O-STA

Potovanje Mary Kay za opolnomočenje se nadaljuje: Blagovna znamka se pridružuje načelom opolnomočenja žensk v azijsko-pacifiški regiji

DALLAS-(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., globalna zagovornica opolnomočenja žensk, je ob dnevu podjetništva žensk objavila, da je uradno postala podpisnica načel opolnomočenja žensk (WEPs) v azijsko-pacifiški regiji. Marca 2019 je družba Mary Kay Inc. naredila prvi korak na svoji poti WEPs in postala globalna podpisnica na forumu WEPs, ki je potekal ob robu zasedanja Komisije za status žensk (CSW63).

Mary Kay obeležuje 60. obletnico obstoja, zato se podjetje pridružuje programom WEPs, da bi se še bolj uveljavilo kot vodilno na področju ženskega podjetništva v azijsko-pacifiški regiji, kjer je sinonim za neprimerljive poslovne priložnosti, spodbujanje podpornega delovnega mesta in vračanje družbi prek pobud družbene odgovornosti podjetij (CSR).

WEPs zagotavljajo celostni okvir za podjetja, da spodbujajo enakost spolov in krepitev vloge žensk na delovnem mestu, trgu in v skupnosti ter spodbujajo pozitivne rezultate za družbo in podjetja. WEPs, ki sta jih leta 2010 uvedla Agencijo ZN za ženske in Globalni dogovor Združenih narodov, temeljijo na mednarodnih standardih na področju dela in človekovih pravic ter priznavajo, da so podjetja odgovorna za enakost spolov in opolnomočenje žensk ter da so za to tudi zainteresirana.

Wendy Wang, predsednica družbe Mary Kay za azijsko-pacifiško regijo je v izjavi povedala:

"Z nadaljevanjem svoje globalne poti WEPs, ki jo je Mary Kay začela leta 2019, danes v azijsko-pacifiški regiji podjetje ponovno potrjuje svojo obljubo, da bo pomagalo pospešiti odpravo razlik med spoloma na delovnem mestu, trgu in v skupnosti. Opolnomočenje žensk" presega karierne uspehe žensk - potrebuje celovit pogled, načrt za merljiv napredek in učinek ter sodelovanje vseh zainteresiranih strani, vključno z zasebnim sektorjem - in prav to počnejo WEPs. Pri družbi Mary Kay vodimo tako, da ženskam iz vseh družbenih slojev omogočamo prava orodja, mentorstvo in izobraževanje, tako da lahko sprejemajo odločitve, ki vodijo k izpolnjujočemu in smiselnemu življenju zase, za svoje družine in skupnosti."

Ob praznovanju mejnika WEPs za Mary Kay v azijsko-pacifiški regiji je Mary Kay Kitajska pravkar izdala svoje prvo poročilo o vplivu na ženske na Kitajskem z naslovom "Razmišljanje kot ženska." Poročilo operacionalizira načelo 7: "Merjenje in poročanje" in načelo 6: "Pobude skupnosti in zagovorništvo."

WEPs v akciji:

Poročilo razkriva delo Mary Kay Kitajska in rezultate pri opolnomočenju žensk za doseganje uspeha z različnimi pristopi na področju vodenja, trga, delovnega mesta in dela v skupnosti. Prihodnje izdaje poročila bodo pokrivale obljubo in vpliv Mary Kay v drugih državah azijsko-pacifiške regije, kjer deluje. V poročilu so poudarjeni nekateri od naslednjih dosežkov, ki zajemajo 7 načel WEPs:

Dolgoletna voditeljica in globalna zagovornica krepitve vloge žensk

  • Mary Kay v azijsko-pacifiški regiji postane podpisnica WEPs.

  • Izvaja razvojno strategijo "Vse za njo" za zagotavljanje vsestranske podpore neodvisnim lepotnim svetovalcem.

Krepitev vloge žensk skozi podjetja

  • Od leta 2022 do marca 2023 se je usposabljanj udeležilo 1.327.082 neodvisnih lepotnih svetovalcev.

  • Od leta 2020 do 2022 je Mary Kay vložila več kot 80 milijonov RMB (kitajskih juanov) v digitalno opolnomočenje za razvoj spletnih in nespletnih poslovnih orodij za lepotne svetovalce.

Odličen kraj za delo žensk

  • Leta 2022 je bil delež žensk v vodstveni ekipi in med zaposlenimi v podjetju Mary Kay China 57 %, medtem ko je bilo 64 % zaposlenih, ki so napredovali, žensk.

  • Leta 2022 se je 93 % zaposlenih v podjetju Mary Kay China udeležilo usposabljanja o vodenju projektov, tržnih trendih in vodenju, pri čemer je bilo na osebo v povprečju 1,6 usposabljanja, 6 ur časa usposabljanja in 1 500 RMB naložb v usposabljanje.

Vračanje skupnosti

  • Od aprila 2023 je skupno 257.117 žensk koristilo programe družbene odgovornosti podjetij Mary Kay China.

  • Leta 2022 je 1.267 neodvisnih kozmetičnih svetovalcev Mary Kay China in zaposlenih prispevalo več kot 9.000 ur prostovoljnega dela v različnih vlogah: kot nemedicinski prostovoljci v centru za operacije razcepa ustnice in neba, pri čiščenju svojih skupnosti ali vodenju brezplačnih lepotnih tečajev za dobrodelne namene.

O družbi Mary Kay

Potem. Zdaj. Vedno. Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je presegla običajno točko kariernega razvoja žensk in "razbila stekleni strop", je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično blagovna znamka v Teksasu je z enim samim ciljem: Do obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razvile v globalno podjetje z milijoni neodvisnih članov prodajnih služb v skoraj 35 državah. Priložnost družbe Mary Kay že 60 let omogoča ženskam, da z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom in inovacijami same določajo svojo prihodnost. Družba Mary Kay je predana vlaganju v znanost o lepoti in proizvodnji vrhunskih izdelkov za nego kože, ličil, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay verjame v ohranitev našega planeta za prihodnje generacije, zaščito žensk, ki jih prizadenejo rak in družinska zloraba, ter spodbujanje mladih, da sledijo svojim sanjam. Izvejte več na marykayglobal.com, poiščite nas na Facebooku, Instagramu , in LinkedInu ali nas spremljajte na X (prej znan kot Twitter).

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53871013/en

Kontaktni podatki

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom

972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.