O-STA

Družba Wella Company svojo obletnico zaznamuje s tremi leti zaporedne rasti

--Wella Professionals in O·P·I sta dosegla status št. 1 na svetovni ravni v salonskih barvah in nohtih--

--Družba je objavila poročilo o vplivu na okolje in družbo 2022--

NEW YORK & GENEVA--(BUSINESS WIRE)-- Družba Wella Company, inovativno globalno vodilno podjetje v 100 milijard dolarjev vrednem segmentu lepotne industrije las in nohtov, je danes zaznamovala svoje tretje leto kot neodvisno podjetje in pokazalo rast, ki je uravnotežena med blagovnimi znamkami, kategorijami in geografskimi območji. Družba Wella Company je v poslovnem letu 2023, ki se je zaključilo konec junija, dosegla visoko enomestno rast v konstantni valuti in s tem utrdila svoj položaj enega najhitreje rastočih podjetij v tem sektorju. Portfelj kultnih profesionalnih in maloprodajnih blagovnih znamk za lase, nohte in lepotne tehnologije družbe Wella Company vključuje Wella Professionals, O-P-I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional in Clairol.

Družba Wella Company od svoje ustanovitve leta 2020 beleži vsakoletno rast na uveljavljenih in prihajajočih trgih. Na podlagi uspeha svoje vodilne profesionalne blagovne znamke barve za lase Koleston Perfect, ki se je v poslovnem letu 23 po vsem svetu prodajala s hitrostjo 1,5 tube na sekundo, je družba uveljavila svojo profesionalno blagovno znamko barve kot prvo blagovno znamko salonskih barv na svetu in še naprej vlaga v krepitev svoje jedrne ponudbe s širitvijo na področju nege las ter na področju nohtov in lepotne tehnologije. Podjetje je povečalo tudi prodajo po spletu z več kot dvakratno tržno rastjo, in sicer s povečanjem števila partnerstev z najboljšimi prodajalci v e-trgovini, vlaganjem v gradnjo digitalne blagovne znamke in doslednim izboljševanjem uporabniške izkušnje na lastni platformi e-trgovine WellaStore, da bi zadostilo potrebam strokovnjakov v lepotnih salonih.

"Če se ozremo na leto 2023, se začenjamo zavedati prednosti uspešnega preoblikovanja blagovnih znamk v našem portfelju in prebojnih inovacij. Naše poslovanje postaja zrelo in se širi po kanalih in trgih. Vse naše blagovne znamke in tržišča rastejo hitreje kot povprečje, kar je pokazatelj, da imamo še ogromno prostora za rast," je dejala Annie Young-Scrivner, izvršna direktorica družbe Wella Company. Dodala je: "v poslovnem letu 23 smo povečali prodajo in dobičkonosnost ter povečali tržni delež in pričakujemo, da se bo ta trend rasti nadaljeval tudi v poslovnem letu 2024."

Prelomne inovacije in posodobljena doživetja blagovnih znamk dosegajo najvišje deleže

Wella Professionals je postala prva blagovna znamka barv za salone na svetui, O-P-I pa je prav tako prva blagovna znamka profesionalnih salonov za nohte na svetu. Poleg tega je portfelj blagovnih znamk družbe Wella Company na prvem mestu na področju profesionalne nege las v Braziliji, ki je eden od najbolj rastočih trgov podjetja. Družba je s svojimi inovacijami predstavila patentirano tehnologijo na več področjih, hkrati pa je še naprej izboljševala videz in izkušnjo svojega portfelja blagovnih znamk.

