O-STA

Podjetji Take-Two Interactive Software, Inc. in Double Fusion sta podpisali pogodbo o oglaševanju znotraj iger za več naslovov

Double Fusion bo zastopnik za oglaševalske priložnosti za do devet športnih in akcijskih naslovov znamk 2K in 2K Sports

NEW YORK & SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - 4. december 2006 - Take-Two Interactive Software, Inc. (Nasdaq: TTWO) prek svojih založniških znamk 2K in 2K Sports, in vodilna neodvisna družba za oglaševanje znotraj iger, Double Fusion, sta danes sporočili, da sta podpisali pogodbo za več naslovov (do devet naslovov), o prodaji oglaševalskih priložnosti znotraj iger za izbor naslovov znamk 2K in 2K Sports.

Pogodba določa, da bo Double Fusion ekskluzivni severnoameriški in evropski zastopnik za integrirane oglaševalske priložnosti v izbranih 2K naslovih, ki bodo na trg prišli v letih 2007 in 2008. Poleg tega bo Double Fusion tudi ekskluzivni zastopnik in ponudnik tehnologije za dinamično oglaševanje znotraj iger za vse PC in nekatere konzolne platforme, razen za Xbox(R) in Xbox(TM) video-igre ter za razvedrilne sisteme Microsofta.

"Naši naslovi nudijo vrsto oglaševalskih in tržnih priložnosti za vodilne in nišne znamke, zato je bila pri naši odločitvi ključna izbira podjetja, ki je sposobno učinkovite prodaje tako dinamičnih kot integriranih priložnosti," je povedal Steve Glickstein, podpredsednik oddelka za prodajo in izdajo licenc podjetja 2K. "S pomočjo prodajne ekipe Double Fusiona 2K takoj pridobi pomembne oglaševalske povezave na Madison Avenue in s tem doseg, potreben za učinkovito izkoriščanje priložnosti, ki so prisotne v mnogih naših igrah."

V izbranih naslovih znamk 2K in 2K Sports bodo integrirane, zakodirane namestitve, ki bodo tržnikom nudile priložnosti za globoko integracijo v igro in njene zgodbe, tako da bodo uporabnike igre dosegli ne glede na to, ali bodo ti povezani na splet ali ne. Poleg tega bodo nekateri naslovi vsebovali tudi bogat zbir dinamičnih oglaševalskih namestitev, s pomočjo katerih bodo oglaševalci na milijone igralcev dosegli prek nakupov medijev v realnem času in hkrati ponudili posameznim potrošnikom prirejene, izmerljive in prožne oglaševalske vsebine.

"Povezava z 2K je odraz usklajenosti dolgoročnih vizij obeh organizacij tako v smislu trenutnega stanja kot v smislu prihodnjih usmeritev na področju industrije oglaševanja znotraj iger," je dejal Jonathan Epstein, predsednik in generalni direktor družbe Double Fusion. "2K nudi najbolj vroč zbir športnih in akcijskih iger z izjemno privlačnimi, za oglaševanje ugodnimi okolji, s čimer ključne demografske skupine doseže na prožen, prodoren način, kakršnega je moč doseči zgolj z oglaševanjem znotraj iger."

Partnerstvo z družbo Take-Two še krepi zaveze Double Fusiona, ki želi svojim oglaševalcem in partnerjem ponuditi širok izbor priložnosti za oglaševanje znotraj iger, maksimizirati dobiček za svojega založnika in razvojne partnerje, ter ustvariti portfelj najboljših naslovov med PC in konzolnimi igrami, spletnimi igrami za več igralcev, igrami, ki jih je mogoče sneti z omrežja in naprednimi spletnimi igrami. Double Fusion trenutno čaka na odobritev svoje tehnologije za vse konzolne platforme.

O Take-Two Interactive Software, Inc.

Take-Two Interactive Software, Inc., s sedežem v New York Cityju, je globalno razvojno, tržno, distribucijsko in založniško podjetje interaktivnih razvedrilnih programskih iger za PC, PlayStation(R) igralno konzolo, PlayStation(R)2 in PLAYSTATION(R)3 računalniške razvedrilne sisteme, PSP(R) (PlayStation(R)Portable) sistem, Xbox(R) in Xbox 360 (TM) video-igro in razvedrilne sisteme Microsofta, Nintendo GameCube(TM), Nintendo DS(TM) in Game Boy(R) Advance. Podjetje proizvode izdaja in razvija prek znamk Rockstar Games, 2K in 2K Sports ter Global Star Software, ki so v celoti v njeni lasti, prek hčerinskega podjetja Jack of All Games pa v Severni Ameriki prodaja programsko opremo, strojno opremo in dodatke. Take-Two prek hčerinskega podjetja Joytech dodatke za video-igre proizvaja in trži tudi v Evropi, Severni Ameriki in azijsko-pacifiški regiji. Podjetje ima prodajne in tržne poslovalnice v Cincinnatiju, New Yorku, Torontu, Genevi, Londonu, Parizu, Münchnu, Madridu, Milanu, Sydneyju, Bredi (Nizozemska), Aucklandu, Šanghaju in v Tokiju. Skupna delnica podjetja Take-Two je v javni prodaji na NASDAQ-u pod simbolom TTWO. Za več informacij o družbi in proizvodih vas prosimo, da obiščete našo spletno stran, ki se nahaja na naslovu www.take2games.com.

