O-STA

MODRA STOPINJA: Vseslovenska kampanja "Energija si, bodi učinkovit" se nadaljuje z akcijo MODRA STOPINJA, ki spodbuja k energetsko učinkovitemu ogrevanju in hlajenju ter rabi obnovljive Modre energije

Akcija Modra stopinja je osemnajsta po vrsti v nizu akcij, ki so jih skupaj s člani Mreže poslovno-družbene koristnosti izvedli v agenciji Informa Echo. Namen izvedenih akcij je osveščanje končnih porabnikov o učinkoviti rabi in obnovljivih virih energije (URE in OVE) ter povezovanje poslovnih iniciativ, ki omogočajo uvajanje URE in OVE. Akcija Modra stopinja se prične 22. aprila na svetovni dan Zemlje. Prva faza akcije, katere investitor je Holding Slovenske elektrarne HSE, bo trajala do konca maja. Osredotočena bo na posredovanje uporabnih nasvetov o energetsko učinkovitem ogrevanju in hlajenju ter izobraževanju preko spletne nagradne igre Spoznaj obnovljive vire energije. Nasveti in nagradna igra so dostopni na prenovljenem portalu www.pozitivnaenergija.si , dostop pa je možen tudi preko www.hse-energija.si

SPOROČILO AKCIJE MODRA STOPINJA

Posebnost akcije Modra stopinja glede na predhodne je v tem, da pod skupnim sporočilom Modra stopinja ugodja povezuje več akcij, ki jih bodo omogočili različni investitorji. Univerzalno sporočilo celotne akcije, ki je na izviren način podano v sliki in besedi nam sporoča, da je ustrezna temperatura ključnega pomena za obstoj življenja na Zemlji in za bivalno ugodje v naših domovih ter poslovnih prostorih. HSE je v svojem delu akcije sporočilo nadgradil tako, da nas poziva k Modremu ravnanju s tem, da uporabljamo obnovljivo Modro električno energijo, pridobljeno iz slovenskih rek. Slovenija ima namreč izjemno bogat vodni potencial, ki je idealen vir obnovljive energije.

Oglasi akcije Modra stopinja posredujejo uporabne nasvete, kako učinkovito ogrevati in hladiti svoj dom. Širši nabor nasvetov za učinkovito ravnanje pa si lahko preberete na spletnem portalu www.pozitivnaenergija.si pod rubriko DOBERnaSVET. Bistvo energetsko učinkovitega ravnanja z energijo je v tem, da za želeno bivalno ugodje zaradi potratnega ravnanja ne potrošimo več energije, kot je dejansko potrebujemo. S tem zmanjšujemo škodljive vplive na okolje obenem pa zmanjšujemo stroške za energijo.

Zabavna in poučna nagradna igra Spoznaj obnovljive vire energije nam v štirih korakih, ki vključujejo vprašanja o vodi, soncu, biomasi in vetru oz. geotermalnih virih, predstavi potencial obnovljivih virov v Sloveniji in v svetu. Obnovljivi viri energije so ključni za trajnostni razvoj, saj omogočajo proizvodnjo potrebne energije brez emisij CO2, ali pa z neprimerljivo manjšimi izpusti, kot jih povzroča pridobivanje energije iz fosilnih virov. Zabavno izobraževanje pa nam lahko prinese tudi koristne nagrade, ki so jih prispevali člani mreže Sinergija: Gorenje, Mercator, Merkur, Danfoss, Telekom Slovenija in HSE. Igro poleg omenjenih članov mreže podpirajo tudi drugi z objavo oglasnih pasic na svojih spletnih straneh in portalih.

LE SKUPAJ LAHKO URESNIČIMO VIZIJO

V lanskem letu so člani Mreže poslovno-družbene koristnosti Sinergija, ki jih je preko 40, preko skupnih akcij spodbudili 40% individualnih porabnikov v Sloveniji k razmišljanju o ukrepih učinkovite rabe energije, 37% pa jih je dejansko začelo izvajati vsaj en ukrep. Ključ uspeha pri uvajanju URE je v usklajevanju podjetniških, individualnih in družbenih interesov. Trenutno potekajo usklajevanja z aktivnejšimi člani mreže Sinergija (Mercator, Petrol, Eko sklad, Te-tol) ter drugimi podjetji (proizvajalci in trgovci toplotnih črpalk, klima naprav in solarnih celic), da bi po zaključku prve faze prevzeli pobudo in svoja prizadevanja v smeri URE in OVE nadaljevali v duhu akcije Modra stopinja. S tem se bo povečal učinek osveščanja, udeleženci v akciji pa bodo z manjšimi stroški povečali učinke svojih promocijskih aktivnosti, ki so povezane z uvajanjem URE in OVE.

Dodatne informacije: Rajko Dolinšek, rajko.dolinsek@Informa-echo.si ,

Tel. 01 583 93 23 , 031 688 423

Priloge:

Izjava Rajka Dolinška, direktorja Informa Echo

Izjava Boruta Meha, direktorja HSE

Sporočilo akcije Modra stopinja v sliki

Seznam članov mreže Sinergija, ki sodelujejo pri akciji Modra stopinja

--------------------------------------------------------------------------

1. IZJAVA: Rajko Dolinšek, direktor Informa Echo

Prva faza akcije MODRA STOPINJA, ki jo je omogočil HSE, bo trajala do konca maja. Sporočilo akcije glasi, da za ustrezno bivalno ugodje ni treba trošiti več energije, kot je dejansko potrebujemo, če omejimo potratno ali neracionalno ravnanje. S tem prihranimo in prispevamo k ohranitvi Zemlje.

Po zaključku prve faze se bodo nadaljevale aktivnosti, ki so povezane z učinkovitim ogrevanjem in hlajenjem. S tem bo povečan učinek osveščanja pri končnih porabnikih energije. Prav tako pa bodo predvidene aktivnosti prispevale k uresničevanju poslovnih ciljev članov mreže Sinergija, ki bodo svoja prizadevanja v smeri učinkovite rabe in obnovljivih virov energije povezali z Modro stopinjo.

Rajko Dolinšek

Direktor Informa Echo

2. IZJAVA: Borut Meh, direktor HSE

V letošnji akciji MODRA STOPINJA, ki je posvečena hlajenju in ogrevanju, želimo ob učinkoviti rabi energije predstaviti tudi Modro energijo, ki je pridobljena iz obnovljivega vira slovenskih rek. V HSE vse več pozornosti posvečamo obnovljivim virom energije, ki omogočajo trajnostni razvoj. Z akcijo MODRA STOPINJA skušamo spodbuditi čim več članov mreže Sinergija in drugih podjetij, da bi s svojimi pobudami in sodelovanjem povečali sinergijski učinek kampanje "Energija si, bodi učinkovit" preko katere že peto leto spodbujamo energetsko učinkovito ravnanje v gospodinjstvih in javnemu sektorju.

Borut Meh

Generalni direktor HSE

3. SEZNAM DOSEDANJIH UDELEŽENCEV V PRVI FAZI AKCIJE MODRA STOPINJA

Razvoj akcije in izvedba: Informa Echo

Investitor prve faze: HSE

Podpora oglaševanju: Delo, Dnevnik, Pro plus, RTV Slo, Večer, Žurnal,

Podpora nagradni igri: Center za energetsko učinkovitost IJS, Consoriana, Danfoss, Eco Consulting, Elektro Celje, Fakulteta za strojništvo, I-Vites, Media-publkum, Mercator, Merkur, Skupnost občin Slovenije, Telekom Slovenije,

Spremljanje rezultatov: Arhea, Iprom, Valicon