  • Družba Wella Company se je odzvala na največjo skrb potrošnikov glede poškodb las in predstavilo revolucionarne inovacije izdelkov za lase, ki združujejo hitrost in učinkovitost rezultatov. Linija Wella Professionals Ultimate Repair z rešitvijo Miracle Hair Rescue je patentiran tretma za obnovo las, ki lahko v 90 sekundah odpravi poškodbe las znotraj in zunaj. Družba Wella Professionals je z linijo Ultimate Repair vstopila v segment prestižne nege las in je eno najuspešnejših lansiranj izdelkov družbe na področju nege do zdaj. Po le nekaj mesecih na trgu postaja linija Ultimate Repair vedno bolj priljubljena tako v salonih kot v prestižnih maloprodajnih trgovinah. Kot dopolnilo povpraševanju v salonih je Shinefinity, izdelek za profesionalno glaziranje, ki je novi izdelek v kategoriji, vzpodbujal še dodatno rast. Blagovna znamka ima zdaj več kot 40 odtenkov na več kot 30 trgih po vsem svetu, kar je posledica njene velike priljubljenosti.

  • Družba Wella Professionals je osvežila embalažo svoje linije izdelkov za nego las, vključno s šamponi in balzami, kar je prispevalo k dvomestni rasti prihodkov po vsem svetu.

  • ghd, vodilna svetovna blagovna znamka lepotne tehnike in številka 1 v Združenem kraljestvu, ki jo priporočajo strokovnjaki za styling, je z uvedbo ghd Duet Style ustvarila novo kategorijo mokro-suhe nege (wet-to-dry). Duet Style je prvi 2-v-1 mokro-suhi oblikovalnik las, ki istočasno suši in oblikuje brez toplotnih poškodb in s 45 % manjšo porabo energije. Od lansiranja februarja je ghd Duet Style številka 3 med najbolje prodajanimi oblikovalci las znamk Platinum+ in Gold.

  • Družba Wella Company, ki se ukvarja z naraščajočim trendom nege lasišča, je na trgu predstavila dva najuspešnejša udeleženca. Nioxin Ultimate Power Serum je zelo učinkovita nega lasišča, ki se ne izpira, namenjena krepitvi las od korenin in povečanju njihove trdnosti. Nioxin Ultimate Power Serum je bil predstavljen maja v enem od spletnih trgovcev in je zabeležil dvomestno rast v Severni Ameriki. Ultimate Power Serum privablja nove uporabnike, pri čemer je 93 % njegovih kupcev prvič uporabilo blagovno znamko Nioxin. Ocene izdelkov odločajo o izbiri, saj je 91 % ocenjevalcev na enem spletnem mestu povedalo, da bi izdelek priporočili prijatelju, več kot polovica ocenjevalcev na drugem spletnem mestu pa ga je ocenila s petimi zvezdicami.

  • Briogeo, nagrajena, popolnoma naravna in vključujoča linija za nego las, je januarja vstopila na področje nege lasišča s predstavitvijo Destined for Density, celostnega sistema za nego lasišča in las, ki povečuje gostoto las za debelejše, polnejše in bolj zdrave lase. Kolekcija, ki vključuje serum za gostoto, šampon, balzam in dodatke, je bila do sedaj največje in najuspešnejše lansiranje znamke. Glavna znamka, Density Serum, je med lansiranjem postala številka 1 blagovne znamke pri vrhunskem prodajalcu kozmetičnih izdelkov v Severni Ameriki.

  • Oddelek izdelkov za osebno nego Clairol je prenovil tudi legendarno blagovno znamko za domače barvanje las, predstavljeno v kampanji It's So Me, ki je del večletnega prizadevanja, da bi Clairol predstavili novi generaciji samostojnih uporabnikov barv. It's So Me izpostavlja celoten portfelj Clairol, vključno z uveljavljenimi blagovnimi znamkami, kot je trajna barva za lase Nice 'n Easy, in novimi inovacijami za leto 2023: tonerji Natural Instincts Bold in Blonde It Up Crystal Glow ter sprej Root Touch Up 2-v-1. Te pobude so pripomogle k temu, da je prodaja izdelkov za nego las v ZDA v zadnjih šestih mesecih do septembra 2023ii dosegla rekordno raven 13,5-odstotnega deleža in več kot desetmesečno zaporedno rast deleža.iii

