Mercedes-Benz - Uspešen zaključek fascinantne maratonske vožnje od Pariza do Pekinga
Peking, 17. november - Največji dizelski maraton vseh časov prispel na končni cilj v Pekingu - najboljša dosežena povprečna poraba goriva na 14.000 kilometrov dolgi poti zgolj 7.19 l/100 kilometrov.
Fotografije so na voljo pri evropski agenciji za fotografije EPA (European Pressphoto Agency) in jih je moč brezplačno prenesti z naslova: http://www.presseportal.de/story.htx?firmaid=8233&keygroup=bild
Danes se je v Pekingu končal najdaljši dizelski maraton vseh časov. 36 avtomobilov znamke mercedes-benz razreda E, ki se je 21. oktobra iz Pariza podalo na prekocelinsko pot, dolgo približno 14.000 kilometrov, je živih in zdravih prispelo v kitajsko prestolnico, potem ko so prepotovali Evropo in Azijo. Mercedez-Benz je s to ekstremno zmogljivostno preizkušnjo znova dokazal izjemne sposobnosti svojih sodobnih dizelskih motorjev na področju emisij plinov, varčnosti in zanesljivost. To dokazuje tudi poraba zmagovitega moštva "Ebay", ki je v kategoriji ekonomične porabe goriva slavilo s povprečno porabo 7,19 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov. Najboljši rezultat, ko gre za porabo na dnevni etapi, je znašal celo komaj 5,5 litra na 100 kilometrov.
"33 modelov E 320 CDI in trije E 320 BLUETEC so med to zmogljivostno preizkušnjo prepričljivo pokazali potencial naših high-tech dizelskih modelov. Dokazali so, da se užitek v vožnji, ekonomičnost porabe in okoljska prijaznost nujno ne izključujejo," je povedal dr. Dieter Zetsche, predsednik uprave DaimlerChrysler AG, odgovoren za skupino Mercedes Car. "Hkrati je maratonska vožnja od Pariza do Pekinga kvalitete nove generacije razreda E pokazala v bolj otipljivi luči. Razred E je izpolnil vse, kar smo obljubili udeležencem tekmovanja in našim strankam," je dodal. Današnji veliki finale poti na dolge razdalje se je odvil na pekinškem zgodovinskem prizorišču, vratih Yongding, ki predstavljajo južno vstopno točko "svete osi" prepovedanega mesta.
V petih etapah preizkušnje "E-Class Experience" se je za volani dizelskih limuzin zamenjalo več kot 360 voznikov iz 35 držav. V samo 25 dneh vožnje so prevozili devet držav, preizkušnja pa je delno potekala v ekstremnih pogojih, kot so sneg, led in netlakovane ceste. Dnevno so v povprečno prevozili približno 560 kilometrov. Skupno je karavana, ki je med drugim vključevala tudi 24 spremnih vozil modelov razreda G z ekipo Mercedes-Benz, tovornjake s tehnično opremo in mobilno postajo z dizelskim gorivom, premagala 840.000 kilometrov cest. Ta razdalja ustreza 21-kratnemu obsegu zemlje na ekvatorju.
Rekordna poraba goriva: 5,5 l/100 km
Moštvo "Ebay" v avtomobilu številka 3 je s porabo 7.19 l/100 km zmagalo v kategoriji ekonomične porabe goriva čez celotno razdaljo. Zahvaljujoč ekonomičnemu slogu vožnje je moštvo "German Taxi" na 616 kilometrov dolgi etapi od Lanzhouja do Wuhaia povprečno porabilo le 5.5 litrov dizelskega goriva na 100 kilometrov vožnje. Omenjenim številkam posebno vrednost daje dejstvo, da so vsi avtomobili, udeleženi na preizkušnji, enaki serijskim vozilom razreda E z motorji z močjo 165 kW/224 KM. Še več - luksuzne limuzine niso imele lahkega dela. Bile so polno naložene, v nekaterih primerih s tremi potniki in obilo prtljage. Zaradi pričakovanih slabih cestnih razmer so bili avtomobili na poti z zimskimi pnevmatikami in s pet centimetrov privzdignjenim vzmetenjem.
Povprečje porabe 8,32 l/100km, merjeno na vseh 36 vozilih, pomeni, da je bil namen pokazati superiornost dizelskih motorjev na področju porabe jasno dosežen tako na posameznih etapah kot preko celotne razdalje. V celoti je karavana 36 vozil porabila približno 40.530 litrov dizelskega goriva z nizko vsebnostjo žvepla. Gre za količino, ki je približno 20 odstotkov ali 10.000 litrov nižja od prvotno pričakovane. 18 sodelujočih vozil s pogonom na zadnja kolesa je na 100 kilometrov povprečno porabilo le 8,01 litra dizelskega goriva, medtem ko je 18 modelov 4MATIC s štirikolesnim pogonom beležilo le za spoznanje višjo porabo, 8.53 l/100 km.
40.000 evrov drag potep s taksijem
Med najbolj nenavadna vozila v karavani sta spadala dva taksija razreda E, ki sta konvoj spremljala vso dolžino potovanja. Tukaj je primerjava pokazala bistvene razlike v višini stroškov. Voznina v nemškem taksiju je ob koncu četrte etape in komaj 12.000 prevoženih kilometrih znašala 16.050 evrov. Isto potovanje bi v pariškem taksiju stalo občutno več: na isti točki je taksimeter že kazal ponosno vsoto 34.090 evrov; ob prihodu v Peking pa se je ta povzpela že na skoraj 40.000 evrov
Kontakti:
Frank Bracke, telefon: +49 711 17-75852,
frank.bracke@daimlerchrysler.com
Johannes Reifenrath; telefoon: +49 711 17-75834,
johannes.reifenrath@daimlerchrysler.com
spletni naslov: DaimlerChrysler novica na: www.media.daimlerchrysler.com
Z razredom E od Pariza do Pekinga. Več o projektu "Pariz-Peking" na voljo na naslovu
http://www.e-class-experience.com
Več informacij za novinarje na naslovu:
http://www.paris-beijing2006.com.
Login: Username: "media", Password "paris-beijing"