O Double Fusion

Podjetje Double Fusion, ustanovljeno leta 2004, je vodilni ponudnik dinamičnega oglaševanja znotraj iger. Da bi dosegel pomembne in težko dosegljive demografske skupine igralcev, gre Double Fusion onkraj tradicionalnih oglaševalskih medijev in ponuja širok razpon programov za oglaševanje in trženje znotraj iger, od dinamičnih 3D interaktivnih predmetov, videa, interaktivnih oglasov, 2D oznak in tako naprej, vse do docela v zgodbo vključenih integracij. Prodajna sila in integracijske ekipe Double Fusiona delajo neposredno z oglaševalci, razvijalci in lastniki vsebin, da bi zagotovili celovite oglaševalske in trženjske kampanje ter tako ustvarili dodaten vir prihodka za založnike video-iger, pri tem pa zaščitili doživetje pri sami igri. Double Fusion je v privatni lasti in ima sedež v San Franciscu, poslovalnice pa v Los Angelesu, New Yorku, Jeruzalemu, Londonu in Šanghaju. Več informacij o Double Fusionu je dostopnih na www.doublefusion.com.

Oglaševalci, ki jih zanimajo priložnosti v okviru mreže Double Fusion ter razvijalci in založniki, ki želijo s pomočjo integriranih in dinamičnih oglasov povečati svoje prihodke po naslovu, naj obiščejo www.doublefusion.com.

Double Fusion je registrirana znamka Double Fusion, Inc.

Vsa lastniška imena, avtorske pravice, registrirane znamke, blagovne znamke, registrirane blagovne znamke, imena izdelkov in logotipi, objavljeni v tem sporočilu za javnost, so last njihovih lastnikov in so morebiti registrirane v določenih jurisdikcijah, ter so v tem sporočilu omenjene zgolj v namene identifikacije.

"Varni pristan" po Zakonu o reformi pravdnih sporov v zvezi z vrednostnimi papirji iz leta 1995 (Private Securities Litigation Reform Act)

To sporočilo za javnost vsebuje napovedne izjave, ki se naslanjajo na določbe o varnem pristanu v dopolnjenem Poglavju 27A ameriškega Zakona o vrednostnih papirjih iz leta 1933 in dopolnjenem Poglavju 21E ameriškega Zakona o trgovanju z vrednostnimi papirji iz leta 1934. V tem sporočilu vsebovane izjave, ki niso zgodovinska dejstva, so po zveznih zaščitnih zakonih napovedne izjave. Takšne napovedne izjave temeljijo na prepričanjih našega vodstva, na njihovih domnevah in na informacijah, ki jih imajo trenutno na voljo. Podjetje takšnih napovednih izjav ni dolžno posodabljati. Dejanski rezultati se lahko zaradi različnih dejavnikov znatno razlikujejo od napovednih izjav. Med temi tveganji in negotovostmi so končne odločitve Posebne komisije in Uprave glede zadev, povezanih s podelitvami delniških opcij, vključujoč, a brez omejitev na: točnost podanih datumov za podelitve opcij in (ne)upoštevanje vseh ustreznih postopkov, vpliv revidiranih izjav o finančnih izjavah Podjetja ali drugih akcij, ki se bi jih Podjetje lahko ali pa bi se jih moralo lotiti zaradi takšnih revizij; čas, v katerem bo Posebna komisija zaključila preiskavo; možnost, da Posebna komisija ali druga vladna preiskava sproži vprašanja, za katera Podjetje trenutno ne ve, da obstajajo. Poleg tega lahko preiskava in morebitni zaključki Posebne komisije terjajo beleženje dodatnih stroškov; lahko vplivajo na zmožnost podjetja, da bi to pravočasno oddajalo zahtevana poročila na ameriško Komisijo za vrednostne papirje ("SEC"), na zaključke Podjetja o boljši učinkovitosti notranjega nadzora v primerjavi s postopki finančnega poročanja, ter na zmožnost podjetja, da izpolni zahteve borze NASDAQ za nadaljnje kotiranje delnic podjetja; in lahko povzročijo terjatve in pravde, povezane z omenjenimi zadevami, vključno s pravnimi postopki delničarjev in dejavnosti SEC-a in/ali drugih vladnih agencij ter negativnih davčnih ali drugih posledic za Podjetje, ki bi nastale zaradi prilagajanj v obračunavanju ali zaradi drugih dejavnikov. Ostali pomembni dejavniki za četrtletje, ki se je končalo 30. aprila 2006, so opisani v Obrazcu 10_Q pod poglavjem z naslovom "Dejavniki tveganja".

fortyseven communications for Double Fusion

Sibel Sunar,

323-658-1200

sibel@forty47seven.com

Brian Rubin,

323-658-1200

brian@forty47seven.com

or

Take-Two Interactive Software, Inc.

Jim Ankner,

646-536-3006

(Corporate Press/Investor Relations)

james.ankner@take2games.com