  • O·P·I je letos predstavil več izjemnih inovacij, ki so pripomogle k rekordnemu tržnemu deležu znamke O·P·I, in sicer +4 odstotne točke v primerjavi s fiskalnim letomiv v ameriški maloprodaji Premium izdelkov in +2 odstotni točki v primerjavi s fiskalnim letom v ameriški kategoriji barv za nohte in tretmajev.v Na svetovni ravni znamka pridobiva delež tako v maloprodaji kot v profesionalni uporabi.vi O-P-I Repair Mode, patentiran izdelek za oblikovanje vezi, ki v 6 dneh od znotraj popravi poškodbe nohtov, je pomembna novost v segmentu cen Premium izdelkov in je presegel napovedano prodajo v enem letu. Drugo ključno lansiranje v ZDA je bil O·P·I xPRESS/ON Press-On Nails, ki je uspešno vstopil v segment umetnih nohtov, ki ima največjo rast v sektorju nohtov. Kolekcija O-P-I x Barbie The Movie iz letošnje pomladi je bila doslej največje partnerstvo za nohte v letu 2023 na ameriškem trgu hrane, zdravil in množičnih izdelkov.vii Prvi naravni lak za nohte znamke O·P·I Nature Strong pa še naprej povečuje delež na ameriškem trgu hrane, zdravil in množičnih izdelkov, saj dosega 35 % celotne kategorije naravnih izdelkov,viii prodaja v poslovnem letu 23 na ameriškem maloprodajnem trgu Premium izdelkov pa je več kot 2-krat večja od vodilne naravne znamke za nohte na trgu množičnih izdelkov.ix

Prvo poročilo družbe Wella Company o vplivu na okolje in družbo izide danes

Družba Wella je danes izdala poročilo o okoljskem in družbenem vplivu za leto 2022, ki je prva izmerjena analiza prizadevanj družbe za pozitiven vpliv na ljudi in planet skozi svoje izdelke. Ključni poudarki so:

  • Ljudje: Družba Wella Company je v letu 2023 uspešno uvedla program We Own Our Way (WOW), široko zasnovan lastniški program za zaposlene, ki zagotavlja, da ima vsak zaposleni v družbi Wella Company neposredni finančni interes za prihodnost družbe. Zdaj imajo zaposleni v družbi Wella Company na vseh ravneh priložnost, da imajo finančne koristi ob uspehu družbe Wella Company.x Z napredkom na področju raznolikosti, pravičnosti, vključenosti in pripadnosti je podjetje povečalo zastopanost žensk na 59 % med zaposlenimi po vsem svetu in na 58 % v upravnem odboru. Podjetje je doseglo tudi svojo zavezo o 100-odstotni enakosti plačila med spoloma na vseh ravneh eno leto pred ciljem.

  • Planet: Z zavezanostjo k zmanjševanju ogljičnega odtisa ter porabe vode in odpadkov je družba Wella Company leta 2022 za 10 % zmanjšala emisije ogljika za obseg 1-2 in dosegla ničelno količino odpadkov na odlagališčih v dveh od svojih treh tovarn in v vseh osmih neposredno nadzorovanih distribucijskih centrih. Poleg tega je podjetje v svojih treh tovarnah zmanjšalo porabo vode za 5,5 % in količino odpadkov za 13,7 % na proizvedeno enoto.

  • Izdelki: Doseženi rezultati vključujejo 80 % sestavin izdelkov glede na količino, ki so biološko razgradljive, in 77 % celotne embalaže, ki jo je mogoče reciklirati, ponovno uporabiti ali ponovno napolniti. Podjetje nadaljuje tudi s prehodom na embalažo iz recikliranih materialov, vključno z aluminijastimi tubami, papirnatimi škatlami in pokrovčki.

"Prepričani smo, da za tako mlado podjetje, kot je naše, napredujemo na poti okoljskega in družbenega vpliva s pravim zagonom ter pošteno in ciljno uresničujemo zastavljene ambicije," je dejala Hilary Crnkovich, glavna direktorica za komuniciranje in trajnostnost družbe Wella Company.

