O-STA

Kyocera v modno industrijo uvaja tiskanje na tekstil skoraj brez uporabe vode

Slika

Tkanina, natisnjena s trajnostnim brizgalnim tekstilnim tiskalnikom FOREARTH, je proizvod modne znamke ANREALAGE. Predstavljena je bila na sejmu Paris Fashion Week jesen/zima 2024-2025.

Ljubljana, 12. 03. 2024 - Kyocera Document Solutions Europe, eno vodilnih svetovnih podjetij na področju dokumentnih rešitev,se je preizkusilo tudi na področju ženske mode. Tkanina, ki jo je oblikoval Kunihiko Morinage, modni oblikovalec in ustanovitelj japonske modne znamke Anrealage je bila potiskana s pomočjo Kyocerinega inkjet tekstilnega tiskalnika Forearth. Naprava je svojo premiero v svetu mode doživela na nedavnem tednu mode za jesen/zimo 2024-2025, ki je potekal v Parizu, od 26. februarja do 5. marca letos.

"To je ponosen in hkrati zgodovinski trenutek za našo organizacijo," pravi Takuya Marubayashi, predsednik podjetja Kyocera Document Solutions Europe, B.V. "Na pariškem tednu mode smo videli, kako so čudoviti dizajni oživeli s presunljivo kakovostjo z uporabo tiskalnika Forearth, kar priča o moči inkjet tehnologije. Prepričani smo, da se je z inkjetom začelo navdušujoče novo poglavje tiskanja tekstila."

Ozadje, ki je privedlo do sodelovanja

Oblikovalec Kunihiko Morinaga je pohvalil zasnovo tiskalnika Forearth, ki za tiskanje na tekstil uporablja inkjet tehnologijo, ki dramatično zmanjšuje uporabo vode in prispeva k reševanju dolgoletnih težav v modni industriji, kot so onesnaževanje vode zaradi tiskanja in odpadki zaradi masovnega odstranjevanja zalog tkanin in oblačil. Sodelovanje se je porodilo iz skupnih vrednot oblikovalca in Kyocere.

Kunihiko Morinaga

Kunihiko Morinaga je oblikovalec, znan po inovativnem združevanju mode in tehnologije. Njegov edinstven pogled in ustvarjalnost sta pritegnila pozornost po vsem svetu. Leta 2003 je ustanovil znamko Anrealage, ki prepoznava modo kot orodje za spreminjanje vsakdanjega življenja. Debitiral je na pariškem tednu mode leta 2014 in bil izbran med osem finalistov v konkurenci 1.700 oblikovalcev na LVMH PRIZE, ki jo je leta 2019 ustanovil Moët Hennessy - Louis Vuitton. Leta 2021 je delal na uradnih uniformah za japonski paviljon na Dubajski razstavi, leta 2023 pa je oblikoval scenske kostume za svetovno turnejo Beyonce. Morinagova posebna sposobnost izražanja skozi modo še naprej preseneča in ima močan vpliv na industrijo.

Komentar oblikovalca

Tema te kolekcije je "OBJEKT". Zasledoval sem idejo oblačil za nežive objekte, namesto za ljudi. Predstava odraža svet čez 100 let, torej v 22. stoletju, in predvidi kakšna oblačila bodo na voljo in kakšne bodo takrat modne revije.. V tej predstavitvi poskušam v obliki oblačil izraziti zasnovo tiskalnika Forearth, ki za tiskanje na tekstil drastično zmanjšuje uporabe vode. Prikazal sem obleko kot kapljico vode. Oblačila so običajno narejena tako, da se prilegajo človeškemu telesu, vendar sem konceptualiziral popolno kroglo kot človeško telo in naredil obleko z naborki, ki se ovije okoli krogle. Obleka sama je videti kot kapljica vode, ko je krogla oblečena v obleko, vendar ko jo snamete s krogle, ta postane običajna obleka.

V vseh mojih letih izdelovanja oblačil sem bil prepričan, da je za tiskanje na tkanino nujno uporabljati veliko vode, in da le uporaba vode ohranja barve, živahen izraz in teksturo tkanine. Vendar sem bil zelo navdušen, da tkanina, natisnjena s FOREARTH, doseže enak živahen in jasen učinek, čeprav uporablja zelo malo vode. Tekstura blaga ni bila poškodovana, tudi mehkoba tkanine je ostala. Menim, da je nova tehnologija potrebna za evolucijo, ne le v modi, ampak tudi v širšem svetu. Forearth nam omogoča izražanje tistega, česar prej nismo mogli doseči, in zelo pomembno je za našo lastno ustvarjalnost, da bo to vodilo v bolj trajnostno prihodnost, v 22. stoletje.

