O-STA

HEINZ® predstavlja prvo globalno ustvarjalno platformo blagovne znamke po več kot 150 letih

Novo pozicioniranje slavi in prikazuje nerazumljivo ljubezen resničnih oboževalcev do blagovne znamke

CHICAGO, PITTSBURGH IN LONDON--(BUSINESS WIRE)-- HEINZ danes predstavlja novo globalno platformo "It Has to be HEINZ", ki prvič v 150-letni zgodovini blagovne znamke predstavlja enotno ustvarjalno strategijo. Kampanja se poklanja blagovni znamki in slavi nerazumljivo ljubezen ljudi do blagovne znamke HEINZ - od osebnih ljubezenskih razmerij resničnih oboževalcev do ljubezni in skrbnosti, s katero so izdelani njeni izdelki.

Globalna ustvarjalna platforma, ki jo podpira največja medijska naložba družbe Kraft HEINZ doslej, prikazuje neprimerljivo ljubezen generacij ljudi po vsem svetu do družbe HEINZ - od paradižnikove mezge do fižola in vsega, kar je vmes. Zgodbe oboževalcev, ki jih izražajo na ustvarjalen način - tetovaže HEINZ, nošenje paketov začimb v torbicah in tihotapljenje pločevink fižola skozi varnostno kontrolo na letališču izhajajo iz družbenih medijev, člankov in ustnega izročila.

"Ko smo želeli blagovno znamko poenotiti v okviru ene globalne platforme, smo se poglobili v svet naših potrošnikov in ugotovili, da jim je skupna ena stvar: nerazumne stvari, ki jih delajo za izdelke HEINZ", je povedala Diana Frost, direktorica za rast severnoameriško področje v družbi The Kraft HEINZ Company. "Kot blagovna znamka, ki je obsedena z našimi potrošniki, smo ustvarili ›It Has to be HEINZ‹ kot ljubezensko pismo zanje, saj so naši oboževalci naše muze."

HEINZ si že več kot 150 let prizadeva, da bi običajne stvari naredil neobičajno dobro. Danes je neprimerljiva kakovost še vedno v središču prepričanj in praks znamke, od skrbnega izbiranja le najkakovostnejših sestavin s strani sedmih "paradižnikovih mojstrov" do cilja - do leta 2025 zagotoviti 100-odstotno trajnostno proizvodnjo kečapa. Vsak korak je skrbno premišljen, da se vsakič zagotovi edinstven okus HEINZ.

"Naši oboževalci delajo nerazumne stvari, ko gre za izdelke HEINZ, vendar je občutek obojestranski - prav tako kot oni smo mi obsedeni z našimi izdelki in komaj čakamo, da to delimo s svetom," je dejala Cristina Kenz, direktorica za rast za mednarodno območje v družbi The Kraft HEINZ Company. "Ta nerazumljiva ljubezen je tudi gonilo večje preobrazbe v družbi Kraft HEINZ, kjer se premikamo s hitrostjo življenjskega sloga, da bi potrošnike presenetili in navdušili z inovacijami, ki temeljijo na znanju, in pristnimi izkušnjami blagovne znamke."

Kampanja, razvita v sodelovanju z družbo Wieden+Kennedy, vključuje pet spotov v slogu vinjet z resničnimi in morda resničnimi zgodbami, ki slavijo neprekosljivo ljubezen ljudi do paradižnikove mezge in fižola HEINZ. Nova platforma bo predstavljena na različnih kanalih, s ciljem doseči množični doseg in vplivno promocijsko prikazovanje na televiziji, spletnem videu, v kinematografih, družabnih omrežjih in na zunanjih površinah. Platforma "It Has to be HEINZ" bo debitirala v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji in Nemčiji, v naslednjih šestih mesecih pa se bo razširila še na druge trge.

Spremljajte nas na @Heinz, @Heinz_ca in @heinz_uk na Instagramu in @Heinz_us, @heinz_ca in @heinzuk TikToku.

O družbi Kraft HEINZ Company

V družbi The Kraft HEINZ Company (Nasdaq: KHC) spodbujamo preobrazbo, ki jo navdihuje naš namen, da naredimo življenje okusno. Potrošniki so v središču vsega, kar počnemo. Z neto prodajo leta 2022 v višini približno 26 milijard dolarjev smo zavezani k rasti naših ikoničnih in novih blagovnih znamk hrane in pijač na svetovni ravni. Uporabljamo svoj obseg in prilagodljivost, da izkoristimo vso moč družbe Kraft HEINZ v portfelju šestih platform izdelkov, ki so usmerjeni k potrošnikom. Kot globalni državljani si prizadevamo za trajnostni in etični vpliv ter pomagamo nahraniti svet na zdrav in odgovoren način. Preberite več o našem potovanju, obiščite nas na www.kraftheinzcompany.com ali nam sledite na LinkedInu in Twitterju.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Slovenian: Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005186/en/

Kontaktni podatki

Jenna Thornton
The Kraft HEINZ Company (S.A. poizvedbe)
Jenna.Thornton@kraftheinz.com

Marissa Munnings
The Kraft HEINZ Company (mednarodne poizvedbe)
Marissa.Munnings@kraftheinz.com


Vir: Družba Kraft HEINZ Company

Multimedia

Photo

HEINZ announces its first new global platform in its 150-year history "It Has to be HEINZ," inspired by real-life stories of fans' undeniable love of HEINZ (Graphic: Business Wire)