Fructal z rekordnim investicijskim ciklom: več kot 7 milijonov evrov za trajnost, inovacije in izboljšanje delovnih pogojev
Ajdovščina, 8.1.2025 - Fructal, vodilno podjetje v prehrambeni industriji, je zagnalo največji investicijski cikel v zadnjem desetletju. Z več kot 7 milijoni evrov vlaganj podjetje krepi proizvodne zmogljivosti, uvaja napredne tehnologije in izboljšuje delovne pogoje za zaposlene. S temi investicijami Fructal ne le modernizira svoje delovanje, temveč tudi uresničuje svojo zavezanost trajnostnemu razvoju in lokalni proizvodnji.
Ključne investicije:
· Nova Tetra Pak linija omogoča uporabo embalaže iz obnovljivih materialov, izdelane na osnovi sladkornega trsa. S to posodobitvijo se emisije CO₂ v proizvodnji embalaže zmanjšajo za 52 %, izdelki Fructal Superior pa pridobijo oznako "Carbon Verified", saj 87 % materialov izvira iz obnovljivih virov.
· Nova linija za pouch embalažo je prva tovrstna v Sloveniji. Omogoča proizvodnjo inovativnih izdelkov, kot je "Fruit to go", ter prinaša energetsko učinkovitejšo pasterizacijo in avtomatizacijo ključnih proizvodnih procesov. Celotna linija bo operativna aprila letos, s čimer bo podjetje podvojilo trenutne kapacitete in ustvarilo možnosti za sodelovanje z drugimi blagovnimi znamkami.
· Modernizacija linij TetraPak in PET vključuje nove aseptične tanke in pasterizatorje, ki zagotavljajo prilagodljivejšo, energetsko učinkovitejšo in okolju prijaznejšo proizvodnjo. Letni prihranki zaradi teh izboljšav znašajo približno 300.000 evrov.
· Solarna elektrarna z močjo 606 kWp bo letno proizvedla okoli 650 MWh zelene energije, kar predstavlja 13 % potreb podjetja po električni energiji. Leta 2025 je predvidena postavitev dodatne elektrarne, ki bo delež obnovljivih virov povečala na tretjino porabe.
· Skrb za zaposlene in lokalno proizvodnjo: poleg tehnoloških izboljšav Fructal vlaga tudi v izboljšanje delovnih pogojev. Sredstva so namenjena avtomatizaciji težkih fizičnih del, modernizaciji klimatskih naprav in nakupu nove opreme, ki zmanjšuje fizične obremenitve zaposlenih ter povečuje varnost in učinkovitost dela.
Fructal, ki letošnje leto praznuje že 80. obletnico od svoje ustanovitve, utrjuje svojo vlogo vodilnega ponudnika na trgu. Ključna prednost lokalne proizvodnje je prav v zavedanju pomena slovenskega porekla. Oznaka "Proizvedeno v Sloveniji" je za slovenske kupce eden najpomembnejših dejavnikov pri izbiri izdelka. Poleg tega je "Made in Slovenia" sinonim za kakovost tudi pri potrošnikih v širši regiji, predvsem v državah nekdanje Jugoslavije. Fructalova zavezanost Vipavski dolini temelji tudi na spoštovanju slovenskega znanja, bogate tradicije in 80-letne zgodovine blagovne znamke Fructal, zato podjetje z omenjenimi vlaganji še dodatno krepi zavezanost k lokalnemu okolju ter trajnosti.
Več informacij: Fructal d.o.o., pr.info@fructal.si; 05 369 12 02; www.fructal.si