O-STA

Vodilno neodvisno podjetje za reklame v igrah pridobilo 26 milijonov dolarjev iz naslova financiranja

Podjetje bo pospešilo rast, mednarodno širitev

SAN FRANCISCO, ZDA - (BUSINESS WIRE) - 18. decembra 2006 - Double Fusion Inc., vodilno neodvisno podjetje za oglaševanje znotraj računalniških iger, je danes objavilo, da je uspelo pridobiti 26 milijonov dolarjev v okviru financiranja, ki ga je vodilo podjetje Norwest Venture Partners (NVP). Podjetje je sredstva zbralo tako od svojih obstoječih investitorjev, Accel Partners in Jerusalem Venture Partners, kot tudi strateških investitorjev kot so Time Warner, Hearst Corporation, IDG Ventures Pacific in Sedona Capital (iz Japonske). Double Fusion se bo lotilo agresivnega širjenja svojega poslovanja, vključno s svojimi medijskimi dejavnostmi, tehnologijo in mednarodnim poslovanjem, preko katerih želi ohraniti svoj vodilni položaj v sektorju, ki mu analitiki napovedujejo eno od najhitrejših rasti od vseh medijskih sektorjev.

Hitra rast oglaševanja znotraj iger je posledica velikega in naraščajočega števila ljudi, ki interaktivne igre uporabljajo na škodo ostalih medijev, in hkratnega povečevanja zaskrbljenosti oglaševalcev glede padajoče vrednosti oglaševanja v teh medijih. Reklame v igrah oglaševalcem ponujajo nove oblike oglaševanja ter blagovnim znamkam omogočajo nove poglobljene stike z njihovim najpomembnejšim ciljnim občinstvom.

Double Vision, ustanovljen leta 2004, vodi uprava, ki je bila pionir v oglaševanju znotraj iger. Podjetje za potrebe iger razvija in uspešno trži programski paket, ki omogoča prikaz raznovrstnih oglasov znotraj iger. Paket vsebuje kakovostna razvojna orodja in storitve, ki založnikom in oglaševalcem omogočajo podrobno poročanje in nadzorom nad kampanjo. Namenski oddelki za trženje in proizvodnjo podjetja Double Fusion sodelujejo neposredno z oglaševalci, razvijalci iger in založniki ter tako zagotavljajo kar največjo učinkovitost kampanj, ki zagotavljajo in izboljšujejo zadovoljstvo ob igranju iger.

S pomočjo svojih prodajnih oddelkov, svetovanja in tehnologije si je Double Fusion pridobil zaupanje in partnerstvo nekaterih največjih založnikov iger. V sklopu svojih temeljnih in dodatnih spletnih iger, iger za osebne računalnike in igralne konzole ter virtualnih svetov podjetje oglaševalcem omogoča stik z velikim številom potrošnikov obeh spolov, vseh starosti in celotnega razpona dohodkov.

"Video igre ponujajo novo možnost oglaševanja, ki se dotika visoko zavzetih potrošnikov in obenem tudi bistveno spreminja načine, na katere lahko potrošniki sovplivajo na blagovne znamke," je dodal Jonathan Epstein, predsednik uprave Double Fusion. "Oglaševanje po drugi strani ustvarja nove poslovne modele za podjetja, ki izdelujejo računalniške igre, saj bo še pospeševalo naraščanje števila igralcev. Zavezanost in zaupanje prvorazrednih finančnih in strateških partnerjev pomeni tako priznanje ogromnemu potencialu tržišča za oglaševanje znotraj iger kot tudi vodilnega položaja Double Fusion znotraj tega tržišča."

Trenutni in novi vlagatelji v podjetje Double Fusion spadajo med vrhunska podjetja iz Silicijeve doline, Izraela, evropskih in azijskih skladov tveganega kapitala ter iz področja medijev in zabave.

"Double Fusion ima ogromen tržni potencial," je dejal Jim Lussier, partner pri Norwest Venture Partners, ki bo postal član uprave Double Fusion. "Noben drug nov oglaševalski medij ne more začeti s tržiščem 500-ih milijonov uporabnikov in projekcijami tako hitre rasti. Ekipa, tehnologija in vodilni položaj so podjetju Double Fusion zagotovili zaupanje skupine vlagateljev in jo profilirali kot podjetje, ki bo omogočalo in ustvarilo veliko vrednost preko globalnih sprememb na tržišču video iger in modelov oglaševanja."

O Double Fusion

Podjetje Double Fusion, ustanovljeno leta 2004, je vodilni neodvisni ponudnik dinamičnega oglaševanja znotraj iger. Da bi dosegel pomembne in težko dosegljive demografske skupine igralcev, gre Double Fusion onkraj tradicionalnih oglaševalskih medijev in ponuja največji razpon programov za oglaševanje in trženje znotraj iger na tržišču. Uslužbenci Double Fusiona sodelujejo neposredno z oglaševalci, razvijalci in lastniki vsebin, da bi zagotovili celovite oglaševalske in trženjske kampanje ter tako ustvarili dodaten vir prihodka za založnike videoiger, pri tem pa zaščitili doživetje pri sami igri. V upravi podjetja je tudi član, ki je odgovoren za povezovanje oglaševalcev s ciljnimi skupinami. Double Fusion ima sedež v San Franciscu, poslovalnice pa v Los Angelesu, New Yorku, Jeruzalemu in Londonu. Oglaševalci, ki jih zanima sodelovanje, in založbe za igre, ki jih zanima povečevanje prihodkov od izdanih iger preko vključevanja in dinamičnega postavljanja reklam si lahko več preberejo na www.doublefusion.com.

O Norwest Venture Partners

Norwest Venture Partners (NVP) je globalno podjetje za vlaganje tveganega kapitala. Preko vzpostavljanja partnerstev s podjetji NVP že preko 45 let soustvarja izjemna podjetja. NVP vlaga predvsem na področjih informacijske tehnologije, vključno z internetom in mediji, programsko opremo, storitvami in komunikacijskimi sistemi ter polprevodniki/komponentami. Podjetje s sedežem v Palo Altu v Kaliforniji trenutno upravlja s preko 2,5 milijarde dolarjev tveganega kapitala.

NVP je od svoje ustanovitve kapital vložil v preko 400 podjetij. Med nedavne investicije in transakcije spadajo Airespace (ki ga je prevzelo podjetje Cisco Systems), deCarta, HedgeStreet, mBlox, Mercora, Resonext Communications (prevzet s strani RF Micro Devices), Spinnaker Networks (prevzet s strani Network Appliance), TURN, Wallop in Winphoria Networks (ki ga je prevzela Motorola). NVP je s kapitalskimi vložki podprlo tudi takšna vodilna podjetja kot so Actel Corporation, Brocade Communications, Cerent (prevzet s strani Cisco Systems), Documentum, Extreme Networks, Forte Software (prevzet s strani Sun Microsystems), PeopleSoft in Tivoli Systems (ki ga je prevzel IBM). Za več informacij obiščite www.nvp.com.

Vse blagovne znamke, avtorske pravice, registrirane blagovne znamke, imena izdelkov in logotipi, objavljeni v tem sporočilu za javnost, so last njihovih lastnikov in so morebiti registrirane v skladu z določeno zakonodajo ter so v tem sporočilu omenjene zgolj v namene identifikacije.

KONTAKT:

fortyseven communications za Double Fusion

Sibel Sunar/Brian Rubin, 323-658-1200

sibel@forty47seven.com

brian@forty47seven.com