O družbi Wella Company

Smo družba Wella Company, inovativno globalno vodilno podjetje v lepotni industriji, ki združuje svojo ikonično več kot 140-letno zgodovino in strokovno znanje v panogi z novim statusom vodilnega hitro rastočega podjetja v svoji kategoriji. Družba Wella Company je od leta 2020 pospešila preoblikovanje svojega poslovanja in blagovnih znamk ter postala eno najhitreje rastočih podjetij v lepotnem sektorju. Naš portfelj vodilnih profesionalnih in maloprodajnih blagovnih znamk za lase, nohte in lepotne tehnologije družbe Wella Company vključuje Wella Professionals, O-P-I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional in Clairol. Wella Professionals je št. 1 med blagovnimi znamkami barv za kozmetične salone na svetuxi, O-P-I pa je blagovna znamka št. 1 med profesionalnimi saloni za nohte na svetu. Z ambicijo, da postanemo najboljše lepotno podjetje v panogi, navdihujemo potrošnike in lepotne strokovnjake prek naših blagovnih znamk, da so videti, se počutijo in postanejo takšni kot so. K procesu ustvarjanja izdelkov pristopamo s strogim združevanjem znanosti, tehnologije in umetnosti, da razvijemo izdelke, ki temeljijo na učinkovitosti, ki jih pogosto odlikuje patentirana tehnologija, znak legendarne drugačnosti Wella.

Vodeni po vrednotah našega podjetja in z namenom zagotavljanja pozitivnega vpliva na ljudi prek naših izdelkov ter na naš planet in družbo, zagotavljamo trajnostno rast vsem deležnikom. Ponosno podpiramo lepotne salone ter umetnike in stiliste, ki jim služimo v 127 državah, v katerih delujemo. Vsak dan vplivamo na raznoliko skupnost več kot 91 milijonov ljubiteljev lepote in strokovnjakov iz industrije, družbenih vplivnežev, ambasadorjev, sledilcev, zaposlenih, strank in dobaviteljev po vsem svetu. To je naša družina Wella. Naše prepričanje, da želimo biti boljši z boljšim delom, usmerja naše poslovanje ter naš okoljski in družbeni napredek. Z nadaljevanjem naše poti k trajnostnemu izboljševanju naših izdelkov, zmanjševanju našega vpliva na okolje in ustvarjanju kulture, v kateri vsi zaposleni vodijo kot lastniki, ki vlagajo v naš skupni uspeh, zagotavljamo, da bo družba Wella Company uspešno delovala tudi v prihodnjih generacijah. Za več informacij o družbi Wella Company, obiščite www.wellacompany.com in nam sledite na portalih LinkedIn in Instagram.

i Na podlagi prodaje blagovne znamke Wella Master v ameriških dolarjih v študiji Salon Hair Care 2022 za kategorijo izdelkov za barvanje las, ki jo je objavila družba Kline.

ii Vir: Nielsen, zadnjih 6 mesecev, ki se končajo septembra 2023

iii Vir: Podatkovna baza Nielsen, v danem letu do tedna, ki se konča 28. oktobra 2023

iv Vir: US NPD jan.-sept. 2023

v Vir: Nielsen Discover 52, teden, ki se konča 4. novembra 2023

vi Vir: Euromonitor and Kline, poslovno leto 2022

viiVir: Nielsen Discover, jan.-31. oktober 2023

viii Vir: Nielsen Discover 52, teden, ki se konča 4. novembra 2023

ix Vir: US NPD jan.-sept. 2023

x Program We Own Our Way (WOW) je program finančnih ugodnosti, ki se izplačajo po uspešnem prehodu polnega lastništva od večinskega lastnika družbe Wella Company, KKR, Inc. Vsi upravičeni zaposleni so vpisani ob zaposlitvi brez osebnih finančnih prispevkov.

xi Na podlagi prodaje blagovne znamke Wella Master v ameriških dolarjih v študiji Salon Hair Care 2022 za kategorijo izdelkov za barvanje las, ki jo je objavila družba Kline.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53863898/en

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Kontakti za medije:
Hilary Crnkovich

646-217-1700
Hilary.crnkovich@wella.com

Alix Dunn
203-722-9591

Alix.dunn@wella.com


Vir: Wella Company