NLB svojim strankam iz udobja domačega kavča že 30 let omogoča 24/7 dostop do bančnega svetovalca
NLB je novembra leta 1994 kot prva banka v Sloveniji uvedla telefonsko banko Teledom, iz katere se je razvil današnji NLB Kontaktni center. Za tisti čas je šlo za izjemno napredno in unikatno rešitev v slovenskem prostoru, ki je strankam iz udobja domačega doma 24/7 omogočala dostop do banke. Danes tradicijo in poslanstvo Teledoma uspešno nadaljuje NLB Kontaktni center, ki je v treh desetletjih prehodil dolgo pot in se razvil v enega od najboljših kontaktnih centrov v državi, ki je po različnih kanalih strankam NLB vseskozi na voljo.
V začetku 90. let prejšnjega stoletja so bile telefonske banke prisotne predvsem v zahodnem svetu, v Sloveniji pa stranke te možnosti še niso imele. NLB je bila tako pionir na tem področju. Po več kot polletnem izobraževanju ekipe je novembra 1994 prva telefonska banka v Sloveniji sprejela prvi klic. Stranke so novo rešitev hitro sprejele in že po stotih dneh je imel Teledom 1400 uporabnikov. V prvih mesecih delovanja je Teledom v povprečju prejel 80 klicev strank dnevno, večina je želela plačati položnice ali pa prenesti sredstva med računi. Priljubljenost Teledoma je hitro naraščala in že leta 2000 je imel Teledom preko 50.000 uporabnikov.
Razvoj NLB Kontaktnega centra
Ekipa Teledoma je vseskozi sledila tehnološkim trendom in iskala tehnološke rešitve, s katerimi bi lahko še izboljšali uporabniško izkušnjo. Hkrati z novimi digitalnimi trendi in spremenjenimi bančnimi navadami strank se je razvijal in prilagajal tudi Teledom, ki je postopoma prerasel v NLB Kontaktni center. Tako smo leta 2017 strankam ponudili NLB Video klic, ki je prav tako 24/7 dostopen na www.nlb.si in v mobilni banki NLB Klik. Po video klicu lahko stranke poleg opravljanja vsakodnevnih bančnih poslov najamejo osebni kredit, izredni limit, sklenejo zavarovanje ali naročijo dodatno kreditno kartico.
NLB Kontaktni center je danes eden večjih kontaktnih centrov v državi, saj na letni ravni izvede več kot 1,3 milijonov kontaktov s strankami. Strankam je na voljo po vseh sodobnih komunikacijskih kanalih, poleg pomoči in servisa pa je močno okrepil prodajno vlogo in postal prava 24/7 NLB virtualna banka.
Mirella Miškić, direktorica NLB Kontaktnega centra, je ob jubileju povedala: "Pogled v preteklost nam jasno pokaže gradnike sedanjosti, iz katerih smo se naučili in dobili navdih za grajenje prihodnosti po meri naših strank. Ljudje smo središče vsega dogajanja, naš utrip in izkušnja, ki ostane v spominu. Tudi z banko. Zato v NLB Kontaktnem centru sledimo tej izkušnji in želimo biti še boljši, in to 24/7 ter tam, kjer nas naše stranke potrebujejo. Naši komitenti nam zaupajo desetletja in to je temeljna vrednota, na kateri bomo gradili prihodnost, predvsem dostopnost, odzivnost, enostavnost, individualno prilagojen finančni nasvet in prijazen odnos. Veselimo se novih tehnoloških rešitev, ki nam bodo pri tem pomagale, novih znanj in kompetenc naših sodelavcev. Naše smernice delovanja nam bodo ob tem omogočile, da strankam ponudimo visoko kakovost storitev, s čimer bomo dvigovali tudi zaupanje v celotno NLB Skupino. Prepoznavnost tega kanala, predvsem NLB video klica, pa predstavlja izjemno storitev, ki je ključni element pri izgradnji ugleda NLB." | |
NLB Komuniciranje