O-STA

Mercedes-Benz na 77. ženevskem avtomobilskem sejmu

6. marec 2007

Trojna premiera za novi C-razred

Ženeva - Novi Mercedes-Benz C-razred na 77. ženevskem avtomobilskem sejmu proslavlja trojno premiero.

Na sejmu sta poleg modela za standardno proizvodnjo debi doživela še dirkalna različica "AMG-Mercedes C-Class DTM 2007" in visoko ekonomični in okolju prijazen Vision C 220 BLUETEC, ki ga poganja prvi motor s štirimi cilindri z inovativno tehnologijo za nadzor nad emisijami. S porabo 5.5 litrov dizelskega goriva na 100 kilometrov ta študija prikazuje, da je še strožji emisijski standard EURO 6, ki bo v Evropi začel veljati leta 2015, mogoče doseči. Čisti in ekonomični motorji so lastnost novega C-razreda, ki bo na evropskem trgu na voljo od 31. marca.

"Odkar smo konec januarja objavili datum začetka prodaje, se je samo v zahodni Evropi za novi C-razred odločilo že več kot 55.000 strank," je v svoji uvodni izjavi na tiskovni konferenci Mercedes-Benza v Ženevi povedal dr. Dieter Zetsche, predsednik uprave DaimlerChrysler AG in direktor skupine Mercedes Car Group. "Prepričani smo, da bo novi C-razred nadaljeval zgodbo o uspehu svojega predhodnika, s katerim smo pri prodaji dosegli številko dva milijona," je nadaljeval Zetsche.

Četrta generacija C-razreda je stranke navdušila s svojo edinstveno kombinacijo varnosti, udobja in agilnosti. Standardna oprema vseh različic vključuje inovativen paket AGILITY CONTROL z blažilniki, ki se odzivajo v skladu s situacijo, kar odpira nove dimenzije za izpopolnjevanje: Združuje tipično Mercedes udobje in izjemne karakteristike za agilno vožnjo. Novi C-razred poganjajo najsodobnejši štiri- in šestcilindrski motorji, ki porabijo do šest odstotkov manj goriva od prejšnjih modelov, pri čemer je njihov učinek za 13 odstotkov večji. Kljub celi vrsti tehničnih inovacij in še obsežnejši standardni opremi, ob upoštevanju inflacije cena novega C-razreda ostaja na ravni predhodnih serij. V Nemčiji in drugih evropskih državah je osnovna cena vključno z davkom še vedno nižja od 30.000 €.

Vzor varnosti in koncept raznolikega proizvoda

C-razred nove standarde postavlja tudi na področju varnosti. Med primeri lahko navedemo Intelligent Light System (inteligentni sistem osvetlitve) s petimi različnimi funkcijami osvetlitve in sistem PRE-SAFEŽ za preventivno zaščito potnikov. Poleg tega novo limuzino razreda C odlikuje koncept izjemno raznolikega proizvoda, ki izpolni pričakovanja strank iz različnih ciljnih skupin. V obliki linij AVANTGARDE, ELEGANCE in CLASSIC, Mercedes-Benz ponuja tri individualne različice modela, ki dajejo različen poudarek na udobje ali agilnost.

Koncept dveh različnih osebnosti proizvoda znotraj iste serije se v novem C-razredu kaže tudi vizualno, saj gre za prvo Mercedes limuzino z dvema "obrazoma". Modeli AVANTGARDE imajo Mercedesovo zvezdo na sredini rešetke in so tako v skladu s slogom športnih modelov Mercedesa, še zlasti cupéjev. Bolj tradicionalni ELEGANCE in CLASSIC različici imata zvezdo še vedno na pokrovu.

Svetovna premiera prvega BLUETEC štiricilindrskega motorja v Vision C 220 BLUETEC

V študiji, ki temelji na novem C-razredu, Mercedes-Benz v Ženevi prvič predstavlja tudi svojo inovativno tehnologijo za nadzor nad emisijami v kombinaciji s štiricilindrskim motorjem, ki omogoča manjšo porabo goriva. V povezavi z zagotavljanjem skladnosti s še strožjim emisijskim standardom EURO 6, ki bo začel leta 2015 veljati za vsa nova vozila v Evropi, Vision C 220 Bluetec brez dvoma kaže pot naprej. Pri moči 125 kW (170 hp) in največjemu navoru 400 Nm Vision C 220 BLUETEC porabi le 5.5 litrov dizelskega goriva na sto kilometrov.

Vrhunski štiricilindrski dizelski motor z BLUETEC nadzorom nad emisijami je najboljši primer visoko razvite tehnologije prihodnosti," je pojasnil dr. Dieter Zetsche. "Naša dizelska strategija je učinkovit odgovor na vprašanje, kako privarčevati gorivo in s tem znižati CO2, kako še zmanjšati vse izpušne emisije, vključno z NOx, pri tem pa še vedno zagotoviti prvovrstno izkušnjo pri vožnji. V povezavi s tem menimo, da je naš visoko razviti dizelski koncept trenutno najboljša in najbolj učinkovita rešitev, kar jih je na voljo." Z Vision C 220 BLUETEC Mercedes-Benz ponuja vpogled v tisto, kar prihaja kot del njegove BLUETEC iniciative, ki je bila v ZDA lansirana lansko jesen. Začetni zagon je prišel z lansiranjem na trg E 320 BLUETEC-a v Severni Ameriki oktobra 2006, ko so v tem predelu sveta predstavili dizel z nižjo vsebnostjo žvepla. Zaradi porabe 6.7 litra na sto kilometrov je E 320 BLUETEC eno najbolj ekonomičnih vozil v svojem razredu v ZDA.

S prvim štiricilindrskim BLUETEC modelom je Mercedes-Benz pokazal, kako raznolika je lahko ta inovativna tehnologija. Po lansiranju v ZDA bo podjetje BLUETEC predstavilo tudi na drugih tržiščih. Tehnologijo trenutno prilagajajo evropskim tržnim zahtevam in drugim Mercedes-Benz modelom, s ciljem, da bi bila ta okolju prijazna in izjemno ekonomična tehnologija od leta 2008 na voljo tudi evropskim strankam, najprej v razredu E.

Novi C-razred: emisije CO2 že znižane za 15 odstotkov

Različica C-razreda za standardno proizvodnjo priča o uspehu Mercedes-Benza v njegovih prizadevanjih za stalno zniževanje emisij in porabe goriva. Ocena življenjskega ciklusa, ki so jo izvedli na novi limuzini in so jo potrdili nemški organi, pristojni za tehnične preglede (TÜV), potrjuje, da so bile emisije ogljikovega dioksida (CO2) pri četrti generaciji C-razreda znižane za 15 odstotkov. To je devet ton na vozilo. Zaradi tega je novi C-razred edini avtomobil z okoljskim certifikatom v svojem tržnem segmentu.

Sklicevanje: Slika je dostopna preko EPA (European Pressphoto Agency) in jo lahko brezplačno snamete na:

http://www.presseportal.de/story.htx?firmaid=8233&keygroup=bi d

Kontakti

Christoph Horn, tel. +49 711 17-75841, christoph.horn@daimlerchrysler.com

Internet

Več novic na temo DaimlerChrysler dostopnih na: www.media.daimlerchrysler.com