O-STA

Podjetje Accenture sprožilo marketinško kampanjo za naslednji korak pri pozicioniranju svoje znamke "High performance. Delivered."

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Accenture (NYSE: ACN) je danes sprožilo novo globalno kampanjo, ki bo umeščanje njihove znamke "High performance. Delivered." (Visoka storilnost. Dostavljeno.) pripeljalo na višjo raven s prikazom zmogljivosti podjetja v polnem obsegu in z osredotočanjem na vrednost, ki jo Accenture ustvarja za svoje stranke.

Marketinška kampanja bo oživela na vseh področjih, ki se jih znamka dotika, tako z zunanjo kot notranjo ciljno publiko - vključevala bo oglaševanje v tiskani obliki, na letališčih, na prostem in v medijih; veliko digitalno razširjenost, kot so spletno oglaševanje, iskalniki, mobilnostne platforme, družabni mediji in interaktivna oglasna mesta; gradiva za kadrovski marketing; predstavitve strank; na novo osveženo spletno stran; sporočila zaposlenim in marketing na poslovnih lokacijah podjetja Accenture v preko 200 mestih v šestih državah.

"Nova kampanja je naslednje poglavje v evoluciji uspešnega pozicioniranja znamke 'High performance. Delivered.' podjetja Accenture," je povedala Roxanne Taylor, vodja oddelka za marketinge in komuniciranje pri Accenture. "'High performance. Delivered' je bistvo naše poslovne strategije. Kampanja oživlja način, kako uporabljamo našo strokovnost na področju industrije in vodilnih zmogljivosti na področjih svetovanja in tehnologije, da za stranke ustvarjamo pomembno in otipljivo poslovno vrednost. Pozitiven odziv naših strank na novo kampanjo kaže, da naše pozicioniranje znamke pri njih odmeva bolj kot kdaj koli prej."

Med ključnimi elementi kampanje je dalj časa trajajoča serija študij primerov, ki se oredotočajo na rezultate in prikazujejo stranke, katerim podjetje pomaga skozi številne marketinške kanale, vključno z oglaševanjem. Oglas s podjetjem Unilever, na primer, se osredotoča na to, kako je Accenture pomagal temu globalnemu podjetju s potrošniškim blagom uporabiti tehnologijo za poenostavitev, standardizacijo in poenotenje poslovnih procesov v več kot 100 državah - kar je podjetju Unilever prineslo milijardo evrov prihranka. Drugi oglas prikazuje, kako je Accenture pomagal podjetju Marriott postati ena od desetin največjih prodajnih spletnih strani na svetu z uvedbo platforme, ki podpira devet spletnih strani v sedmih jezikih in omogoča strankam lažje rezervacije, podjetju Marriott pa pomaga ustvariti 7 milijard dolarjev na leto preko spletne prodaje.

Oglaševanje in drugi elementi promocije znamke bodo tudi poudarili široko paleto zmogljivosti podjetja Accenture na področjih svetovanja, tehnologije in zunanjega izvajanja del, predvsem na področjih z visokim povpraševanjem, kot so mobilnost, analitika, digitalni marketing in trajnostnost. Poudarjajo pa tudi znanje in strokovnost podjetja Accenture na več kot 40 področjih industrije ter načine, kako lahko podjetje pomaga strankam zaslužiti na podlagi priložnosti, ki izhajajo iz ključnih poslovnih trendov, kot so inovacije in globalizacija.

Poleg prikaza pomoči pri izboljšavi poslovnih procesov, premetenih besedil in drznih barv vključuje nova promocija znamke tudi simbol podjetja Accenture - ">" -, ki je del njegovega logotipa že več kot 10 let.

Accenture bo nadaljeval svoje uspešno oglaševanje na letališčih z novimi oglasi na 73 letališčih v 35 državah. Nova kampanja prinaša udarne instalacije, od reklam na zgradbah in nalepk na taksijih do plakatov, po velikih poslovnih centrih po svetu, pa tudi večje investicije v digitalni marketing in družabne medije.

"Poznani smo kot pionir v marketingu med podjetji in imamo zgodovino prekinjanja konvencionalnega v tej kategoriji, saj v marketing prenašamo pristop potrošniških znamk," je povedala Roxanne Taylor. "Ponosna sem, da smo postali poznani po inovativnosti - da orjemo ledino in postavljamo nove standarde."

Za povečanje ustvarjalnosti in učinkovitosti je Accenture uvedel nov globalni oglaševalski model, ki ločuje ustvarjalni razvoj od izvedbe. Za ustvarjalni razvoj je Accenture kot agencijo za stike z mediji določil TBWA/Chiat/Day. Tag Worldwide je postala produkcijska agencija za Accenture, zadolžena za prevajanje in izvedbo kampanje po vseh kanalih po svetu. Mreža MEC podjetja WPP pa ostaja zadolžena za globalno medijsko načrtovanje in nakupe.

Podjetje Accenture se trenutno uvršča na 45. mesto na lestvici stotih najpomembnejših globalnih znamk svetovalne hiše Interbrand z vrednostjo znamke ocenjeno na 8 milijard dolarjev. To je 55 odstotkov več, kot je bila znamka vredna leta 2002, ko se je podjetje prvič uvrstilo na lestvico najpomembnejših globalnih znamk podjetja Interbrand na 53. mestu.

Več informacij o novi globalni propagandni kampanji podjetja Accenture dobite na naslovu http://www.accenture.com/us-en/landing-pages/Advertising/Pages/global-advertising.aspx?c=ad_giadvertFY12_10000100&n=em_1111.

O Accenture

Accenture je globalno podjetje za svetovanje upravam, tehnološke storitve in zunanje izvajanje del, ki z okoli 236.000 zaposlenimi skrbi za stranke v več kot 120 državah. Z združevanjem neprimerljivih izkušenj, velikih zmogljivosti v vseh industrijskih panogah in poslovnih funkcijah ter obsežnimi raziskavi o najuspešnejših podjetjih sveta, Accenture sodeluje s strankami in jim pomaga, da postanejo visoko storilna podjetja in vlade. Podjetje je v fiskalnem letu, ki se je končalo 31. avgusta 2011, ustvarilo 25,5 milijard dolarjev prihodkov. Več o podjetju najdete na njegovi spletni strani www.accenture.com.

Kontakt

Accenture
Alex Pachetti, (917) 452-5519
alex.pachetti@accenture.com

Vir: Accenture

To sporočilo za javnost si lahko ogledate v angleškem jeziku na spletnem naslovu:
http://www.businesswire.com/news/home/20111117005583/en