O-STA

STA projekti tedna: Naj vaša multimedijska zgodba zaživi v STAfokusu

Želite predstaviti prihajajoči projekt, preventivno akcijo ali drug pomemben dogodek vaše organizacije v formatu multimedijske zgodbe, ki bo dosegla širok krog javnosti? Vaša rešitev je lahko STAfokus, ki mu naši partnerji zaupajo že leta. O tem, kaj STAfokus je, kakšne možnosti ponuja in kako ga pripravimo, preberite v nadaljevanju.

STAfokus je na posebni spletni strani objavljeno besedilo, obogateno s fotografijami, infografikami, videoposnetki in povezavami na druge spletne strani. Kot del portala STAkrog, katerega namen je ozaveščati o slovenskih razvojnih dosežkih, predstavlja STAfokus pomembno zakladnico skrbno izbranih vsebin o družbeno relevantnih in razvojno usmerjenih aktivnostih v družbi.

Kako pripravimo STAfokus?

Multimedijsko zgodbo STAfokus lahko ustvarimo tudi v sodelovanju s partnerji. Takrat kot ogrodje uporabimo vaše vsebine ter materiale, ki jih v fokus vključimo na podlagi uredniške presoje in profesionalnih standardov novinarstva. Končni izdelek opremimo s fotografijami, infografikami, videoposnetki ali povezavami na druge spletne strani.

Kaj so prednosti STAfokusa?

Glavna prednost vsebin v obliki STAfokus je enostavnejše doseganje želenega občinstva, saj jih izpostavimo na spletni strani sta.si. Agencijski servis ima specifično strukturo uporabnikov, saj je poleg splošne javnosti med našimi rednimi uporabniki večina slovenskih medijev, vsa ministrstva in državna uprava, lokalne oblasti, slovenska veleposlaništva ter večja podjetja.

Kako s STAfokusom doseči občinstvo?

Delimo ga tudi na spletnih družbenih omrežjih STA. Prisotni smo na platformah, kot so Facebook, LinkedIn in X. Na željo partnerja lahko STAfokus prevedemo tudi v angleški jezik. Vsebina ostane v našem arhivu, na voljo pa je tudi nenaročnikom, saj je prosto dostopna in je odlična za komuniciranje z vašimi javnostmi.

Kateri multimedijski elementi lahko postanejo del STAfokusa?

STAfokus pripravimo samostojno ali kot del celostne medijske podpore, ki lahko tudi vključuje fotografiranje ali neposredni spletni prenos. V tem smo na tak način pospremili zadnje kampanje Vsi smo na isti poti, ki jo je pripravila Agencija za varnost promet.

STAfokus: https://www.sta.si/v-srediscu/vsi-smo-na-isti-poti

Foto album: https://foto.sta.si/#!a/120669

Posnetek neposrednega spletnega prenosa:



STAfokus v primerih

V nadaljevanju smo zbrali nekaj primerov STAfokusov, ki lahko služijo kot navdih za vašo multimedijsko zgodbo:

Gradbeni projekt: Vilharia - poslovna stavba v središču Ljubljane

Preventivna akcija: Preventivna akcija za ohranjanje zbranosti na cesti

Dogodek: BOI 2023 30. Balkanska računalniška olimpijada


STA VIDEO

NEPOSREDNI SPLETNI PRENOS

V tem tednu smo na svoje kanale vključili tudi neposredni prenos razprave "Za pravične evropske volitve za ženske", ki sta jo v Hiši EU pripravila Pisarna Evropskega parlamenta v Sloveniji in Zagovorniška skupina za pravične evropske volitve.


Če razmišljate o neposrednem prenosi dogodka na kanalih STA, v branje priporočamo prispevek o tem, katere informacije potrebujemo za pripravo ponudbe in izvedbo prenosa, z veseljem pa vam pomagamo tudi na elektronskem naslovu marketing@sta.si.

VIDEOKLIP

V okviru storitve STAvideo izvajamo tudi snemanja video klipov, ki jih pripravimo na podlagi naročnikovih želja in potreb. Gre za kratke, nekajminutne predstavitvene videe, ki vključujejo izjave in prekrivne kadre z osnovno grafično opremo, kot so logotipi, podpisi sogovornikov, poudarki in zvočno podlago. V tem tednu smo s krajšim videoposnetkom pospremili slavnostno podelitev nagrad Medis za izjemne dosežke zdravnikov in farmacevtov.


****

Kaj nas čaka v prihodnjem tednu?

V prihajajočem tednu v okviru STAkluba pripravljamo strokovni pogovor ob svetovnem dnevu glavkoma, tekmovanje v recitiranju števila Pi, ki ga pripravlja ljubljanska fakulteta za matematiko in fiziko, pa bomo obeležili s kratkim videoposnetkom.

Kako do nas?

Več o naših aktualnih projektih, storitvah, novostih, dogodkih in posebnih ponudbah najdete tudi na profilu STA Marketing na LinkedInu, za sodelovanje in povpraševanje pa pišite na marketing@sta.si.