O-STA

Novi Joolz Day5 predstavili v Kranjski Gori

V stiku z naravo z znamko Joolz

Včeraj je Jasna Chalet Resort v Kranjski Gori gostil poseben dogodek "Stik z naravo", ki ga je Baby Center posvetil prestižni nizozemski blagovni znamki otroških vozičkov in dodatkov zanje Joolz. V prelepem ambientu ob jezeru Jasna so se zbrali predstavniki veleprodajne družbe Apollo Slovenija, ekipa Baby Centra, njihovi zunanji strokovni sodelavci in vplivneži iz Slovenije in Hrvaške, ki so uživali v sproščenem in povezovalnem vzdušju. Dogodek je bil zasnovan z mislijo na trajnost, ki je hkrati ena glavnih vrednot znamke Joolz.

Po druženju ob brunchu je sledila za obiskovalce prijetna predstavitev znamke Joolz, ki jo je pripravil predstavnik znamke Branko Marinič, in temeljito spoznavanje novega modela Joolz Day5, ki ga je vodila Strollerica Ines Kovač Ivanović. Kot je povedala gre za peto generacijo priljubljenega modela Joolz Day, ki ga starši po vsem svetu obožujejo. Voziček 2 v 1 združuje udobje in zaščito z najboljšo podporo za vašega malčka. Nadgrajuje vse že znane ključne lastnosti prejšnjega modeli, nudi npr. izboljšavo, ki je bodo veseli predvsem nekoliko višji starši: ročaj vozička je nastavljiv vse do 113 cm. Razvit je bil s pomočjo strokovnjakov za vrhunsko ergonomsko udobje, kar zagotavlja varnost in udobje vašega otroka kjerkoli in kadarkoli. Voziček ima mehko košaro z hipoalergensko vzmetnico iz Tencel™-Lyocell. Senčnik ne ščiti le pred zunanjimi vplivi, temveč ustvarja tudi prijeten, varen prostor za vašega malčka. S težo le 12 kg (ogrodje in sedežna enota skupaj) je Joolz Day5 najlažji voziček v svojem razredu, ki združuje kakovost, funkcionalnost in eleganten dizajn.

Ker druženja v tako prijetnem ambientu nikakor ne gre zapraviti, so v sodelovanju z EscapeBOXom pripravili vznemerljivi lov za zakladom okoli jezera! Udeleženci so bili tako razdeljeni v skupine, ki so med sabo tekmovali, kdo bo prvi prišel do zaklada. Po zaključenem tekmovanju so se sprostili s pomočjo joge pod vodstvom certificirane učiteljice joge Tamare Manojlović. Ker jo je v juniju nekoliko zagodlo aprilsko vreme, je sprostitvena joga potekala pod senčniki, z dihalnimi vajami pa so imeli priložnost, da se odklopijo od vsakdanjih skrbi, se povežejo sami s seboj in se sprostijo v naravnem okolju. Po lahkem kosilu so postregli še tradicionalno slovensko jed - šmorn, ki je bila popoln zaključek kulinaričnega dela dogodka.

"Dogodek je bil dobro organiziran, imeli smo se fantastično. Joolz Day5 me je presenetil s kupom novosti, ki staršem še olajšajo življenje. Jogiranje ob jezeru in fantastičen šmorn sta dodala piko na i prijetni izkušnji", je povedala Mateja Sotlar.

Maja Koprivnikar, bolj znana kot Babica Maja, ki se ob novem modelu vozička poigrava z idejo o menjavi vozička, je povedala: "Joolz navdušuje, vsekakor pa so dogodki, kjer uspemo povezati prijetno s koristnim tisto, kar poskrbi za lepe spomine!"

Joolz je blagovna znamka, namenjena tistim staršem, ki se zavedajo možnosti doprinosa k boljšemu svetu za svoje otroke. Njihovi izdelki so pametno in zavestno zasnovani, da staršem nudijo udobje in nadzor, hkrati pa skrbijo za okolje. Zavezanost trajnosti je vidna v vsakem koraku - od uporabe trajnostnih materialov do embalaže, ki jo je mogoče ponovno uporabiti. Joolz se ponaša s 10-letno prenosljivo garancijo in pobudo "En voziček, eno drevo". Vsak voziček Joolz prispeva k sajenju dreves v gozdovih po Aziji, Afriki, Evropi in Južni Ameriki. Do sedaj so zasadili že več kot 400.000 dreves, kar prispeva k boju proti podnebnim spremembam, krčenju gozdov in revščini.

Dogodek je bil čudovita priložnost za predstavitev prednosti in vrednot znamke Joolz, povezovanje z naravo in sklepanje novih prijateljstev. Veselimo se novih srečanj in trajnostnih pobud, ki jih bo Joolz prinesel v prihodnje.

O blagovni znamki Baby Center

Baby Center je zvest sopotnik staršev že več kot 30 let. Oblikovali so tri produktne linije - BC baby, BC play in BC style - in kupcem na pregleden način približali ponudbo, ki je na enem mestu ne boste našli nikjer drugje. Z veliko mero odgovornosti, izkušenj in strokovnosti se posvečajo celoviti ponudbi na enem mestu, poskrbijo za učinkovito ter skrbno svetovanje vse od časa nosečnosti pa do obdobja, ko otroci prestopijo prag zgodnjih najstniških let. Baby Center ostaja prva izbira otrok in staršev. Postavlja jih v osrčje svojega delovanja in z njimi tke zaupanja vredne vezi, vse od vesele novice, da prihaja dojenček, pa do priložnostnih nakupov, ko iščete darilo za rojstni dan. Brezplačni Klub Baby Center združuje že skoraj pol milijona uporabnikov, ki so deležni posebnih klubskih ugodnosti. Izkoristite jih lahko v kar 55 trgovinah Baby Center po Sloveniji ter v spletni trgovini babycenter.si.

Kontakt za medije

Maja Ambrož

Marketing Director

t: +386 (1)

m: +386

e: maja.ambroz@akids.si

Eva Novak

Sidera, komunikacijska agencija

m: +386 31 763 015

e: eva@sidera.si