določenih dirkališčih med prihajajočimi Grand Prix vikendi.
Prijatelji znamke so vabljeni, da se pridružijo skupnosti in pogovoru na družbenih omrežjih z uporabo #TommyHilfiger, #TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY in @TommyHilfiger.
O podjetju TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER je ena najbolj priznanih blagovnih znamk vrhunskega življenjskega sloga na svetu, ki že od leta 1985 navdušuje in navdihuje potrošnike. Blagovna znamka ustvarja ikoničen slog, ki zaživi na stičišču klasičnega in novega, ter ga soustvarja z ljudmi, ki oblikujejo kulturo po vsem svetu. TOMMY HILFIGER slavi bistvo klasičnega ameriškega sloga v moderni preobleki. Tommy Hilfiger potrošnikom po vsem svetu ponuja vrhunsko kakovost in vrednost v svojih življenjskih slogih TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS s široko paleto kolekcij, ki vključujejo moška, ženska in otroška športna oblačila, džins, dodatke in obutev. Tommy Hilfiger je neomajno zavezan trajnosti in vključenosti.
Prodaja izdelkov TOMMY HILFIGER je leta 2021 znašala približno 9,3 milijarde dolarjev, za blagovno znamko pa skrbi več kot 16.000 sodelavcev po vsem svetu, ki so prisotni v 100 državah in več kot 2000 maloprodajnih trgovinah, vključno z največjo globalno vodilno trgovino tommy.com. Družba PVH je podjetje Tommy Hilfiger prevzela leta 2010 in še naprej skrbi za usmerjen pristop k povečevanju pomembnosti, prisotnosti in dolgoročne rasti blagovne znamke po vsem svetu.
O družbi PVH Corp.
PVH je eno največjih in najbolj občudovanih modnih podjetij na svetu, ki nagovarja potrošnike v več kot 40 državah. Naše globalne ikonične blagovne znamke vključujejo Calvin Klein in TOMMY HILFIGER. Naša več kot 140-letna zgodovina temelji na moči naših blagovnih znamk, naši ekipi in naši zavezanosti k temu, da spodbujamo modo v dobre namene. To je naša moč. To je moč PVH.
Sledite nam na platformah Facebook, Instagram, Twitter in LinkedIn.
Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53390947/en
Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.
Kontaktni podatki
Stiki z mediji:
Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
vodja globalnega komuniciranja in odnosov z javnostmi
Lyndsey.anderson@tommy.com
Vir: PVH Corp.