O-STA

Mary Kay Inc predstavlja nove ugotovitve o mešanici antioksidantov, ki lahko zmanjša vidne učinke onesnaževanja in staranja kože

DALLAS-(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., svetovno vodilno podjetje na področju inovacij za nego kože, je nedavno razkrilo prelomno raziskavo o tretmaju, ki zmanjšuje vidne učinke onesnaževanja in staranja na človeški koži. Ugotovitve, ki jih je podjetje Mary Kay predstavilo na prvem srečanju Mednarodnega združenja za raziskovalno dermatologijo (International Societies for Investigative Dermatology - ISID), so tekom študije znatno izboljšale čvrstost kože ter videz drobnih linij in gubic.

"Znanstveniki podjetja Mary Kay so več let raziskovali najnovejše inovacije sestavin za najboljšo zaščito pred prostimi radikali in upočasnitev prezgodnjega staranja kože zaradi stresnih dejavnikov iz okolja in življenjskega sloga, kot so avtomobilski izpuhi in onesnaženost zraka," je povedala Dr. Lucy Gildea,, vodja inovacij, izdelkov in znanosti pri podjetju Mary Kay.

Raziskava je bila objavljena tudi na International Journal of Cosmetic Science.

Znanstveniki podjetja Mary Kay že od leta 2016 v okviru številnih akademskih sodelovanj raziskujejo učinke onesnaženega zraka na kožo. V preteklosti so analizirali biokemične odzive človeških kožnih celic na različne oblike onesnaženja, vključno z izpušnimi plini dizelskih motorjev in onesnaženostjo zraka v mestih. Ključne ugotovitve so pokazale, da patentirana mešanica antioksidantov zmanjšuje te odzive.

"Nobenega dvoma ni več, da onesnaženost zraka prispeva k staranju kože," je dejal Dr. Jean Krutmann, pionir okoljske medicine, profesor dermatologije in direktor raziskovalnega inštituta IUF - Leibniz Research Institute for Environmental Medicine v Düsseldorfu v Nemčiji. Od leta 2010, ko je objavil ključni članek o vplivu izpostavljenosti delcem v zraku na staranje kože, vodi raziskave za ugotavljanje vpliva onesnaženosti zraka na človeško kožo.

Ugotovitve, predstavljene na v okviru Mednarodnega združenja za raziskovalno dermatologijo 2023, so le zadnja prizadevanja podjetja Mary Kay, da bi okrepilo dolgoletno zavezanost blagovne znamke napredovanju raziskav in razvoja na področju zdravja in lepote kože. Mary Kay ima v svojem globalnem portfelju več kot 1.600 patentov za izdelke, tehnologije in zasnove embalaže.

O družbi Mary Kay

Potem. Zdaj. Vedno. Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je presegla običajno točko kariernega razvoja žensk in "razbila stekleni strop", je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično blagovna znamka v Teksasu je z enim samim ciljem: Do obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razvile v globalno podjetje z milijoni neodvisnih članov prodajnih služb v skoraj 35 državah. Priložnost družbe Mary Kay že 60 let omogoča ženskam, da z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom in inovacijami same določajo svojo prihodnost. Družba Mary Kay je predana vlaganju v znanost o lepoti in proizvodnji vrhunskih izdelkov za nego kože, ličil, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay verjame v ohranitev našega planeta za prihodnje generacije, zaščito žensk, ki jih prizadenejo rak in družinska zloraba, ter spodbujanje mladih, da sledijo svojim sanjam. Izvejte več na marykayglobal.com, poiščite nas na Facebooku, Instagramu in LinkedInu ali nas spremljajte na Twitterju.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53556797/en

Kontaktni podatki

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.