O-STA

Spoznajte novi Myspace

Myspace prvič predstavlja novo znamko, spletno stran in serijo računalniških programov za družabne zabavne vsebine namenjene generaciji Y

BEVERLY HILLS, Kalifornija--(BUSINESS WIRE)--Podjetje Myspace je danes predstavilo novo znamko, spletno stran in serijo računalniških programov in tako na novo opredelilo svojo vlogo ponudnika družabnih zabavnih vsebin za generacijo Y. Myspace je ustvaril bogato, izredno osebno izkušnjo, preko katere lahko uporabniki odkrivajo vsebine in se povezujejo z drugimi oboževalci strani, s katerimi imajo skupne interese. Zabavne vsebine vključujejo glasbo, slavne, filme, televizijo in igre, dostopne pa bodo preko različnih platform, vključno s spletom, mobilnimi napravami in tudi brez povezave.

"To je začetek razburljive prelomnice za Myspace. Naša nova strategija razširja obstoječe prednosti Myspacea - globoko razumevanje druženja, bogata ponudba zabavnih vsebin in možnost odkrivanja najnovejših kulturnih smernic v realnem času preko naših uporabnikov," je dejal Mike Jones, izvršni direktor podjetja Myspace. "Myspace je poseben v tem, da ga poganjajo strasti naših uporabnikov, ki programirajo stran s tem, ko izražajo svoje interese, delijo svoja mnenja in znanja o določenih temah z drugimi in odkrivajo nove subkulture. To je šele prvi korak, saj prihaja še veliko novosti, programov in izboljšav."

Če smo bolj natančni, bo Myspace uporabnikom ponujal:

* raziskovanje Myspaceove široke ponudbe programov, vključno z izvirnimi vsebinami, ekskluzivnostmi in vsebinami s spleta ter vključevanje vanje.
* izražanje, zbiranje in prikazovanje svojih stvaritev in interesov na svojih profilih ter preko orodij za pošiljanje vsebin drugim.
* povezovanje z drugimi uporabniki s podobnimi interesi.

Myspace se bo posebej posvetil tudi promociji skrbnikov - gre za podskupino uporabnikov, ki imajo poseben vpliv zaradi svojega ugleda in poznavanja posebnih tem s področja zabave in novih kulturnih smernic - tako, da jim bo omogočil sredstva, orodja in platforme, s pomočjo katerih bodo lahko razširili svoj doseg znotraj skupnosti Myspacea.

Na novo oblikovana stran beta

Myspace je popolnoma spremenil svojo spletno stran z novo vizualno podobo in lastnostmi izdelkov, ki poudarjajo vsebino. Vse od barvnih odtenkov do razporeditve vsebin in lažje orientacije je oblikovano tako, da uporabnikom olajša iskanje vsebin, ki jih zanimajo.

Novo oblikovana Myspaceova vstopna stran ponuja nove vsebine, medtem ko se razteza preko strani beta v realnem času. Poleg tega se bo stran ob vsaki prijavi v Myspace v trenutku napolnila z vsebinami, ki ustrezajo uporabnikovim interesom, ter mu tako omogočila raziskovanje specifičnih vsebin, ki ustrezajo kontekstu njegovega profila.

Registrirani uporabniki bodo odslej lahko izbirali med tremi različnimi videzi domače strani, od katerih je vsaka posebej oblikovana tako, da določene vsebine prikazuje kar se da optimalno. Trije možni videzi strani so:

* Seznamski videz: tradicionalni videz
* Mrežni videz: format revije
* Igralni videz: video format, ki uporabnikom omogoča ogled in pošiljanje njihovih posodobitev ter njihovo raztezanje preko celotnega zaslona.

Kmalu bo na voljo tudi mobilna verzija strani beta, ki bo dosegljiva preko kateregakoli mobilnega brskalnika, s katero bo Myspace dopolnil spletno izkušnjo. Nova aplikacija Myspace za iPhone in Androide bo prav tako sledila še letos.

Novi izdelki

Myspace predstavlja serijo programskih izdelkov, ki ljudem omogočajo odkrivanje, zbiranje in prikazovanje zabavnih vsebin, hkrati pa ponujajo prikrojena priporočila. Izdelki so naslednji:

* Topics (teme) - Myspace ponuja več kot 20,000 zabavnih dinamičnih strani razporejenih okrog različnih tem. S teh strani lahko kar najbolj učinkovito iščete strnjene podatke o določenem področju na različnih informativnih portalih in blogih, vključno s stranmi MTV, Los Angeles Times, Access Hollywood, New York Times, Village Voice in Just Jared.
* Content Hubs (vsebinska središča) - Ti obsežni zabavni naslovi so posvečeni posebej filmom, televiziji in slavnim. Strani vključujejo programske uvodnike z najnovejšimi članki, ki prinašajo novice, video vsebine in fotografije od različnih vsebinskih partnerjev. Poleg tega so ob vsakem posameznem članku znotraj vsebinskih središč priporočene sorodne vsebine in teme. Strani z igrami, smešnicami, športom in modo bodo predstavljene v prihajajočih mesecih.
* Personalized Stream (specifične objave) - Novi programski izdelek avtomatično prepoznava uporabnikove interese in navade, zato se na strani pojavlja več tem, ki uporabnika zanimajo in manj tistih, ki ga ne.
* Recommendations (priporočila) - Program uporabniku priporoča relevantne teme in druge uporabnike s pomočjo algoritmov, ki beležijo, kakšne vrste vsebin uporabnik bere, gleda ali posluša in kje jih najde.
* 'Right now on Myspace' (trenutno na Myspaceu) - Program prikazuje aktualne vsebine v realnem času na Myspaceu, pomaga uporabnikom najti najnovejšo glasbo in video vsebine in jim omogoča ogled ali poslušanje neposredno z interaktivnega seznama. Preko teh smernic Myspace uporabnike obvešča o priporočilih, ki vzpodbujajo raziskovanje in vključevanje uporabnikov.
* Discovery Tab (gumb za raziskovanje) - Ta gumb, ki je zmeraj dostopen, povezuje video vsebine, ki jih gledajo vaši prijatelji z vsebinami, ki so v realnem času aktualne na Myspaceu. Na vrhu vsake strani se nov gumb za raziskovanje prikaže kot horizontalen filmski trak.
* My Stuff Tab (gumb za Moje zadeve) - Rubrika Moje zadeve omogoča hiter vpogled v osebne nastavitve uporabnika - njegov profil, fotografije, video vsebine in naložene spletne vsebine. Gre za navpičen meni z različnimi vsebinskimi področji.
* Badges (značke) - Program prepoznava in nagrajuje skrbnike in oboževalce za njihove družabne dejavnosti v povezavi z zabavnimi temami na strani Beta in jih spodbuja z značkami - grafičnimi ikonami, ki se pojavijo na uporabnikovi strani.

Nova podoba znamke

Myspace je predstavil tudi nov logo podjetja, ki predstavlja izboljšano podobo znamke in vrednot.
Oglati oklepaj v logotipu predstavlja prostor, kjer se lahko ljudje izražajo, in tako uporabnikom omogoča, da se z njim poistovetijo in ga ponotranjijo - enako kot lahko to storijo preko Myspacea.

Novi Myspace začne delovati na strani beta danes in bo dostopen vsem uporabnikom po svetu do konca novembra. Novi uporabniki bodo imeli takojšnji dostop do strani beta. Za ogled celotnega sporočila za javnost, več informacij, ogled strani in video vsebin, prosimo obiščite spletno stran:
http://myspace.presslift.com/meet-the-new-myspace-.

O Myspaceu

Myspace, Inc. je eden vodilnih ponudnikov družabno zabavnih vsebin, ki ga poganjajo strasti uporabnikov. Ciljni uporabnik je generacija Y, ki ji Myspace ponuja specifično družabno interakcijo v okviru zabavnih vsebin in povezovanja ljudi z glasbo, slavnimi, televizijo, filmi in igrami, ki jih imajo radi. Omenjene zabavne izkušnje so na voljo preko različnih platform, vključno s spletom, mobilnimi napravami kot tudi brez povezave. Znotraj Myspacea domuje tudi Myspace Music, ki uporabnikom nudi vedno večjo izbiro brezplačnih avdio in video vsebin ter velikim, neodvisnim kot tudi še neuveljavljenim umetnikom s posebnimi orodji omogoča, da dosežejo novo občinstvo. Sedež podjetja, ki spada pod News Corporation (NASDAQ: NWS, NWSA; ASX: NWS, NWSLV), je v Beverly Hillsu v Kaliforniji.

Fotografije/multimedijske vsebine dostopne na: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6485246&lang=en

Kontakt:

Myspace
Laurie Spindler
Direktorica Oddelka za komunikacije
415-293-9130
lspindler@myspace-inc.com
ali
Weber Shandwick v imenu Myspacea
Erika Bitzer
206-576-5531
ebitzer@webershandwick.com



Grafika
Novo oblikovana Myspaceova vstopna stran ponuja nove vsebine, medtem ko se razteza preko strani Beta v realnem času. (Grafika: Business Wire)
Grafika
S tematskih strani lahko kar najbolj učinkovito iščete strnjene podatke o določenem področju na različnih informativnih portalih in blogih, vključno s stranmi MTV, Los Angeles Times, Access Hollywood, New York Times, Village Voice in Just Jared. Grafika: Business Wire)

Sporočilo za javnost v izvirniku in multimedijske vsebine so na voljo na:
http://www.businesswire.com/news/home/20101026007875/en