Značilnosti tiskalnika za tekstil z inkjet tehnologijo Forearth :

Koncept brez vode

Dramatično zmanjšuje uporabo vode pri tiskanju tekstila.*

Kreativna svoboda

Lastna pigmentna črnila omogočajo tako mehak otip nanešene barve kot visoko obstojnost na širokem spektru tkanin.

Lokacijska svoboda

Tiskanje tekstila ne temelji več na vodnem viru, zato podjetja lahko postavijo napravo kjerkoli, kar zmanjšuje logistične stroške, čas in presežne zaloge. Naprava omogoča optimizirane proizvodne količine skoraj s katere koli lokacije.

Ker Forearth znatno zmanjšuje uporabo vode pri tiskanju tekstila na skoraj nič, ne zahteva posebnih objektov za parjenje in pranje, ki sta potrebna v postopkih pred in po konvencionalnem tiskanju tekstila. Zmanjšanje vode prispeva tudi k dramatičnemu zmanjšanju porabe energije in izpustov CO2.

Poleg tega naprava ohranja mehkobo tkanine, kar je pomembno v tekstilni in modni industriji, omogoča pa tudi visokoločljiv tisk na širokem spektru materialov, kot so bombaž, svila, poliester, najlon in mešane tkanine.

Za več informacij o tiskalniku tekstila z inkjet tehnologijo Forearth kliknite tukaj.

* FOREARTH uporablja postopek tiskanja in sušenja v dveh korakih. Postopek tiskanja je brez vode, medtem ko postopek vzdrževanja uporablja bistveno manjšo količino vode. FOREARTH s pomočjo filtrov reciklira vodo, ki se uporablja za čiščenje njegovega transportnega traku, zato je poraba vode na 1 kg tkanine le 0,02 litra, v primerjavi s 153 litri pri konvencionalnem tisku (Na podlagi raziskav Kyocere iz leta 2022).

#

O podjetju Kyocera Document Solutions Europe

Kyocera Document Solutions Europe je skupina podjetij v lasti Kyocera Document Solutions Inc., vodilnega ponudnika rešitev za upravljanje z dokumenti s sedežem v Osaki na Japonskem. Portfelj družbe vključuje zanesljive in okolju prijazne večopravilne naprave in tiskalnike ter poslovne aplikacije in svetovalne storitve, ki strankam omogočajo optimizacijo in upravljanje delovnega toka dokumentov ter izboljšanje učinkovitosti. S strokovnim znanjem in kulturo sočutnega partnerstva, je cilj podjetja pomagati organizacijam izkoristiti znanje, ki spodbuja razvoj in prinaša spremembe.

Kyocera Document Solutions Inc. je ena od ključnih družb, ki sestavljajo korporacijo Kyocera Corporation, vodilnega dobavitelja polprevodniških paketov, industrijskih in avtomobilskih komponent, elektronskih naprav, sistemov za proizvodnjo sončne energije in mobilnih telefonov. V poslovnem letu, ki se je končalo 31. marca 2018, je konsolidirana neto prodaja podjetja Kyocera znašala 1,58 bilijona jenov (približno 14,9 milijarde USD). Kyocera se je uvrstila na seznam "Derwent Top 100 Global Innovators 2018-19", ki ga izdaja Clarivate Analytics in je na Forbesovi lestvici največjih javnih delnic na svetovnem trgu "Global 2000" uvrščena na 612 mesto. Več informacij je na voljo na spletni strani www.kyoceradocumentsolutions.si.

O podjetju Xenon forte

Podjetje Xenon forte sodeluje s Kyocero že od leta 1989, status nacionalnega distributerja je pridobilo leta 1997, julija 2002 pa postalo njen direktni partner. Skupaj s podjetji Xenon forte - Zagreb d. o. o., Xenon forte Sarajevo d. o. o. in Xenon forte Montenegro d. o. o. skrbi za marketing, tehnično podporo in distribucijo izdelkov Kyocera Document Solutions v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Črni gori. Osnovna dejavnost podjetja razvoj in prodaja rešitev za upravljanje z dokumenti, kar zagotavlja odlično osnovo za razvoj uporabniških storitev, tehnično podporo in razvoj aplikacij za podjetje Kyocera.

Kontakt

Tomaž Zajc, vodja marketinga

Xenon forte d.o.o.

Letališka cesta 29, Ljubljana

Tel: (01) 5484 812

Xenon forte d.o.o.

Letališka cesta 29, Ljubljana

Kontakt

Tomaž Zajc, vodja marketinga

Tel: (01) 5484 812

E-pošta: tomaz@xenon-forte.si